Log in

آکادمی دوزبانه LELB Society فارسی و انگلیسی

Last updated on July 24th, 2023 by | Category: پرورش کودک دوزبانه مسلط به فارسی و انگلیسی | 268 Views | Reading Time: 12 minutes

آکادمی دوزبانه LELB Society پیشگام در آموزش آنلاین زبان فارسی و انگلیسی با بیش از 3800 درس اوریجینال فارسی و انگلیسی به همراه ویدیو و پشتیبانی 24 ساعته اساتید دوزبانه. برگزاری کلاسهای آنلاین فارسی و انگلیسی به شکل گروهی و خصوصی با تست رایگان

آکادمی دوزبانه LELB Society در یک نگاه

LELB Society is on WordPress to meet its student needs perfectly as an online bilingual academy of English and Persian

آکادمی دوزبانه LELB Society در تاریخ 7 جولای 2015 توسط دکتر محمد حسین حریری اصل تاسیس شد. برای تاسیس این آکادمی، دکتر حریری از سیستم مدیریت محتوای وردپرس WordPress استفاده کرده است.

در ابتدای کار، آکادمی LELB Society، دوزبانه نبود و فقط برای آموزش زبان انگلیسی از آن استفاده می شد. در اصل، دکتر حریری برای انجام پروژه پایان نامه دکترای خود در رشته آموزش زبان انگلیسی، این وب سایت را ایجاد کرد. برای اطلاعات بیشتر درباره پایان نامه دکترای ایشان، اینجا را کلیک کنید.

ویدیوی این مقاله را ببینید

آرشیو درسهای فارسی و انگلیسی

Archive of Lessons at LELB Society

پس از دفاع از پایان نامه دکترا، من، دکتر حریری، با تلاش شبانه روز به کار بر روی سایت ادامه دادم. هرچند در ابتدا، بازخورد خوبی دریافت نکردم، ولی هرگز نا امید نشدم. با نگاهی به آرشیو درسهای فارسی و انگلیسی موجود در سایت، می توانید به پرکار بودن تیم ما پی ببرید.

در صفحه آرشیو درسها، بیش از 3800 درس فارسی و انگلیسی به شکل ماهانه آرشیو شده اند. عدد موجود در داخل پرانتز در مقابل هر آرشیو ماهانه، بیانگر تعداد درسهای موجود در هر آرشیو است.

آموزش همزمان و ناهمزمان زبان

در شرایطی که پس از شیوع بیماری کرونا، خیلی از آموزشگاه ها به ناچار به آموزش آنلاین زبان روی آوردند، آکادمی دوزبانه LELB Society از همان آغاز کار خود در جولای 2015، یعنی حدود 4 سال و نیم پیش از گسترش ویروس کرونا، همه خدمات آموزشی خود را به شکل آنلاین ارائه می داد.

Benefits of asynchronous learning in online education
ترکیبی هوشمندانه از آموزش همزمان (کلاس آنلاین) و آموزش ناهمزمان (عضویت ماهانه) با پشتیبانی همیشگی

دلیل این انتخاب آگاهانه این بود که آکادمی ما بین المللی است و نه فقط در ایران، بلکه در سرتاسر جهان به امر آموزش آنلاین زبان می پردازد. از سوی دیگر، آکادمی ما با مدیریت دقیق و هوشمندانه دکتر محمد حسین حریری اصل، جلوتر از زمان فکر می کند و پیش می رود.

چرا که پس از گسترش بیماری کرونا و گرایش آموزشگاه ها و مراکز آموزشی به سیستم آموزش آنلاین، آکادمی ما باز هم یک قدم جلوتر از مراکز آموزشی دیگر برداشته و از ترکیبی از آموزش همزمان و ناهمزمان با استفاده از آموزش معکوس یا وارونه Flipped learning در امر آموزش زبان استفاده می کند.

round table activity at LELB Society

یکی از بارز ترین فعالیت های آموزشی که دکتر حریری و سایر اساتید در آکادمی دوزبانه LELB Society از آن استفاده می کنند، Round Table Activity یا فعالیت میزگردی می باشد. در فعالیت میزگردی که دکتر حریری در پایان نامه دکترای خود آن را برای اولین بار مطرح کرد و پرورش داد، همه چهار مهارت زبانی به شکل طبیعی تقویت می شوند.

