Log in

تدریس زبان انگلیسی و فارسی آنلاین در مدرسه دوزبانه

Last updated on July 23rd, 2023 by | Category: پرورش کودک دوزبانه مسلط به فارسی و انگلیسی | 263 Views | Reading Time: 10 minutes

آیا به دنبال تدریس زبان انگلیسی و یا فارسی به شکل آنلاین هستید؟ چنانچه ترجیح می دهید زبان انگلیسی و یا فارسی را به شکل آنلاین تدریس کنید، آکادمی دوزبانه LELB Society با مدیریت دکتر محمد حسین حریری اصل، می تواند فضای مناسبی برای فعالیت آموزشی شما ایجاد کند. پس از گسترش ویروس کرونا و شیوع بیماری کوید 19، نگرش تازه ای در امر آموزش ایجاد شد. بر اساس این نگرش جدید یا paradigm shift، آموزش آنلاین با استفاده از اینترنت، به ویژه در زمینه تدریس زبان دوم، از آموزش سنتی پیشی گرفته است.

ویدیوی این مقاله درباره تدریس زبان انگلیسی و فارسی

آکادمی دوزبانه LELB Society در یک نگاه

آکادمی دوزبانه LELB Society با مدیریت و طراحی سایت دکتر محمد حسین حریری اصل، دکترای آموزش زبان انگلیسی، در ماه جولای سال 2015 میلادی، یعنی بیش از 4 سال قبل از شیوع بیماری کوید 19، فعالیت آموزشی خود را به شکل رسمی، با آموزش زبان انگلیسی آغاز کرد. در آغاز، LELB Society بخشی از پروژه پایان نامه دکترای بنده (دکتر حریری) با موضوع ایجاد حس حضور اجتماعی یا social presence و افزایش مشارکت زبان آموزان بر اساس آموزش ناهمزمان و یادگیری معکوس بود.

LELB Society Review in 2022 including our top achievements and success journal
دستاوردهای بی نظیر آموزشی مدرسه دوزبانه ما شامل تولید هزاران درس انگلیسی و فارسی با پشتیبانی همیشگی اساتید دوزبانه

پس از اتمام موفقیت آموز پایان نامه دکترا، LELB Society به فعالیت آموزشی و علمی خود با جدیت بیشتر ادامه داد. در سال 2017، دپارتمان آموزش زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان نیز به مجموعه ما اضافه شد، و با این تغییر، مرکز آموزشی ما به یک آکادمی دوزبانه تبدیل شد. با بررسی دستاوردهای آموزشی LELB Society در سال 2022 می توانید با افتخارات این مدرسه دوزبانه آنلاین بیشتر آشنا شوید.

عضویت رایگان برای مدرسین، بازاریابان و نویسندگان

LELB Society یک مدرسه دوزبانه با خدمات آموزشی کاملا آنلاین می باشد. زبان آموزان فارسی و انگلیسی ما برای استفاده از خدمات و منابع ممتاز آموزشی، می بایست حق عضویت ماهانه را پرداخت نمایند. این موضوع در بخش های بعدی این مقاله بیشتر توضیح داده می شود. در اینجا ذکر این نکته مهم است که علاقه مندان به تدریس زبان انگلیسی و فارسی، نویسندگان دوزبانه و بازاریابان ما، علاوه بر کسب درآمد ایده آل و شهرت جهانی، از مزیت عضویت رایگان در سایت نیز بهره مند می گردند.

