Log in

آموزش زبان فارسی برای خارجی ها در مدرسه فارسی LELB Society

Last updated on January 30th, 2023 by | Category: Learn Persian Online with 400 Persian Lessons + Videos | 144 Views | Reading Time: 8 minutes

آیا به دنبال دوره آموزش زبان فارسی برای خارجی ها هستید؟ آیا فردی را می شناسید که نیاز به آموزش زبان فارسی به شکل آنلاین و حرفه ای دارد؟ در این مقاله، با نحوه آموزش زبان فارسی در مدرسه فارسی LELB Society و فواید تحصیل در آکادمی دوزبانه ما آشنا می شوید.

آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان

زبان فارسی یکی از زبان های کهن و شیرین در دنیا بوده که افراد زیادی مشتاق به یادگیری آن هستند. افراد ایرانی مقیم خارج از کشور از جمله کسانی هستند که برای ارتباط با خانواده ایرانی و فارسی زبان خود، مایل به یادگیری زبان فارسی می باشند. از سوی دیگر، ادبیات و فرهنگ زبان فارسی بسیار غنی بوده و نویسندگان و شاعران بزرگی چون فردوسی، مولانا، سعدی و حافظ را در خود دارد که افراد خارجی را مشتاق به یادگیری زبان فارسی می کند.

ویدئوی آموزش زبان فارسی برای خارجی ها

شما می توانید  برای آشنایی با مطالب این مقاله، ویدئوی زیر را دیده با نحوه آموزش زبان فارسی برای خارجی ها در مدرسه آنلاین فارسی LELB Society آشنا شوید.

مدرسه فارسی LELB Society پیشگام در آموزش آنلاین زبان فارسی

مدرسه فارسی LELB Society با استفاده از بروزترین روش های آموزش زبان توانسته است گام بزرگی را در آموزش زبان فارسی برای خارجی ها بردارد. اغلب زبان آموزان که در دوره های آموزش زبان فارسی ما شرکت می کنند، افراد انگلیسی زبان یا ایرانیان مقیم خارج از کشور هستند که یادگیری زبان فارسی را از پایه و سطح مقدماتی شروع نموده و با اشتیاق تا سطح پیشرفته ادامه می دهند. شما می توانید نظرات فارسی آموزان ما را در صفحه Feedback Box ببینید.

مدرسه فارسی LELB Society با ارائه خدمات آموزشی متفاوت و متنوع توانسته 100 درصد رضایت فارسی آموزان را در همه سطوح و سنین کسب نماید و در نتیجه در جستجوی گوگل «آموزش آنلاین زبان فارسی» همواره رتبه اول دنیا باشد. البته، پیشگام بودن در آموزش آنلاین زبان فارسی فقط نتیجه تلاش در راستای برآورده کردن نیازهای آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان به شکل متفاوت بوده است.

کسب رتبه اول در آموزش آنلاین زبان فارسی برای مدرسه فارسی LELB Society
کسب رتبه اول در آموزش آنلاین زبان فارسی برای مدرسه فارسی LELB Society

بهترین منابع آموزش زبان فارسی برای خارجی ها در آکادمی LELB Society

مدرسه فارسی LELB Society تنها مرکز آموزش زبان فارسی است که از منابع آموزشی چند رسانه ای در سایت آموزشی خود برای تدریس فارسی استفاده می نماید. فارسی آموزان به بیش از 400 درس فارسی اورجینال در موضوع های مختلف و جذاب دسترسی دارند. همه درس ها به شکل موضوعی و بر اساس سطح و سن نیز طبقه بندی شده تا افراد بتوانند به راحتی بر اساس سطح و سن خود از درس های فارسی استفاده نمایند.

با توجه به اینکه آکادمی LELB Society یک مرکز آموزشی دوزبانه می باشد که در آموزش زبان فارسی و انگلیسی فعالیت می کند، بنابراین با استفاده از مدرسین مجرب و مسلط به هر دو زبان فارسی و انگلیسی به راحتی می تواند نیازهای آموزش زبان فارسی به انگلیسی زبانان را برآورده نماید. استفاده از امکانات متنوع در سایت آموزشی ما، همواره بر اساس آموزش آسان زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در آکادمی دوزبانه LELB Society بنا نهاده شده است.

