Log in

تدریس زبان انگلیسی و فارسی و کسب درآمد ایده آل و شهرت جهانی

Last updated on December 13, 2022 by | 55 Views | Reading Time: 3 minutes

تدریس زبان انگلیسی و فارسی در آکادمی دوزبانه LELB Society به شما این امکان را می دهد تا به شکل مستقل، در آکادمی ما فعالیت کنید و مقالات و آثار علمی خود را به نام خود منتشر نمایید.

تجربه آموزشی کم نظیری هم برای شما و هم برای زبان آموزانتان در LELB Society وجود دارد و در این مقاله به ذکر چند نکته مهم درباره نحوه همکاری با ما می پردازیم.

ویدیوی این مقاله را ببینید

با وجود اینترنت، آموزش آنلاین زبان در همه جا گسترش پیدا کرده و افراد با کسب تجربه در زمینه آموزش آنلاین می توانند تجربه و شهرت جهانی پیدا کنند. زبان آموزان و مدرس های زبان از همه جای دنیا می توانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند. زبان آموزان با توجه به زمان آزاد، سطح و نیاز خود می توانند مدرس خود را انتخاب کنند.

با توجه به گسترش آموزش آنلاین و افزایش نیاز افراد به زبان آموزی پیوستن مدرس زبان به یک آکادمی آنلاین آموزش زبان موجب کسب تجربه و حرفه ای شدن در تدریس زبان انگلیسی می شود. مدرسین زبان در آموزش آنلاین با جامعه بزرگتری از زبان آموزان ارتباط داشته و محدود به یک کلاس چند نفره در موسسه نمی باشند. در آموزش آنلاین، محدودیت مکانی برای هیچ کس وجود ندارد بنابراین یک مدرس زبان با جامعه زبان آموزان از سرتاسر دنیا در ارتباط بوده و زبان آموزان خارجی و داخلی با روش و نحوه تدریس زبان انگلیسی و فارسی مدرسین آشنا می شوند.

Practice Teaching English LELB Society

کسب درآمد با تدریس زبان انگلیسی

در آموزش آنلاین نه تنها نیازی به صرف هزینه و زمان برای رفت و آمد به کلاس ها نیست بلکه شما یک گام جلوتر برداشته و با توجه به زمان های آزاد خود می توانید در آموزش هر زبان خارجی فعالیت نمایید. به علاوه به خاطر عدم وجود محدودیت مکانی، مدرسین از هر جا می توانند به تیم آموزشی آکادمی LELB Society پیوسته و با زبان آموزان و سایر مدرسین از همه جای دنیا تعامل و ارتباط داشته باشند. بنابراین افراد علاوه بر شغل خود می توانند در آموزش زبان هم فعالیت نموده و درآمد زیادی کسب کنند.

این در حالی است که با همه گیری بیماری کرونا، تحولی شگرف در نگرش جهان نسبت به استفاده از تکنولوژی و اینترنت در امر تدریس و آموزش اتفاق افتاده است. بسیاری از آموزشگاه ها و موسسات آموزشی، مدارس و دانشگاه ها، امروزه کلاس های خود را به شکل آنلاین برگزار می کنند.

منابع زبان انگلیسی و فارسی برای تدریس زبان انگلیسی

منابع بی نظیر آکادمی LELB Society در دو زبان فارسی و انگلیسی در دو دپارتمان مجزا به شما به عنوان مدرس انگلیسی یا فارسی کمک می کند تا تمرکز خود را فقط بر روی امر تدریس زبان انگلیسی بگذارید. یعنی وقت با ارزش شما صرف تولید محتوای آموزشی نخواهد شد. حتی درباره برگزاری آزمون از زبان آموزان خود نیز، می توانید از آزمون های آماده در آکادمی ما استفاده کنید.

Categories at LELB Society

از آنجایی که آکادمی ما بین المللی است، تمامی منابع آموزشی ما اوریجینال می باشد. یعنی ما تمامی قوانین کپی رایت را رعایت کرده ایم تا زبان آموزان و مدرسین ما از سرتاسر دنیا، با کیفیتی بالا و خیالی آسوده از منابع آموزشی ما استفاده کنند.

به عنوان مثال، آکادمی LELB Society در زمینه آموزش واژگان انگلیسی در متن با تصویر در سرتاسر دنیا رتبه نخست را دارد چرا که ما بیش از 2400 واژه آکادمیک به ویژه واژگان جی آر ای، واژگان کتاب 1100 واژه، 504 واژه، تافل و آیتلس را در متون واقعی و با تصویر گردآوری کرده ایم. تمامی این 2600 واژه مصور، به همراه مترادف، متضاد، هم خانواده و به شکل گویا می باشند. یعنی با انتخاب هر قسمت از متن، می توان به آن گوش داد.

