Log in

کلاس آنلاین فارسی برای کودکان

کلاس آنلاین فارسی برای کودکان و خردسالان

با استفاده از شعر، موسیقی، نقاشی و اسباب بازی و در محیطی شاد

بیاین بیاین بچه ها، خونه شادی اینجاس، دنیای بازی اینجاس

همه شما بچه ها، از همه جای دنیا، می تونید بیاین به اینجا

کلاس آنلاین فارسی برای کودکان و خردسالان با استفاده از شعر، موسیقی، نقاشی و اسباب بازی و در محیطی شاد

بیاین بیاین بچه ها، خونه شادی اینجاس، دنیای بازی اینجاس.

همه شما بچه ها، از همه جای دنیا، می تونید بیاین خونه ما.

خونه شادی، یک کلاس گروهی برای کودکان 5 تا 10 سال است که می خواهند زبان فارسی را یاد بگیرند. ما در خونه شادی کارهای زیادی انجام می دهیم که برای بچه ها جذاب بوده و آن ها در محیطی شاد، زبان فارسی را به طور طبیعی یاد می گیرند.

محتوای آموزشی که در کلاس های فارسی استفاده می شود کاملا اورجینال بوده و فقط برای کودکان سن 5 تا 10 سال توسط تیم آموزشی مجرب طراحی می شود.

– در محتوای درس ها، علاقه و نیازهای کودکان در نظر گرفته شده و یادگیری در محیطی شاد و پویا بوده که یادگیری زبان فارسی را برای کودکان آسان، لذت بخش و به یاد ماندنی می کند.

– یادگیری زبان فارسی در قالب داستان، شعر، موسیقی، نقاشی، بازی و ارتباط برقرار کردن با دیگران صورت می گیرد.

– فعالیت های آموزشی مختلفی در کلاس برای بکارگیری فکر، خلاقیت و زبان کودکان مثل بیان داستان به زبان خودشان، نقش بازی کردن، بازی با کلمات، استفاده از اسباب بازی های مختلف و … برای آموزش استفاده می شود.

– همواره تقویت همزمان همه مهارت های زبان آموزی نظیر خواندن، نوشتن، صحبت کردن، شنیدن و درک مفاهیم در نظر گرفته می شود.

ما می خواهیم در فرایند آموزش زبان فارسی، کودکان فکر، خلاقیت و احساس خودشان را در ارتباط برقرار کردن با دیگران به کار بگیرند و یک تجربه عالی از باهم بودن، باهم بازی کردن و باهم یاد گرفتن داشته باشند.

این کلاس گروهی با حضور هاجر (مدرس فارسی) و دختر 2.5 ساله اش، بیتا، روزهای فرد (یکشنبه، سه شنبه، پنج شنبه) ساعت 8:30 تا 9:30 شب به وقت ایران برگزار می شود. 

جلسه اول رایگان می باشد. پدر و مادر می توانند در کنار کودکان باشند. کلاس ها در خود سایت بدون نیاز به هیچ اپلیکیشنی برگزار می شود. 

برای شرکت در این کلاس گروهی، اینجا را کلیک کنید.


کلاس آنلاین فارسی ویژه نوجوانان

این کلاس، ویژه آموزش زبان فارسی به نوجوانان و بزرگسالان می باشد. مدرس این کلاس که مسلط به زبان انگلیسی نیز هست، آقای دکتر محمد حسین حریری اصل، مدیر وب سایت و طراح سایت LELB Society می باشد.

فعالیت های آموزشی مورد استفاده در این کلاس

بیان شفاهی داستان، آشنایی با الفبای فارسی و تمرین نوشتن فارسی، آموزش فارسی کاربردی، آموزش دستور زبان فارسی، مطالب علمی در فارسی، بهبود دستخط فارسی آموزان، روخوانی متون فارسی، انجام مصاحبه در فارسی، مقاله نویسی، خلاصه نویسی، ارائه سخنرانی و غیره می باشد.

سن فارسی آموزان

سن فارسی آموزان در این کلاس، در رده سنی نوجوان (یعنی 10 تا 20 سال) می باشد.

سطح زبانی فارسی آموزان

پیشنهاد می کنیم که فارسی آموزانی با سطح زبانی متوسط به بالا در این کلاس گروهی شرکت کنند.

زمان تشکیل کلاس

کلاس گروهی فارسی ویژه نوجوانان، در روزهای فرد (یک شنبه، سه شنبه و پنج شنبه) بین ساعت 9:30 تا 10:30 شب به وقت ایران برگزار می شود.

فارسی آموزان جدید می توانند این کلاس را به شکل رایگان تست کنند. جلسه اول رایگان می باشد.

برای شرکت در این کلاس گروهی و تست رایگان آن، به صفحه لیست کلاسها مراجعه کنید. همچنین، می توانید بیش از 850 ویدیوی آموزشی را در کانال یوتیوب ما ببینید.