روش آموزش زبان فارسی برای خارجی ها در مدرسه فارسی LELB Society

آموزش زبان فارسی برای خارجی ها به شکل متفاوتی باید صورت بگیرد. برای اینکه، اغلب آنها زبان فارسی را بعنوان زبان دوم یاد می گیرند. در نتیجه، استفاده از بهترین روش آموزش زبان فارسی برای افزایش انگیزه و اشتیاق غیر فارسی زبانان به یادگیری زبان فارسی بسیار اهمیت دارد.

بهترین روش آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان شامل 10 روش کاربردی یادگیری زبان فارسی
استفاده از روش های متفاوت و متنوع در آموزش زبان فارسی برای خارجی ها

از سوی دیگر، افراد غیر فارسی زبان در محیط غیر فارسی زبان زندگی می کنند، بنابراین آموزش کاربردی و عملی زبان فارسی نیز بسیار مهم می باشد. با توجه به اهمیت این موضوع، مدرسه فارسی LELB Society با تیم آموزشی مجرب تلاش نموده که بستری بسیار مناسب را برای آموزش زبان فارسی برای خارجی ها مهیا کند تا بتوانند زبان فارسی را به شکل عملی و کاربردی یاد بگیرند.

دوره آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان با بکارگیری روش یادگیری معکوس

مدرسه فارسی LELB Society برگزارکننده دوره آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان از سطح مبتدی تا پیشرفته می باشد. دوره آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان به شکل های مختلف برای آموزش زبان فارسی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان براساس سن و سطح افراد ارائه می شود.

آموزش زبان فارسی برای خارجی ها در مدرسه فارسی LELB Society با ترکیب روش های نوین آموزش زبان خارجی یعنی یادگیری معکوس، یادگیری مشارکتی، آموزش غیر همزمان و برگزاری کلاس آنلاین آموزش زبان فارسی صورت می گیرد. با بکارگیری این روش ها، یادگیری همه مهارت های زبان آموزی یعنی شنیدن، نوشتن، خواندن و صحبت کردن فارسی به طور همزمان و عملی تقویت می شود. به علاوه، فارسی آموزان خارجی و انگلیسی زبان به محتوای آموزشی مناسب با ویدئوی آموزشی دسترسی دارند. فارسی آموزان ما، همواره آموزش زبان فارسی از پایه شروع نموده و با اشتیاق و انگیزه بالا تا مرحله پیشرفته و تسلط به زبان فارسی ادامه می دهند.

افراد علاقمند به آموزش زبان فارسی از سطح پایه تا پیشرفته می توانند به شکل عضویت در سایت و دریافت پکیج یا بسته خودآموز زبان فارسی در دوره آموزش زبان فارسی شرکت نمایند. علاوه بر آن، دوره آموزش زبان فارسی برای کودکان و بزرگسالان به شکل کلاس آنلاین زبان فارسی نیز برگزار می شود. شرکت در کلاس آنلاین آموزش زبان فارسی به شکل خصوصی و گروهی برای غیر فارسی زبانان با مشاوره رایگان قبل از ثبت نام برای همه سنین امکان پذیر می باشد.

آموزش زبان فارسی از پایه برای همه سنین در مدرسه فارسی LELB Society

در مدرسه فارسی LELB Society، آموزش زبان فارسی از پایه تا پیشرفته برای همه سنین به شکل متفاوت با منابع چندرسانه ای ارائه می شود. در آموزش های ما در همه سطوح، پیشرفت در همه مهارت های زبانی یعنی خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن فارسی به طور همزمان و به شکل طبیعی مورد توجه قرار می گیرد.

انجمن زبان فارسی برای آموزش فارسی به غیر فارسی زبانان- بهترین روش آموزش زبان فارسی در مدرسه فارسی LELB Society
انجمن آموزش زبان فارسی برای خارجی ها- بهترین روش آموزش زبان فارسی در مدرسه فارسی LELB Society

آموزش زبان فارسی از پایه شامل یادگیری حروف الفبای فارسی، نحوه نوشتن و خواندن الفبای فارسی، آشنایی با کلمات ساده فارسی در درس های مجزا با ویدئوی آموزشی می باشد. درس های آموزش الفبای فارسی برای کودکان با شعر، آهنگ و تصویر پویا نمایی شده تا یادگیری فارسی را برایشان آسان و لذت بخش نماید.