همچنین، در زمینه آموزش آنلاین زبان فارسی نیز آکادمی دوزبانه LELB Society در گوگل و سایر موتورهای جستجو، رتبه اول را دارد. این موفقیت به واسطه تولید محتوا و منابع آموزشی ممتاز در زمینه آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان می باشد. تیم تولید محتوای ما، در حال حاضر، بیش از 340 درس آموزش زبان فارسی به همراه ویدیو را تولید و مناسب سازی کرده است که این مقدار هر روز افزایش می یابد. آکادمی ما با صدها زبان آموز فارسی از سرتاسر دنیا، به شما این امکان را می دهد تا زبان مادری خود، یعنی زبان فارسی را به غیر فارسی زبانان تدریس کنید و از این طریق درآمد خوبی داشته باشید.

با تدریس آنلاین زبان در آکادمی ما شما می توانید از هزاران درس، فلش کارت مصور، پادکست و غیره، به شکل رایگان بهره مند شوید، چرا که منابع آموزشی LELB Society برای اعضای تیم ما رایگان می باشد.

تدریس آنلاین زبان به شکل مستقل

مدرسین انگلیسی و فارسی ما می توانند به شکل مستقل و بدون واسطه به عنوان freelancer، هزینه تدریس را از زبان آموزان خود دریافت کنند. به عبارت دیگر، شما می توانید از منابع آموزشی انگلیسی و فارسی ما که در حال حاضر، بیش از 3700 درس می باشد، به راحتی استفاده کنید. همچنین، فضای آموزشی وب سایت ما بر بستر شبکه تحویل محتوا یا Content Delivery Network قرار دارد. این یعنی همه زبان آموزان ما و شما از سرتاسر دنیا با %100 سرعت و تجربه کاربری و با بالاترین تکنولوژی توسعه وب سایت، از خدمات آموزشی ما و شما بهره مند می شوند.

از سوی دیگر، تدریس آنلاین زبانهای خارجی در آکادمی LELB Society این امکان را به شما می دهد تا به عنوان بازاریاب نیز فعالیت داشته باشید و از 50 درصد هزینه عضویت زبان آموزان خود بهره مند شوید. یعنی شما می توانید با دعوت دوستان، آشنایان، همکلاسی ها، همکاران و غیره به ثبت نام در سایت ما، نیمی از هزینه عضویت ماهانه دوستان خود را از آن خود کنید.

Join LELB Society

آکادمی دوزبانه LELB Society یک ویژگی خاص نسبت به سایر مراکز آموزشی در اختیار مدرسین محترم زبان قرار می دهد که بر پایه تجربیات و خلاقیت خود، محتوای آموزشی تولید نموده، بر اساس آن ها تدریس آنلاین زبان خاص خود را داشته و به جامعه زبان آموزی دنیا خود را معرفی کنند. اینجا دیگر افراد محدود به تدریس و یادگیری یک کتاب خاص نبوده و روش آموزشی شما می تواند منحصر به فرد و خاص خودتان باشد.

از آنجایی که مدرسین زبان در تیم آموزشی LELB Society دارای پروفایل خاص خود هستند و محتوای آموزشی تولید شده توسط افراد به نام خودشان در سایت منتشر می شود، هزاران نفر از بازدید کنندگان از سایت با شما و روش تدریس شما آشنا می شوند.

تدریس زبان انگلیسی بر روی دیسکورد

شما می توانید به سرور دیسکورد ما بپیوندید و با محیط کلاسهای گروهی و خصوصی ما آشنا شوید. سرور دیسکورد LELB Society با نزدیک به هزار عضو فعال از سرتاسر دنیا و محیطی کاملا آموزشی و آکادمیک، به شما کمک می کند ظرف مدت کوتاهی، زبان آموزان بسیاری برای خود بیابید.

English chat on Discord for IELTS and TOEFL candidates all around the world

آکادمی دوزبانه LELB Society با برگزاری دوره های آموزش آنلاین زبان در برنامه دیسکورد راهی نو برای زبان آموزی ارائه می دهد. برنامه دیسکورد برای اولین بار توسط  LELB Society برای آموزش زبان به کار گرفته شده و محیط آن به طور خاص برای آموزش آنلاین بهینه سازی شده است. شما می توانید خصوصیات ویژه این برنامه را در مقاله مربوطه اینجا ببینید. برنامه دیسکورد این امکان را فراهم می کند که افراد از هر وسیله ای نظیر کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت یا موبایل و با هر سرعت اینترنتی برای حضور در کلاس بهره ببرند.