شرکت در انجمن های طبقه بندی شده انگلیسی و فارسی

شرکت در انجمن های طبقه بندی شده انگلیسی و فارسی بر اساس آموزش ناهمزمان و خودآموز

به منظور اجرای بهتر آموزش ناهمزمان، زبان آموزان آکادمی دوزبانه LELB Society می توانند در انجمن های طبقه بندی شده انگلیسی و فارسی که در زیر می بینید، شرکت کنند. در حال حاضر، یعنی ماه جولای سال 2023، ما حدودا به 700 پرسش و دیدگاه مطرح شده در انجمن ها پاسخ داده ایم. زبان آموزان می توانند به راحتی در انجمن زبان فارسی و انگلیسی موجود در سایت ما، موضوع جدیدی را ایجاد کنند و به شکل نامحدود، پرسش های خود را مطرح نمایند.

سایتی بر اساس عضویت

Login or register at LELB Society

آکادمی دوزبانه LELB Society در ابتدا مطالب را برای همه بازدیدکنندگان به شکل رایگان ارائه می داد. ولی پس از دو سال تلاش شبانه روز در زمینه تولید محتوای اوریجینال، دکتر حریری تصمیم گرفت که آکادمی LELB Society را طوری طراحی کند که تنها برای اعضای سایت قابل استفاده باشد.

از آنجایی که ما مصرف کننده کتابها و تولیدات دیگران نیستیم و خودمان دست به قلم هستیم، تولیدات علمی و آموزشی ما برای ما و زبان آموزان سایت بسیار با ارزش هستند. همچنین، قانون کپی رایت یا حق چاپ در ایران متاسفانه جایگاه ویژه ای ندارد. این موضوع نیز سبب شد تا دکتر حریری در طراحی سایت LELB Society، کلیه درسهای فارسی و انگلیسی سایت را منحصرا برای اعضای محترم سایت قابل دسترس سازد.

البته بازدیدکنندگان عادی می توانند به مقالات علمی، بسته های آموزشی، صفحات مربوط به برچسب ها، آرشیو دروس و نتایج جستجو در سایت دسترسی داشته باشند. با این حال، برای ورود به درسها و یا نوشتن کامنت، ورود به کلاسهای آنلاین و غیره، باید از فیلتر عضویت بگذرند.

پشتیبانی 24 ساعته زبان آموزان سایت

Leave voice messages and attach files on live chat
پشتیبانی 24 ساعته زبان آموزان سایت در طول عضویت ماهانه بر اساس آموزش ناهمزمان

زبان آموزانی که با سیستم آموزش ناهمزمان در آکادمی دوزبانه LELB Society تحصیل می کنند می توانند در طول عضویت ماهانه بدون هیچ گونه محدودیتی، از طریق سامانه گفتگوی آنلاین یا Live Chat که در پایین و سمت راست صفحه نمایش شما قرار دارد برای تماس با ما استفاده کنند. این سامانه گفتگو تنها برای اعضای محترم سایت که وارد حساب کاربری خود شده اند، قابل دسترس می باشد.

شما می توانید از طریق این سامانه، با اساتید دوزبانه ما در تماس باشید و پیام صوتی و متنی دریافت و ارسال کنید. تیم مجرب اساتید دوزبانه ما آماده پاسخگویی به همه سوال های شما و پشتیبانی 24 ساعته از همه زبان آموزان می باشند. همچنین ما می توانیم به شکل روزانه یا هفتگی، بر اساس سطح زبانی، نیاز و علاقه شما، از بین هزاران درس موجود در سایت، بهترین آنها را برای شما انتخاب کرده و به شکل لینک از طریق سامانه گفتگوی آنلاین، در اختیار شما بگذاریم.

