Log in

پوریا، 9 ساله در کلاس آنلاین فارسی از آلمان

Last updated on May 15th, 2022 by | Category: | 35 Views | Reading Time: 7 minutes

LELB Society: A Bilingual Academy of English & Persian Forums Feedback Box for LELB Society’s Students پوریا، 9 ساله در کلاس آنلاین فارسی از آلمان

Viewing 1 reply thread
  • Author
    Posts
    • #103429
      tahereh hemmati
      Participant

      پوریا، 9 ساله از کشور آلمان در کلاس آنلاین فارسی

      سلام من مادر پوریا هستم ،از اینکه با سایت شما آشنا شدیم خیلی خوشحال هستیم .از وقتی که پوریا با سایت شما کار میکنه هم در زبان فارسی پیشرفت خوبی داشته و هم اینکه در درسهای المانی پیشرفت قابل توجهی داشته. ما خانواده خدیور از زحمات خانم زنجانی ودکتر حریری واقعا سپاسگزاریم بابت فیلم‌های اموزشی خوبی که آقای دکتر حریری ترجمه میکنن واقعا در نوع خودش بی نظیر هست و تمرینهای بین کلاس که خانم زنجانی ارسال می‌کنند .و از وقتی که خانم زنجانی برای پسرم میگذارند کمال تشکر را دارم امیدوارم به زودی پسرم با آقای دکتر حریری اموزش انگلیسی را هم آغاز کند.

    • #103432

      سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما. واقعا خوشحال هستیم که از خدمات وب سایت ما، درسها، ویدیوها و روش تدریس ما در کلاسهای آنلاین راضی هستید. من با اینکه خودم در کلاس گروهی فارسی ویژه کودکان حضور ندارم، ولی دورادور نظارت می کنم و متوجه هستم که پوریا جان خوشبختانه پیشرفت خیلی خوبی داشته. از این بابت هم خوشحال هستیم که پوریا جان به تازگی فعالیت های بین کلاسی رو هم شروع کرده. این رو صادقانه باید بگم که پیشرفت و موفقیت پوریا جان، پیشرفت و موفقیت ما هم هست. خیلی خوبه که پوریا در کلاسهای آلمانی هم پیشرفت کرده که شاید تا اندازه ای به خاطر سیستم آموزشی ما در سایت باشه و البته نظارت و برنامه ریزی خود شما. با کمال میل آماده هستم هر وقت برای شما مناسب بود، با پوریا جان، انگلیسی رو هم شروع کنم. با بهترین آرزوها برای شما و پوریای عزیز.

Viewing 1 reply thread
  • You must be logged in to reply to this topic.