آموزش زبان فارسی از پایه برای بزرگسالان و همین طور سوادآموزی از جمله دوره های آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در مدرسه فارسی LELB Society بوده که با درس های متنوع و فعالیت های عملی ارائه می شود. درس های فارسی برای خارجی ها طوری طراحی و تدوین شده که نیازهای آموزشی آنها را با توجه به غیر فارسی زبان بودنشان برآورده نماید. علاوه بر آن، تمرین های متنوع برای نوشتن، خواندن و صحبت کردن فارسی در انجمن آموزش زبان فارسی ارائه می گردد که فارسی آموزان با تمرین عملی و کاربردی می توانند یادگرفته های خود را بکار ببندند.

آموزش زبان فارسی به کودکان خارج از کشور به شکل پویا

یادگیری زبان دوم در سن کودکی راحت تر از دوران نوجوانی و بزرگسالی می باشد. البته استفاده از روش آموزش مناسب نیز در یادگیری، به خاطرسپاری و ایجاد اشتیاق در کودکان برای یادگیری زبان اهمیت زیادی دارد. از این رو، تیم آموزشی مدرسه فارسی LELB Society برخلاف سایر مراکز آموزش فارسی از روش های پویا برای آموزش زبان فارسی به کودکان استفاده می کند. به طوریکه، کودکان نه تنها زبان فارسی را همانند زبان مادری و به شکل طبیعی یاد گرفته و به خاطر می سپارند، بلکه از یادگیری زبان فارسی لذت می برند.

Learn Persian online for kids with videos for non-Persian speakers
آموزش زبان فارسی به کودکان در مدرسه فارسی LELB Society

تفاوت های آموزش زبان فارسی به کودکان در مدرسه فارسی LELB Society

1- عدم استفاده از کتاب های درسی فارسی و روش های سنتی برای آموزش فارسی به کودکان

2- تدوین و طراحی درس های فارسی چند رسانه ای ویژه کودکان با پویانمایی و تصویر سازی توسط تیم آموزش فارسی LELB Society

3- استفاده از روش های نوین آموزش زبان از جمله یادگیری معکوس و آموزش غیر همزمان: با توجه به اینکه، این روش ها در سایر مراکز آموزش فارسی بکار گرفته نمی شوند، اغلب والدین و فارسی آموزان با آن آشنایی ندارند. این روش، خاص مدرسه فارسی LELB Society بوده که توسط مدیر و طراح سایت، دکتر محمد حسین حریری اصل با تکنیک های ویژه ابداع و پیاده سازی می شود. افتخار ما این است که با بکارگیری این تکنیک های آموزش زبان فارسی برای خارجی ها، رضایت 100 درصد فارسی آموزان و تمایل آن ها به یادگیری را در همه سطوح و سنین فراهم نموده ایم.

4- یادگیری فعال و طبیعی زبان فارسی با بکارگیری حواس پنجگانه، قدرت فکر، استدلال و خلاقیت کودکان از طریق درس های متنوع و چند رسانه ای

5- یادگیری تعاملی و مشارکتی زبان فارسی و بکارگیری آموخته ها در ارتباط و گفتگوی صمیمانه با معلم فارسی در کلاس آنلاین زبان فارسی

6- استفاده از روش های پویا و جذاب برای آموزش زبان فارسی به کودکان از جمله بازی، داستان گویی، شعر و موسیقی، نقاشی و …

7- آموزش فارسی به کودکان به شکل طبیعی در قالب انیمیشن و کارتون های آموزشی، داستان های جذاب ترجمه و ساده نویسی شده برای کودکان توسط تیم آموزش فارسی ما، شعرهای فارسی برای آموزش الفبای فارسی

8- مدرسین فارسی زبان مسلط به زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط بهتر با کودکان غیر فارسی زبان

9- فعالیت های متنوع آموزشی غیر همزمان از طریق سایت و ارتباط 24 ساعته به شکل پیام صوتی یا متنی با مدرسین فارسی