خدمت رسانی به بیش از 200 زبان آموز فعال

با وجود مطالب آموزشی رایگان و فراوان که در دنیای اینترنت و دهکده جهانی قابل دسترس است، ساماندهی سایتی بر اساس عضویت، کار بسیار پیچیده ای می باشد. اگرچه بیشتر مطالب آموزشی رایگان موجود، از کیفیت پایینی برخوردار هستند، با این وجود، متقاعد کردن یک بازدیدکننده عادی به عضویت در سایت، کار بسیار دشواری است.

Students' Testimonials at LELB Society
مطالعه نظرهای برخی از 200 زبان آموز فعال در آکادمی دوزبانه ما

از این رو، ما بر آن شدیم تا کیفیت خدمات آموزشی خود را به گونه ای بالا ببریم، که نه تنها در ایران، بلکه در سرتاسر جهان، صدها عضو فعال و راضی داشته باشیم. برای مطالعه بازخورد برخی از زبان آموزان آکادمی دوزبانه LELB Society، شما می توانید از صفحه نظرها و بازخورد زبان آموزان ما دیدن کنید. همچنین، چنانچه زبان آموز ما هستید، می توانید در همین صفحه، نظرها، پیشنهادها و انتقاد های خود را مطرح کنید.

آموزش واژگان در متن

دکتر حریری به تنهایی از پیدایش LELB Society در جولای 2015 تا کنون، به ایجاد و به روز رسانی کامل ترین دیکشنری مصور دنیا حاوی واژگان آکادمیک پرداخته است. با استفاده از این بسته آموزشی که در حال حاضر، حاوی بیش از 2600 واژه آکادمیک و دشوار می باشد، اعضای سایت می توانند به آموزش واژگان در متن با تصویر بپردازند.

هر کدام از این 2600 واژه، دربرگیرنده بخشهای زیر می باشد:

  • تصویر کاملا گویا حتی برای واژگان کاملا انتزاعی مانند jealousy
  • تعریف ساده و قابل فهم از واژه بدون استفاده از ترجمه، و مستقیم به زبان انگلیسی
  • الفبای آوایی بین المللی یا International Phonetic Alphabet برای آگاهی از چگونگی تلفظ صحیح واژگان
  • استفاده از واژه در متون واقعی و نه متون و مثالهای استخراج شده از دیکشنری های رایج دنیا، متون واقعی مانند بخشی از یک کتاب، متن فیلم، شعر، نمایشنامه، مجله، وب سایت و غیره با ذکر منبع
  • مترادف و متضاد در صورت وجود داشتن آنها
  • هم خانواده از یک واژه یا part of speech
  • واژگان مرتبط از نظر مفهومی یا معنایی با استفاده از سیستم برچسب یا tagging در وردپرس WordPress
  • استفاده از برترین نرم افزار متن به گفتار یا text-to-speech که به زبان آموز کمک می کند با انتخاب هر قسمتی از متن، به متن انتخاب شده به شکل صوتی گوش دهد

این 2600 واژه که هر روز نیر بر تعداد آنها افزوده می شود، حاوی بسته های آموزشی زیر می باشد:

ارائه سخنرانی به زبان انگلیسی

Presentation in English for students to practice speaking and receive professional feedback
ارائه سخنرانی به زبان انگلیسی و ارزیابی دقیق آن توسط اساتید مجرب برای تقویت مهارت صحبت کردن و تلفظ درست واژگان

یکی دیگر از خدمات آموزشی آکادمی دوزبانه LELB Society، امکان ارائه سخنرانی درباره موضوعات جذاب و مفید و ارزیابی دقیق آنها توسط اساتید مجرب ما می باشد. در حال حاضر، یعنی ماه جولای سال 2023، ما حدود 70 سخنرانی انگلیسی را ارزیابی کرده ایم. این فعالیت آموزشی که می تواند به شکل ناهمزمان یا asynchronous learning انجام شود، به زبان آموز کمک می کند تا مهارت صحبت کردن را به شکل کاربردی تقویت کند و با تلفظ درست واژگان آشنا شود.

کلاس آمادگی آیلتس

IELTS preparation course for the 4 skills

آکادمی LELB Society کلاسی به شکل گروهی و آنلاین برای آمادگی آزمون آیلتس برگزار می کند. در کلاس آمادگی آیلتس، هر چهار مهارت زبانی به شکل عملی و طبیعی تمرین می شوند. مدرس این کلاس، دکتر محمد حسین حریری اصل، موسس LELB Society می باشد.