نرم افزار آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان با پشتیبانی همیشگی اساتید دوزبانه
نرم افزار آموزش زبان فارسی و انگلیسی منحصرا برای زبان آموزان و همکاران ما

تمامی همکاران ما از جمله متقاضیان تدریس زبان انگلیسی و فارسی، نویسندگان و بازاریابان، می بایست مانند زبان آموزان ما در مدرسه دوزبانه ما حساب کاربری فعال داشته باشند. برای ایجاد حساب کاربری که برای همکاران ما رایگان می باشد، از صفحه ایجاد حساب کاربری بازدید نمایید. لطفا دقت کنید که برای اولین بار، حساب کاربری شما باید توسط ما فعال گردد. برای آشنایی بیشتر با آکادمی دوزبانه LELB Society به عنوان همکار، می توانید از صفحات حریم شخصی، شرایط استفاده از خدمات و سلب مسئولیت ما نوشته شده به زبان انگلیسی بازدید کنید.

علاقه مندان به تدریس زبان انگلیسی و فارسی، نویسندگان و بازاریابان باید در مدرسه دوزبانه ما عضویت فعال داشته باشند که به شکل هفتگی بررسی می شود. از آنجایی که منابع و مقالات آموزشی آکادمی دوزبانه ما مانند دانشنامه آزاد ویکی پدیا توسط اعضای فعال آن تهیه و تدوین می گردد، حساب کاربری اعضایی که به مدت بیش از یک هفته با ما همکاری فعال نداشته باشند، مسدود می گردد.

شرایط تدریس زبان انگلیسی و فارسی

برای پیوستن به تیم آموزشی ما به عنوان مدرس زبان انگلیسی یا فارسی، نکات زیر را در نظر بگیرید:

آموزش ناهمزمان و یادگیری معکوس

سایت آموزش زبان فارسی و انگلیسی LELB Society در حال حاضر (ماه فوریه سال 2023) دارای 148 زبان آموز فارسی و انگلیسی می باشد که بیشتر آنها به شکل آموزش ناهمزمان و بر اساس آموزش خودآموز زبان انگلیسی و فارسی در مرکز آموزشی ما تحصیل می کنند. بر اساس آموزش ناهمزمان و یادگیری معکوس، ما توانسته ایم بیش از 4100 درس انگلیسی و فارسی را منحصرا برای زبان آموزان خود تهیه کنیم.

Benefits of asynchronous learning in online education
تدریس زبان انگلیسی و فارسی هم به شکل همزمان در کلاس آنلاین و هم به شکل آموزش ناهمزمان و یادگیری معکوس با پشتیبانی زبان آموزان از طریق ارسال و دریافت پیام صوتی و متنی

تمامی این درسها بر اساس یادگیری معکوس یا flipped learning از پیش تدریس شده و به همراه ویدیو می باشند. برای اطلاعات بیشتر، شما می توانید با بسته های آموزشی و برچسب های پرکاربرد در سایت آموزشی ما آشنا شوید. البته این بدین معنا نیست که ما دیگر به تدریس زبان انگلیسی و فارسی نیاز نداریم. چراکه تمامی زبان آموزان ما از پشتیبانی 24 ساعته اساتید ما در انجمن زبان فارسی و انگلیسی برخوردار می باشند.

تدریس زبان انگلیسی و فارسی در برترین نرم افزار آموزش زبان

سایت آموزش زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان با اساتید دوزبانه
تدریس زبان انگلیسی و فارسی بر روی نرم افزار و سایت آموزشی با قابلیت های ویژه

علاوه بر منابع و خدمات آموزشی بی نظیر، از نظر فنی و طراحی سایت نیز مدرسه دوزبانه ما در موقعیت بسیار مطلوبی قرار دارد. سایت ما به عنوان یک نرم افزار آموزش زبان فارسی و انگلیسی بر روی بستر شبکه تحویل محتوا یا content delivery network و همچنین سرور خصوصی مجازی یا Virtual Private Server قرار دارد. ما در طراحی حرفه ای سایت خود، از بالاترین تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده ایم. در نتیجه، زبان آموزان ما از سرتاسر دنیا، با بالاترین سرعت و بهترین تجربه کاربری، از سایت آموزش زبان فارسی و انگلیسی ما استفاده می کنند.

