Log in

ارسال نسخه خطی مقاله برای چاپ با عنوان جوجه کباب زعفرانی

Last updated on September 16th, 2023 by | Category: | 46 Views | Reading Time: 7 minutes

LELB Society: A Bilingual Academy of English & Persian Forums Submit Your Post as an Author or Teacher at LELB Society ارسال نسخه خطی مقاله برای چاپ با عنوان جوجه کباب زعفرانی

Viewing 1 reply thread
  • Author
    Posts
    • #120670

      ارسال نسخه خطی مقاله ای با عنوان جوجه کباب زعفرانی برای چاپ در آکادمی دوزبانه LELB Society نوشته سپیده قربانلو

      جوجه کباب زعفرانی

      همان طور که می دانید، در فرهنگ های متفاوت، انواع مختلف غذا وجود دارد. جوجه کباب زعفرانی، یکی از این غذاهای خاص ایرانی محسوب می‌شود. کباب در تاریخ و فرهنگ ایران از زمان های دور جایگاه مخصوصی در مهمانی های ایرانی داشته است و دارد. در زمان های گذشته، به جای استفاده از سیخ‌های فلزی برای تهیه کباب از ترکه‌های نازک استفاده می‌کردند. کبابی که امروزه در ایران پخته می‌شود در زمان ناصرالدین شاه قاجار به وجود آمده است.

      کباب علاوه بر اینکه در ایران یک غذای محبوب و لذیذ به شمار می‌رود، در کشورهای دیگر نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است. یکی از انواع کباب، جوجه کباب زعفرانی می‌باشد. مایه مخصوص جوجه کباب در کشورهای مختلف به شکل‌های متفاوتی تهیه می‌شود. برای مثال در کشورهای آمریکایی از سس باربیکیو برای خوشمزه شدن کباب استفاده می‌کنند. در ایران جوجه کباب بیشتر با موادی مانند زعفران، کره، ماست و انواع ادویه‌جات آماده می‌شود.

      Cuisine definition in real context with images

      جوجه کباب یکی از غذاهای رایج و پر استفاده در سفره‌های ایرانی است. جوجه کباب در مهمانی‌ها، پیک نیک‌ها و مراسم‌ رسمی مورد استقبال همه می باشد. جوجه کباب زعفرانی طعم بی‌نظیری دارد. علاوه بر آن، زمان پخت و آماده سازی مواد آن هم بسیار کم بوده و به آسانی آماده می‌شود. این غذای لذیذ از معروف‌ترین غذاهای ایرانی و از دسته کباب‌های سنتی ایران است. به تازگی، جوجه کباب به عنوان بهترین غذای تهیه شده از مرغ در جهان شناخته شده است. انرژی مواد خوراکی جوجه کباب ۲۴۰ کالری است. کوبیده، کباب بناب، کباب برگ و چنجه نیز غذاهای شبیه جوجه کباب هستند.

    • #120679

      سلام بر شما، سرکار خانم سپیده قربانلوی گرامی،

      بسیار سپاسگزاریم که نسخه خطی مقاله خود درباره جوجه کباب زعفرانی را برای چاپ در آکادمی دوزبانه ما به ما ارسال کرده اید. پس از بررسی و ویرایش نهایی، مقاله شما به آدرس زیر، چاپ شده است:

      آشنایی با زبان و فرهنگ ایرانی با موضوع جوجه کباب

Viewing 1 reply thread
  • You must be logged in to reply to this topic.