کلاس آمادگی آزمون آیلتس نیز بر اساس ترکیبی از آموزش همزمان در کلاس آنلاین و آموزش ناهمزمان زبان انگلیسی می باشد. متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس و اعضای گرامی سایت می توانند مقالات آیلتس خود را برای ما ارسال کنند تا ما با دقتی بالا آنها را ارزیابی نماییم.

در حال حاضر، بیش از 210 مقاله آیلتس را ارزیابی کرده ایم. همه این مقالات آیلتس، توسط اعضای سایت برای ما ارسال شده اند. تمامی اشتباهات گرامی در مقالات آیلتس نیز تصحیح می گردد. همچنین، اعضای دیگر سایت نیز می توانند بازخورد خود را در ارتباط با مقاله شما ارائه دهند، و بدین شکل، آموزش یا یادگیری مشارکتی شکل می گیرد.

همچنین، در این کلاس، درباره پرسش های چالشی در زبان انگلیسی در سر کلاس بحث می کنیم. این کار برای تمرین بارش فکری یا brainstorming بسیار ایده آل می باشد. برای بخش مصاحبه آزمون آیلتس نیز، هر هفته، یک آزمون مصاحبه آیلتس برگزار می کنیم و آن را نمره دهی و ارزیابی می نماییم.

اعضای محترم سایت که متقاضی شرکت در آزمون آیلتس هستند، می توانند به شکل ناهمزمان از بسته آموزش خودآموز زبان انگلیسی موجود در سایت استفاده کنند. این بسته به شما کمک می کند تا مهارت های خواندن و شنیدن را به بهترین شکل ممکن تقویت کنید.

English Documentary on Lions with Transcript & Flashcards at LELB Society
English Documentary on Lions

به عنوان مثال، می توانید به صدها مستند جذاب و علمی زبان انگلیسی به همراه متن رونویسی شده آنها دسترسی داشته باشید. با دیدن ویدیوی مستندهای انگلیسی و خواندن متن اصلی آنها می توانید مهارت های شنیدن و خواندن را تقویت کنید. همچنین می توانید دایره واژگان آکادمیک خود را افزایش دهید. زیرا به کمک دیکشنری مصور سایت، می توانید واژگان آکادمیک را در داخل متن و با تصویر بیاموزید.

کلاس نقد فیلم های انگلیسی

کلاس نقد فیلم به زبان انگلیسی برای تقویت مهارت های شنیدن و صحبت کردن در کلاس گروهی
برگزاری کلاس نقد فیلم به زبان انگلیسی برای تقویت هر چهار مهارت زبانی

در کلاس نقد فیلم های انگلیسی که کاملا به زبان انگلیسی برگزار می شود، هر چهار مهارت زبانی به شکل طبیعی و پویا با هم تقویت می شوند. در این کلاس گروهی، نخست، از بین فیلم های برتر دنیا، فیلمی را انتخاب می کنیم. سپس، زبان آموزان پیش از کلاس آنلاین، فیلم انتخاب شده را تماشا می کنند و در انجمن نقد فیلم های انگلیسی، آن فیلم را به شکل مکتوب، نقد می کنند.

ما تا کنون، یعنی ماه جولای سال 2023، 33 فیلم را نقد کرده ایم. در نهایت، در کلاس آنلاین نقد فیلم، با استناد به کامنت های موجود که توسط زبان آموزان نوشته شده اند، به نقد و بررسی فیلم ها به شکل شفاهی می پردازیم. لازم به ذکر است که همه اشتباه های گرامری و تلفظی زبان آموزان که در انجمن نقد فیلم و کلاس آنلاین دیده شوند، به شرکت کنندگان در این کلاس توضیح داده می شود.