برای تست سرعت و تجربه کاربری یا User Experience در مدرسه دوزبانه LELB Society، شما می توانید نتایج ارزیابی بهینه سازی وب سایت ما را در PageSpeed Insights گوگل بررسی نمایید. همچنین، کانال یوتیوب LELB Society با بیش از 3300 مشترک فعال و 900 ویدیوی آموزشی، مکمل خوبی برای سایت آموزش زبان فارسی و انگلیسی ما می باشد.

کسب شهرت جهانی به عنوان مدرس زبان انگلیسی و فارسی

فراموش نکنید که تدریس زبان انگلیسی و فارسی شما در یک مرکز آموزشی بین المللی انجام می گیرد که بالاترین رتبه در زمینه آموزش واژگان با تصویر در بافت واقعی را به خود اختصاص داده است. زبان آموزان شما می توانند از صدها مستند انگلیسی و فارسی برتر دنیا به همراه متن و فهرست واژگان دشوار در داخل متن استفاده کنند. از سوی دیگر، سایت آموزش زبان فارسی و انگلیسی ما توسط تیم مدرسین و نویسندگان مجرب اداره می شود.

LELB meaning in LELB Society as a bilingual academy of English and Persian
چاپ مقالات علمی و آموزشی در دو زبان فارسی و انگلیسی برای دیده شدن در سطح جهانی و کسب اعتبار علمی به عنوان رزومه کاری

تمامی فعالیت های آموزشی از قبیل مقالات، دیدگاه ها، پست ها و انجمن ها به نام مولف یا آفریننده آن اثر، ثبت می شود و در پروفایل شخصی مولف قرار می گیرد. تیم طراحی سایت و بهبود سئو در سایت ما، تمامی آثار علمی شما را بهینه سازی می کند تا در موتورهای جستجو نظیر گوگل، بینگ، یاهو و غیره، در صفحه اول نتایج جستجو به نام خود شما دیده شوند.

پروفایل شما در سایت ما در اصل رزومه کاری شما می باشد که می توانید لینک آن را برای کسب اعتبار علمی، به مراکز مختلف ارائه دهید. به عنوان مثال، توجه شما را به دو پروفایل مدرسین و نویسندگان فعال در LELB Society جلب میکنیم: دکتر محمد حسین حریری اصل و هاجر عزیز زنجانی. در واقع، در مدرسه دوزبانه فارسی و انگلیسی ما، برای آموزش زبان فارسی و انگلیسی، از روش کتاب-محور استفاده نمی شود.

به جای استفاده از کتابهای موجود در بازار که اکثرا چند رسانه ای نیستند و فایل صوتی یا ویدیویی ندارند، زبان آموزان ما از منابع و خدمات آموزشی تولید شده توسط تیم تولید محتوای آموزشی ما که شما هم می توانید عضو آن باشید، استفاده می کنند.

درآمد مدرس زبان انگلیسی و فارسی در آکادمی دوزبانه

تدریس زبان انگلیسی یا فارسی در مدرسه دوزبانه LELB Society به شکل کاملا مستقل و بدون واسطه یا کمیسیون می باشد. مدرسین انگلیسی و فارسی در مرکز آموزشی ما می توانند به شکل مستقل و بدون دخالت ما، شهریه تدریس زبان انگلیسی و فارسی را مشخص نموده و مطالبه کنند. همچنین، ما در روش تدریس زبان انگلیسی و فارسی شما دخالت نمی کنیم زیرا هر مدرس زبان، آزاد است از روش انتخابی و برگزیده خود در کار تدریس زبان دوم استفاده نماید.

زبان آموزان شما می توانند از برترین منابع آموزش زبان فارسی و انگلیسی شامل هزاران درس طبقه بندی شده به همراه ویدیو و فرم ارسال دیدگاه صوتی و متنی برای مکالمه و مکاتبه نامحدود با مدرسین سایت استفاده نمایند. در اینجا، ذکر این نکته مهم است که مدرسه دوزبانه LELB Society در اصل یک نرم افزار آموزش زبان فارسی و انگلیسی می باشد. بنابر این، زبان آموزان ما برای استفاده از خدمات و منابع آموزشی سایت که به مراتب، برتر از کتاب آموزش زبان فارسی و انگلیسی می باشد، می بایست حق عضویت ماهانه را پرداخت نمایند.

