Log in

کاملترین منبع آموزشی 1100 واژه ضروری انگلیسی با فلش کارت و پادکست

Last updated on December 7th, 2022 by | Category: 1100 Words You Need to Know Flashcards | 71 Views | Reading Time: 2 minutes

کتاب 1100 واژه ضروری انگلیسی از انتشارات مرکز بارونز یکی از برترین منابع آموزش زبان انگلیسی به ویژه برای فراگیری واژگان آکادمیک و نسبتا دشوار زبان انگلیسی می باشد. برای موفقیت در آزمون های آیلتس، تافل و غیره، پس از مطالعه کتاب 504 واژه ضروری انگلیسی، خواندن کتاب 1100 واژه، توصیه می شود.

1100 فلش کارت مصور برای 1100 واژه ضروری

در آکادمی LELB Society، شما می توانید به کامل ترین و مناسب ترین بسته آموزشی کتاب 1100 واژه، دسترسی داشته باشید. در این بسته آموزشی، تک تک واژگان کتاب 1100 واژه، با ظرافت و دقت خاصی، به تصویر کشیده شده اند که به شما کمک می کند تا در آموزش واژگان انگلیسی، از نیمکره راست مغز خود نیز استفاده کنید تا واژگان برای همیشه در ذهن شما حکاکی شوند.

ویدیوی این مقاله را ببینید

علاوه بر 1100 واژه ضروری، تمام واژگان کتاب 504 واژه ضروری، 601 واژه ضروری و تمام واژگان جی آر ای نیز به همین شکل مصور شده اند. همچنین، در پایین هر درس، شما می توانید درس های مرتبط از نظر موضوعی را بیابید که همگی مصور هستند. این کار به شما کمک می کند تا واژگان دشوار زبان انگلیسی را به شکل موضوعی و با تصویر یاد بگیرید. موضوعاتی مانند: زمان، تکنولوژی، روان شناسی، تجارت، موسیقی، پزشکی، حقوق و غیره.

1100 واژه ضروری در 1100 متن واقعی

آکادمی LELB Society در زمینه آموزش واژگان انگلیسی در متن با تصویر، در سرتاسر دنیا پیشگام می باشد چرا که برخلاف روش های سنتی آموزش واژگان، اعضای محترم سایت ما می توانند بیش از 2600 واژه آکادمیک را در متون واقعی و با تصویر بیاموزند. متون واقعی یا real context مانند قسمت هایی از فیلم، سریال، مجله، کتاب، مقاله علمی، وب سایت غیر آموزش زبانی و غیره البته با ذکر منبع متون واقعی.

یادگیری واژگان در متون واقعی به شما کمک می کند تا علاوه بر افزایش دایره واژگان خود، مهارت خواندن و درک مطلب را نیز تقویت کنید. این کار هرگز با حفظ کردن طوطی وار لیستی از واژگان خارج از متن out of context امکان پذیر نمی باشد. از طرفی دیگر، متون واقعی برخلاف متون آموزشی instructional materials، به شما کمک می کند تا به شکل طبیعی، واژگان را بیاموزید و در کنار آن، مطالب مفید فرازبانی را نیز یاد بگیرید. مطالبی مانند: چگونگی افزایش اعتماد به نفس، مدیریت زمان و غیره.

تمرین لیسنینگ با کتاب 1100 واژه

در آکادمی دوزبانه LELB Society، از پیشرفته ترین و مدرن ترین تکنولوژی متن به گفتار یا text-to-speech استفاده شده است که به زبان آموزان ما این امکان را می دهد تا با انتخاب کردن هر متنی، به آن متن گوش دهند. این گزینه فقط برای اعضای سایت ما قابل استفاده می باشد. این بدین معناست که بسته آموزشی کتاب 1100 واژه ضروری در سایت ما نه تنها به شما کمک می کند تا 1100 واژه دشوار ولی ضروری را با تصویر و در متون واقعی فرا بگیرید، بلکه با مطالعه 1100 متن واقعی، می توانید به راحتی مهارت خواندن و درک مطلب خود را تقویت کنید و همچنین با گوش دادن به متون و واژگان، مهارت لیسنینگ خود را بهبود ببخشید و با تلفظ صحیح واژگان از همان ابتدا آشنا شوید.

رفع اشکال از کتاب 1100 واژه

در صورت داشتن هر گونه سوالی، شما می توانید از فرم کامنت گذاری که در پایین هر درس قرار دارد، برای مطرح کردن پرسش های خود استفاده کنید. ما به همه پرسش های شما که به شکل کامنت در پایین هر درس قرار می گیرد، در اسرع وقت و با جزئیات پاسخ خواهیم داد. این بدین معناست که مدرسین زبان انگلیسی ما از جمله دکتر محمد حسین حریری اصل، همواره در کنار شما هستند و 24 ساعته شما را پشتیبانی می کنند.

همچنین، زبان آموزان ما می توانند برای تک تک واژه های کتاب 1100 واژه، جمله سازی کنند و آن واژه ها را در مثال های خود، به کار بگیرند و در قسمت کامنت گذاری در پایین هر درس، بنویسند. در این صورت، اگر هم اشتباه گرامری وجود داشته باشد، مدرسین ما از طریق همان فرم کامنت گذاری و به شکل ناهمزمان یا Asynchronous Learning اشتباهات احتمالی زبان آموزان را برطرف می کنند. لازم به ذکر است که به کارگیری واژگان در جملات خود به شما کمک می کند تا یادگیری عمیق تر و طولانی تری از آن واژه به دست بیاورید.

برای دسترسی به بسته آموزشی کتاب 1100 واژه ضروری انگلیسی به همراه متن، فلش کارت تصویری و تکنولوژی متن به گفتار، اینجا را کلیک کنید.