مشاوره و تست رایگان خدمات آموزشی

Free trial for new students at LELB Society
مشاوره و تست رایگان خدمات آموزشی از قبیل کلاس آنلاین و عضویت ماهانه

در آکادمی دوزبانه LELB Society، زبان آموزان جدید می توانند کلیه خدمات آموزشی ما از قبیل کلاسهای آنلاین و عضویت ماهانه بر اساس آموزش ناهمزمان و خودآموز را به شکل رایگان تست کنند. به بیان ساده تر، اولین جلسه کلاس آنلاین به همراه مشاوره و تعیین سطح، به شکل کاملا رایگان می باشد. همچنین، زبان آموزان جدید می توانند با ورود به حساب کاربری خود، همه خدمات مربوط به عضویت ماهانه را به شکل رایگان تست کنند.

برگزاری وبینارهای رایگان

Join our free webinars on interesting topics

آکادمی دوزبانه LELB Society از تمامی بازدیدکنندگان سایت دعوت می کند تا در وبینارهای هفتگی سایت شرکت کنند. شرکت در این وبینارها برای همه بازدیدکنندگان رایگان می باشد و برای شرکت در آنها، نیاز به عضویت در سایت نیست.

وبینارهای هفتگی ما در دو زبان فارسی و انگلیسی برگزار می شوند. در این وبینارها، درباره موضوعات علمی، آموزشی و مفید بحث و گفتگو می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره وبینارهای هفتگی ما و شرکت رایگان در آنها، اینجا را کلیک کنید.

در آخر باید اضافه کنم که خدمات آموزشی آکادمی LELB Society بسیار گسترده می باشد و روز به روز نیز بر تعداد و کیفیت آنها افزوده می شود. شما می توانید از صفحه راهنمای سایت به زبان انگلیسی استفاده کنید تا با جزئیات بیشتری از خدمات و ویژگی های آموزشی سایت آشنا شوید. همچنین می توانید از جدول هزینه ها و تخفیف های ویژه سایت دیدن فرمایید.

شرایط استفاده از تخفیف ها و عضویت رایگان

free membership LELB Society
شرایط استفاده از تخفیف ویژه و عضویت رایگان در مدرسه فارسی آنلاین

شما با دعوت دوستان، آشنایان، همکاران و همکلاسی های خود به ثبت نام در آکادمی دوزبانه LELB Society از تخفیف ویژه برخوردار می شود که در زیر به آنها اشاره می شود:

تازه ترین درسهای انگلیسی و فارسی

در زیر، لیستی از تازه ترین درسهای انگلیسی و فارسی به همراه ویدیو، پادکست و فرم ارسال دیدگاه را می بینید. در پایین هر درس، فرم کامنت گذاری یا ارسال دیدگاه وجود دارد تا زبان آموزان ما بتوانند پرسش های خود مربوط به آن درس را برای ما ارسال کنند.