How to create a WordPress membership site without plugin
تدریس زبان انگلیسی و فارسی در مدرسه دوزبانه ما با صدها زبان آموز و عضو فعال

در طراحی سایت LELB Society، امکان استفاده از هزاران درس فارسی و انگلیسی، انجمن های طبقه بندی شده، ارسال و دریافت کامنت صوتی و متنی برای مکالمه و مکاتبه با مدرسین شامل ارزیابی مقالات آیلتس و سخنرانی انگلیسی و فارسی به شکل نامحدود، تنها برای زبان آموزان ثبت نام شده در سایت امکان پذیر می باشد. البته امکان تست رایگان خدمات آموزشی برای زبان آموزان جدید پیش از ثبت نام نیز وجود دارد.

علاقه مندان به تدریس زبان انگلیسی و فارسی در مدرسه دوزبانه ما هیچ حد و مرزی برای کسب درآمد ندارند. زیرا سیستم آموزشی ما کاملا آنلاین می باشد و به غیر از آموزش همزمان با وقت محدود در کلاس، از آموزش ناهمزمان یا asynchronous learning نیز بهره می گیریم. بنابر این، شما می توانید تعداد زیادی زبان آموز در مدرسه دوزبانه ما داشته باشید، و یا حتی به عنوان مدرس-بازاریاب، تعداد نامحدودی زبان آموز به آکادمی دوزبانه ما معرفی کنید و نیمی از هزینه عضویت زبان آموزان خود را از ما دریافت نمایید.

پرورش کودک دوزبانه با منابع و مدرسین دوزبانه

یکی از خدمات ممتاز LELB Society پرورش کودک دوزبانه مسلط به فارسی و انگلیسی می باشد. دلیل موفقیت ما در پرورش کودک دوزبانه کاملا مشخص است. در درجه اول، با نگاهی به بسته های آموزشی در سایت ما متوجه می شوید که ما در زمینه تولید محتوای چند رسانه ای در دو زبان فارسی و انگلیسی بسیار موفق و پرکار بوده ایم. از سوی دیگر، تمامی اساتید ما، خود دوزبانه هستند که هم به شکل همزمان در کلاس آنلاین و هم به شکل ناهمزمان، زبان آموزان فارسی و انگلیسی ما را پشتیبانی می کنند.

Raise a bilingual child who knows Persian and English equally well about animals
تدریس زبان انگلیسی و فارسی آنلاین و پرورش کودک دوزبانه

علاقه مندان به تدریس زبان انگلیسی، در صورت تمایل می توانند در زمینه آموزش زبان فارسی آنلاین نیز با ما همکاری کنند. در این صورت، درآمد مدرسین دوزبانه ما می تواند حد اقل دو برابر شود. این کار می تواند به دو شکل انجام گیرد: همکاری با ما به عنوان مدرس دوزبانه، و یا همکاری با ما به عنوان مدرس دوزبانه + بازاریاب که در بخش بعدی درباره آن بیشتر توضیح می دهیم.

تدریس زبان انگلیسی و فارسی به عنوان مدرس-بازاریاب

همانطوری که در پاراگراف پیش اشاره شد، ما به شما به عنوان یک مدرس زبان انگلیسی و فارسی مستقل، زبان آموزی را معرفی نمی کنیم. شما می توانید هر تعداد زبان آموز جدید را به مدرسه دوزبانه ما معرفی کنید و به شکل مستقل شهریه تدریس را دریافت کنید. زبان آموزان معرفی شده از طرف شما برای استفاده از خدمات و منابع آموزشی، تنها کافیست هزینه عضویت ماهانه را پرداخت کنند. نیمی از این حق عضویت ماهانه نیز متعلق به خود شما به عنوان مدرس-بازاریاب خواهد بود.