10- آموزش خواندن و نوشتن فارسی به کودکان با فعالیت های جذاب، متنوع و فعال با بکارگیری قدرت فکر، استدلال و خلاقیت کودکان

تجربه بهترین روش آموزش زبان فارسی برای خارجی ها در مدرسه فارسی LELB

علاقمندان به یادگیری زبان فارسی در مدرسه فارسی LELB Society، درس ها و تکنیک های متفاوتی را برای آموزش زبان فارسی تجربه می کنند. توجه به نیازهای فارسی آموزان خارجی زبان و بکارگیری بهترین روش آموزش زبان فارسی برای خارجی ها از اهداف مهم تیم آموزشی آکادمی دوزبانه LELB Society می باشد.

فواید یادگیری معکوس و غیر همزمان به شکل عضویت ماهانه
استفاده از روش های خاص و فعالیت های متنوع برای آموزش زبان فارسی برای خارجی ها

مهمترین تفاوت مدرسه فارسی LELB Society با سایر مراکز آموزش زبان فارسی این است که آموزش های ما محدود به ساعت کلاس آنلاین آموزش زبان فارسی نمی شود. درس های فارسی قبل از کلاس در اختیار فارسی آموزان قرار گرفته و آنها بر اساس نیاز خود یک تا چند بار درس را قبل از کلاس می بینند. فعالیت های مختلف آموزشی در ارتباط با درس نیز توسط مدرس از فارسی آموزان خواسته می شود که قبل از کلاس انجام می دهند. در نهایت، فارسی آموزان به شکل عملی آموخته های خود را در کلاس آنلاین زبان فارسی از طریق پرسش و پاسخ با معلم و نیز تعامل با همکلاسی ها ارائه می دهند.

فارسی آموزان با تکنیک های مختلف آموزشی به شکل کاملا طبیعی و با اشتیاق زبان فارسی را مانند زبان مادری یاد می گیرند. بیشترین یادگیری قبل و بعد از کلاس از طریق درس های فارسی، فعالیت های عملی متنوع در انجمن زبان فارسی، تعامل فارسی آموزان با یکدیگر و معلمین فارسی انجام می گیرد.

تفاوت های آموزش زبان فارسی برای خارجی ها در آکادمی دوزبانه LELB Society

در زیر به طور خلاصه به تعدادی از تفاوت های آموزشی ما در آموزش زبان فارسی برای خارجی ها در مقایسه با سایر مراکز آموزش زبان فارسی اشاره می کنیم.

1- استفاده از ابزارهای مختلف آموزشی در سایت برای آموزش عملی و کاربردی زبان فارسی از جمله امکان گذاشتن پیام صوتی و متنی، کامنت گذاری، انجمن آموزش زبان فارسی و …

2- آموزش غیرکتابی و عدم استفاده از کتاب های درسی و روش های سنتی آموزش زبان

3- تدوین و تولید درس های فارسی و محتوای آموزشی متنوع، مفید و جذاب با ویدئوی آموزشی مطابق نیازهای امروزی فارسی آموزان در همه سنین از سطح پایه تا پیشرفته توسط تیم آموزش فارسی مجرب

4- استفاده از روش های نوین آموزش زبان خارجی در سطح دنیا از جمله یادگیری معکوس، یادگیری مشارکتی و آموزش غیر همزمان برای آموزش زبان فارسی که رضایت 100 درصد فارسی آموزان خارجی را فراهم نموده است.

5- انجمن آموزش زبان فارسی تخصصی با اتاق های گفتگوی خاص و موضوع های متنوع بعنوان بهترین ابزار برای تمرین عملی فارسی آموزان خارجی به طور نامحدود

6- دسترسی به بزرگترین و بهترین منابع آموزش زبان فارسی برای خارجی ها با بیش از 400 درس فارسی با موضوع های مختلف و کاربردی برای آموزش زبان فارسی از سطح مبتدی و پایه تا سطح پیشرفته از جمله داستان های جذاب ترجمه و ساده نویسی شده با ویدئو برای همه سطوح آموزش زبان فارسی

7- امکان مکالمه و مکاتبه بطور نامحدود و ارتباط با مدرسین فارسی به شکل 24 ساعته از طریق ابزارهای مختلف در سایت آموزشی

