Log in

تقویت مهارت رایتینگ زبان – آمادگی تخصصی آزمون های آیلتس و تافل

Last updated on December 7, 2022 by with 43 Views and Reading Time: 2 minutes

غالبا تقویت مهارت رایتینگ برای زبان آموزان بسیار سخت به نظر می آید. اما همواره با دانستن راه های بهبود هر مهارتی می توان در آن پیشرفت نمود. در زیر به نکات مهمی که در تقویت مهارت رایتینگ زبان به ویژه برای آزمون آیلتس لازم است اشاره می کنیم.

اگر با دقت همه موارد را بکار ببرید مطمئن باشید که نوشتن به زبان دیگر مانند زبان مادری برایتان آسان و لذت بخش خواهد بود.

Writing Practice on Workaholism

ویدیوی این مقاله را ببینید

تمرین مداوم رایتینگ زبان

شما در طی تمرین نوشتن، از اشتباهات گرامری، املایی و ساختاری خود مطلع شده و درست نوشتن را فرا می گیرید. با تمرین، شما آگاهی خود را در مورد اشتباهات تکراری بالا می برید. علاوه بر آن، با تجزیه و تحلیل نوشته دیگران نیز می توانید سبک نوشتاری خود را بهتر کنید.

بازخورد مناسب در مهارت رایتینگ زبان

اگر نوشته های شما توسط شخصی ماهر ویرایش شود نکات بسیار مهمی را در نوشتن یاد گرفته و از تجربه ی خاصی برخوردار می شوید. در نتیجه نقاط ضعف نوشته های خود را یافته و با تمرین های بیشتر آن ها را رفع می کنید. در آکادمی دوزبانه LELB Society، ما بیش از 220 مقاله آیلتس را با دقت ارزیابی کرده ایم و به متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس، بازخورد لازم و مناسب را ارائه داده ایم.

feedback LELB Society

تهیه لیستی از نکات مهم برای تقویت مهارت رایتینگ

اگر لیستی از موضوعات مهم برای نوشتن داشته باشید می توانید در مورد آنها به مطالعه پرداخته و دایره لغات خود را افزایش دهید و بعد با تکیه بر دانش خود، شروع به نوشتن کنید. علاوه بر آن می توانید نمونه رایتینگ های موجود در موضوع مربوطه را ببینید و تجزیه و تحلیل کنید که در موفقیت و کسب نمره خیلی خوب بسیار موثر می باشد.

Enumerate GRE Vocabulary Flashcard at LELB Society

وقتی با موضوعی برای نوشتن درگیر می شوید اول از همه طرحی کلی از آن را در ذهن خود تداعی نموده و بر اساس ایده ها و نتیجه ای که می خواهید به آن برسید نوشته خود را شکل دهید. در نتیجه نوشته ای منسجم و مرتبط داشته و مطلب شما برای خواننده گیرا و جذاب خواهد بود.

افزایش دقت در هنگام نوشتن

در مهارت نوشتن، دقت در موضوع بسیار مهم است. زیاده گویی، پراکنده گویی، پایان دادن به پاراگراف بدون نتیجه گیری و درک نکردن موضوع مورد بحث نوشته را غیر قابل درک می کند. به علاوه شما فرصت بازنگری و تصحیح جملات خود را دارید. پس بعد از نوشتن، آنها را مرور نموده و جملات غیر مرتبط را بازنگری کنید. بنابریان سعی کنید نوشته از یک روند منظم و منطقی برخوردار باشد.

فکر کردن به انگلیسی برای مهارت رایتینگ

هنگام نوشتن به هر زبانی، باید به همان زبان فکر کنید. برای تمرین در این مورد می توانید دفتر یادداشت کوچکی همراه داشته باشید و فکرها و ایده های خود را به انگلیسی بنویسید. حتی کارهای روزانه و برنامه های خود یا موضوعات مورد علاقه تان را به انگلیسی نوشته و به انگلیسی فکر کنید.