  • داستان روباه شکمو برای آموزش زبان فارسی به کودکان
    داستان روباه شکمو برای آموزش زبان فارسی به کودکان و نوجوانان برگرفته از داستانهای ازوپ به همراه ویدیو، لیست واژگان جدید و پرسش و پاسخ برای تمرین خواندن و نوشتن فارسی ترجمه و روخوانی: خانم هاجر عزیز زنجانی نسخه انگلیسی داستان روباه شکمو برای خواندن نسخه انگلیسی داستان روباه شکمو، بر روی لینک زیر کلیک…
  • Memento Movie Review and Film Criticism
    Memento movie review and film criticism course for advanced ESL students based on the English Immersion Program Memento movie trailer Watch Memento movie trailer below to get more familiar with this film. Watch this video on YouTube. Memento movie review Memento is a 2000 American neo-noir mystery psychological thriller film written and directed by Christopher…
  • The Swollen Fox by Aesop for English Students
    The Swollen Fox by Aesop for English students with a video, list of English vocabulary and some questions for discussion The Swollen Fox is now in the public domain available on Gutenberg Project. Video of the Swollen Fox Watch this video on YouTube. The Swollen Fox A hungry fox found in a hollow oak tree…
  • داستان قورباغه مغرور برای آموزش زبان فارسی به کودکان
    داستان قورباغه مغرور برای آموزش زبان فارسی به کودکان و نوجوانان با داستان های ساده و آموزنده ازوپ همراه با ویدیو، لیست واژگان فارسی و نسخه انگلیسی داستان برای پرورش کودک دوزبانه ساده نویسی: هاجر عزیز زنجانی نسخه انگلیسی داستان قورباغه مغرور برای خواندن نسخه انگلیسی داستان قورباغه مغرور، بر روی لینک زیر کلیک کنید:…
  • What is SEO? Best Search Engine Optimization Explanation
    Learn “what is SEO?” and how to rank higher in search engines like Google. You need SEO for optimizing your pages to get more organic traffic to your website and success in digital marketing. Video of what is SEO Watch this video on YouTube. What is SEO? SEO stands for “Search Engine Optimization” which works…
  • The Quack Frog by Aesop for ESL Students
    The Quack Frog by Aesop for ESL students with a podcast and vocabulary practice in real context The Quack Frog is now in the public domain available on Gutenberg Project. Podcast of the Quack Frog Watch this video on YouTube. The Quack Frog Once upon a time, a frog came forth from his home in…
  • آموزش حرف ک به کودکان در مدرسه فارسی آنلاین
    آموزش حرف ک به کودکان در مدرسه فارسی آنلاین LELB Society با ویدیو برای آموزش حروف الفبای زبان فارسی به غیر فارسی زبانان به ویژه کودکان مقیم خارج از کشور به همراه آموزش خواندن و نوشتن زبان فارسی با تمرین های متنوع و جذاب برای کودکان ویدیوی آموزش حرف ک به کودکان در ویدیو زیر،…
  • How to Write Great Rich Snippets to Improve SEO
    Do you want to make search engines work for you? Do you know, how great rich snippets can help you to improve SEO? In this article, we explain the most effective elements that help you to promote your website by increasing your visibility on the first pages of search engine results. Video of great rich…

آموزش آنلاین زبان فارسی

آموزش زبان فارسی آنلاین به شکل خصوصی و گروهی

از سال 2017 تا کنون، ما تصمیم گرفتیم که دپارتمان زبان فارسی در سایت را نیز افتتاح کنیم. باز هم این کار را با تردید شروع کردیم ولی با تولید مستمر منابع آموزش زبان فارسی که بیش از 350 درس فارسی به همراه ویدیو می باشد، توانستیم رتبه نخست را در گوگل و بینگ از آن خود کنیم.

خود شما نیز می توانید در موتورهای جستجو، کلیدواژه “آموزش آنلاین زبان فارسی” را جستجو کنید و وب سایت ما را در صفحه اول مشاهده کنید. همچنین، ما توانستیم در زمینه آموزش زبان فارسی به بزرگسالان غیر فارسی زبان در سطح جهانی، جایگاه ویژه ای به خود اختصاص دهیم.

پرورش کودک دوزبانه

Polyglot GRE Vocabulary Flashcard at LELB Society

پس از راه اندازی دپارتمان زبان فارسی و تلاش شبانه روز در این راستا، به فکر ارائه خدمت در زمینه پرورش کودک دوزبانه مسلط به فارسی و انگلیسی افتادیم. پرورش کودک دوزبانه در سایت ما به این دلیل آغاز شد که ما دیدیم در دو زمینه آموزش خودآموز زبان انگلیسی و آموزش خودآموز زبان فارسی منابع آموزشی کم نظیری داریم.

از سوی دیگر، تیم تولید محتوای سایت و اساتید ما، همه دوزبانه و مسلط به زبان فارسی و انگلیسی هستند. همچنین، از ترکیب آموزش همزمان و ناهمزمان یا asynchronous learning به بهترین شکل ممکن استفاده می کنیم. در نتیجه، آموزش در آکادمی دوزبانه LELB Society هرگز محدود به شرکت در کلاس آنلاین فارسی یا انگلیسی نمی شود.