8- تمرین نوشتن فارسی به شکل عملی و ارسال انشا و مقاله فارسی در سایت بدون محدودیت در ارسال و تصحیح آنها توسط مدرسین مجرب فارسی

9- بسته خودآموز زبان فارسی برای آموزش زبان فارسی برای خارجی ها با درس های طبقه بندی شده به شکل موضوعی و بر اساس سطح و سن افراد با پشتیبانی 24 ساعته

10- انعطاف پذیری در زمان به دلیل امکان استفاده از آموزش غیر همزمان: فارسی آموزان در هر ساعتی که برایشان میسر بوده می توانند از درس های موجود در سایت استفاده نمایند. علاوه بر آن، در هر ساعتی می توانند از انجمن زبان فارسی و سیستم کامنت گذاری پایان درس ها برای حل سوال های خود و تمرین عملی زبان فارسی استفاده کنند.

11- یادگیری مستقل و خودجوش فارسی آموزان با ارائه مطالب جذاب و موضوع های متنوع و کاربردی در کنار بکارگیری بهترین ابزارها و تکنیک های یادگیری زبان برای آموزش زبان فارسی برای خارجی ها

12- یادگیری عملی و کاربردی زبان فارسی برای همه سنین و سطوح از طریق فعالیت های مختلف آموزشی قبل و بعد از کلاس از طریق انجمن زبان فارسی و کامنت گذاری در کنار ارائه آموخته ها در کلاس آنلاین

13- برگزاری کلاس آنلاین آموزش زبان فارسی خصوصی و گروهی از سطح مبتدی تا پیشرفته برای همه سنین

14- مهیا نمودن بهترین امکانات تعامل و گفتگو برای تمرین عملی مکالمه فارسی و تقویت صحبت کردن فارسی که اهمیت زیادی در آموزش زبان فارسی برای خارجی ها و انگلیسی زبانان به ویژه بزرگسالان دارد.

15- استفاده از ابزارهای مختلف در آکادمی دوزبانه LELB Society برای یادگیری مشارکتی (Collaborative flipped learning) و ایجاد حس حضور اجتماعی و رضایت تحصیلی در زبان آموزان که اشتیاق و انگیزه آنها را برای یادگیری زبان فارسی دوچندان می کند.

16- یکپارچگی یادگیری هر چهار مهارت زبانی (skills integration): تدوین درس های فارسی و آموزش زبان فارسی در مدرسه فارسی LELB Society بر اساس یادگیری و تقویت همه مهارت های زبانی یعنی شنیدن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن فارسی به شکل توام و همزمان با یکدیگر و به شکل عملی می باشد.

17- افزایش یادگیری با امکان مرور و تکرار دیدن و خواندن درس ها: تدوین درس های فارسی چند رسانه ای متنوع برای آموزش زبان فارسی با ویدئوی آموزشی این امکان را فراهم نموده که فارسی آموزان بدون محدودیت بر اساس نیاز یادگیری خود، یک تا چند بار می توانند درس را ببینند و مطالب آن را به طور کامل یاد بگیرند.

18- امکان مشاوره رایگان و تعیین سطح قبل از ثبت نام در دوره آموزش زبان فارسی

سخن پایانی در آموزش زبان فارسی برای خارجی ها

همه موارد فوق که ذکر شد، اهمیت زیادی در آموزش زبان فارسی برای خارجی ها دارد.  با توجه به فقدان منابع آموزش زبان فارسی مناسب برای غیر فارسی زبانان و عدم دسترسی به آموزش عملی، موانع و سختی های زیادی برای علاقمندان به یادگیری زبان فارسی وجود دارد. بنابراین، همه تلاش تیم آموزش زبان فارسی در مدرسه فارسی LELB Society، بر طرف کردن سختی ها و فراهم نمودن بهترین بستر برای آموزش زبان فارسی برای خارجی ها بوده و خوشبختانه توانسته تا حدود زیادی پاسخگوی نیازهای آن ها باشد.

علاقمندان به یادگیری زبان فارسی در همه سنین و سطوح از طریق contact us می توانند با ما تماس گرفته و در دوره های آموزش زبان فارسی ما شرکت نمایند.