Log in
Home  »  IELTS Essay Writing Practice   »   نوشتن خاطرات به انگلیسی یکی از روش های کاربردی در یادگیری زبان

نوشتن خاطرات به انگلیسی یکی از روش های کاربردی در یادگیری زبان

نوشتن خاطرات به انگلیسی یکی از روش های کاربردی در یادگیری زبان

نوشتن خاطرات به انگلیسی

نویسنده: هاجرHajar Aziz Zanjani - LELB Society عزیز زنجانی

در نوشتن کارها و خاطرات روزانه از آنجایی که در نوشتن به طور مستقیم با زبان انگلیسی تماس دارید، یکی از روش های درک بهتر و یادگیری زبان انگلیسی است . نوشتن بدلیل ایجاد حس آرامش نقش بسزایی در یادگیری دارد.  

نوشتن یک مهارت ارتباطی فعال برای بکار گرفتن آموخته ها است. در هنگام نوشتن درباره وقایع مختلف نیاز به کار بردن لغات متفاوت بوده در نتیجه لغاتی را که نمی دانید جستجو نموده و یا لغات آموخته را در بیان بکار گرفته می شوند و در حافظه ماندگار ثبت می شوند. بعلاوه گرامر و اصطلاحات را در ساختار جملات اورده و به شکل ذهنی و مستقیم آنها را بکار می برید.

نوشتن کارهای روزانه موجب موفقیت در زندگی می شود که بحث فرازبانی می باشد و یک عادت روزانه خوب است. بعلاوه  با نوشتن کارهای روزانه و خاطرات  نه تنها مهارت زبانی  خود را بهتر می کنید بلکه رویدادها را به خاطر سپرده و  در آن افکار، احساسات، نظرات و برنامه های خود را بیان می کنید.


کلاس های آمادگی آزمون تافل و آیلتس با مشاوره و تعیین سطح رایگان

نمونه مصاحبه های آیلتس برای هر 3 بخش اسپیکینگ

چاپ رایگان مقالات انگلیسی در آکادمی LELB Society

نکات مهم در ارائه سخنرانی با نمونه سخنرانی های ارائه شده در آکادمی LELB Society

صدها ویدیوی آموزش زبان انگلیسی در کانال یوتیوب ما


About Hajar Aziz Zanjani

Hajar Aziz Zanjani is a professional Persian / Farsi teacher and full-time content developer in Farsi at LELB Society. She has published hundreds of original Persian lessons, created hundreds of Persian podcasts, and taught so many Persian students all around the globe. She's got an MBA degree and is an SEO expert. Study our guest posting guidelines for authors.

View All 218 Posts by this Author »

We respond to all comments immediately. View the 30 newest comments and new topics in forums, or create a new topic in forums. You can also contact us to leave voice messages.

Leave a Comment