Asynchronous Conversations in Farsi in Audio or Voice Discussion Board at LELB Society for Non-Persian Speakers

تیم مجرب ما به همراه اساتید دوزبانه، به شکل 24 ساعته به همه کامنت ها یا دیدگاه های صوتی و متنی زبان آموزان پاسخ می دهند. این یعنی، اعضای محترم سایت می توانند بدون هیچ محدودیت زمانی، با اساتید دوزبانه ما مکالمه و مکاتبه کنند.

persian story with lion and rabbit for non-Persian kids at LELB Society

یکی دیگر از دلایل شروع کار ما در زمینه پرورش کودک دوزبانه این بود که به ترجمه و بازنویسی داستانهای انگلیسی پرداختیم. متن اوریجینال داستانهای انگلیسی به همراه ویدیو در سایت موجود می باشد. وجود نسخه فارسی داستانهای انگلیسی به منظور آموزش فارسی با داستان باعث می شود که کودک دوزبانه بتواند در زمینه ادبیات تطبیقی یا comparative literature نیز آموزش ببیند.

Raise a bilingual child who knows Persian and English equally well about animals

به بیان ساده تر، کودک دوزبانه می تواند داستانهای فارسی و انگلیسی را با یکدیگر تطبیق دهد و مقایسه کند. این کار به فرایند آموزش زبان و پرورش کودک دوزبانه کمک بزرگی می کند. پس از مدتی، به فکر تشکیل کلاس انگلیسی برای کودکان افتادیم و ظرف مدت کوتاهی، بازخورد قابل توجهی از طرف خانواده ها دریافت کردیم.

تازه ترین کامنت ها از طرف زبان آموزان

در حال حاضر، یعنی ماه جولای سال 2023، ما حدودا به 6.000 کامنت یا دیدگاه که از طرف زبان آموزان برای ما ارسال شده است، با دقت بالا پاسخ داده ایم. در زیر، پنج کامنت یا دیدگاه که به تازگی منتشر شده اند را به شما نشان می دهیم.

طبقه بندی درسهای انگلیسی و فارسی

پرکاربرد ترین برچسب های مورد استفاده در درسها

Tags and Keywords at LELB Society
طبقه بندی معنایی و مفهومی هزاران درس انگلیسی و فارسی با استفاده از سیستم برچسب گذاری وردپرس

آکادمی دوزبانه LELB Society در اصل مانند سایت دانشنامه آزاد ویکی پدیا برای آموزش زبان انگلیسی و فارسی با مطالب جالب، علمی و مفید می باشد. در مدرسه دوزبانه LELB Society، همه درسها و مقالات آموزشی، به شکل معنایی و مفهومی، طبقه بندی شده اند. این طبقه بندی به وسیله سیستم tagging در وردپرس انجام شده است. در زیر، لیستی از پرکاربرد ترین برچسب ها یا تگ ها را می بینید.

Aesop's Fables (93) animals (33) appearance (38) asynchronous learning (60) death (30) education (34) English for business (57) flipped learning (46) food (42) French words in English (50) happiness (30) learn Persian online (133) Legal terms in English (81) medicine (41) money (38) negotiation of meaning (29) Persian class (31) Persian vocabulary (60) psychology (46) social presence (32) technology (40) WordPress (30) آموزش آنلاین فارسی (85) آموزش الفبای فارسی و حروف الفبا به غیر فارسی زبانان (59) آموزش خودآموز فارسی (39) آموزش دستور زبان فارسی به غیر فارسی زبانان (31) آموزش زبان فارسی به بزرگسالان غیر فارسی زبان (127) آموزش زبان فارسی به نوجوانان در مدرسه آنلاین فارسی (183) آموزش فارسی با داستان های ساده و آموزنده برای کودکان (154) آموزش فارسی با شعر (54) آموزش فارسی به کودکان و خردسالان خارج از کشور (160) آموزش فارسی کاربردی به غیر فارسی زبانان (46) آموزش واژگان و اصطلاحات فارسی به غیر فارسی زبانان (120) تمرین خواندن در فارسی (208) تمرین شنیدن در فارسی برای آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان (98) تمرین صحبت کردن در فارسی (53) تمرین نوشتن در فارسی (73) داستان های ازوپ (95) سطح متوسط فارسی (223) سطح مقدماتی فارسی (130) سطح پیشرفته فارسی (92) ضرب المثل فارسی (44) مطالب علمی در فارسی (30) کلاس آنلاین زبان فارسی (48)

جستجوی هزاران درس انگلیسی و فارسی