Language Teachers Directory review our online teachers and join our directory
تدریس زبان انگلیسی و فارسی به عنوان مدرس-بازاریاب و کسب درآمد ایده آل

این بدین معناست که تمامی مدرسین و بازاریابان ما در واقع در مدرسه دوزبانه LELB Society سهام دار هستند. چراکه با معرفی هر زبان آموز یا عضو جدید، نیمی از هزینه عضویت زبان آموز جدید، متعلق به آنها خواهد بود. در صورت تمایل، شما می توانید بدون نیاز به تدریس زبان انگلیسی و فارسی، و تنها به عنوان بازاریاب، با همان شرایطی که در بالا اشاره شد، در مدرسه دوزبانه فارسی و انگلیسی ما فعالیت کنید.

بازخورد زبان آموزان ما در مدرسه دوزبانه LELB Society

چنانچه اولین بار است که می خواهید به عنوان مدرس-بازاریاب در مدرسه دوزبانه LELB Society فعالیت کنید، می توانید از انجمن بازخورد زبان آموزان ما دیدن کنید. همچنین می توانید آرشیو هزاران درس فارسی و انگلیسی از سال 2015 تا کنون و لیست مقالات علمی و آموزشی در دو زبان فارسی و انگلیسی را بررسی نمایید. بررسی این منابع و صفحات، در تایید محبوبیت و موفقیت کاری ما موثر می باشد.

چاپ مقالات آموزشی و علمی در آکادمی دوزبانه

یکی دیگر از زمینه های همکاری با ما، پیوستن به تیم نویسندگان در مدرسه دوزبانه فارسی و انگلیسی ما می باشد. همانطوری که در بالا اشاره شد، علاقه مندان به تدریس زبان انگلیسی و فارسی می توانند هم به عنوان بازاریاب و هم به عنوان نویسنده نیز با ما همکاری داشته باشند. همه آثار علمی و آموزشی شما به نام خودتان و در صفحه پروفایل شخصی شما منتشر خواهد شد. شما می توانید در دو زبان انگلیسی و فارسی مقالات خود را در مدرسه دوزبانه ما منتشر نمایید.

Guest posting guidelines for the LELB Society blog
دستور العمل چاپ مقالات علمی و آموزشی در دو زبان فارسی و انگلیسی در مدرسه دوزبانه به نام خود مولف و با بهینه سازی سئو برای دیده شده در سطح جهانی

برای پیوستن به تیم نویسندگان ما می توانید از صفحه دستور العمل چاپ مقالات که به زبان انگلیسی نوشته شده است بازدید کنید. لازم به ذکرست که عضویت در سایت برای تمامی همکاران ما از جمله مدرسین، نویسندگان و بازاریابان کاملا به شکل رایگان می باشد.

نحوه ارسال درسها و مقالات آموزشی و عملی شما

برای ارسال مقالات آموزشی و علمی و چاپ آنها به نام خود شما در سایت ما، از صفحه تماس با ما دیدن کنید. در این صفحه شما می توانید مطالب خود را از طریق شبکه های اجتماعی مانند اسکایپ، تلگرام یا واتساپ برای ما بفرستید. همچنین، شما می توانید از طریق پست الکترونیکی یا ایمیل، مقالات خود را برای ما بفرستید. در داخل صفحه تماس با ما، فرم تماس با ما نیز وجود دارد که از طریق آن فرم نیز شما می توانید مطالب خود را برای ما ارسال کنید.

برگزاری وبینارهای هفتگی برای بهبود فرایند آموزش

Join our free webinars on interesting topics
برگزاری وبینارهای هفتگی برای علاقه مندان به تدریس زبان انگلیسی و فارسی

تیم آموزشی ما که شامل علاقه مندان به تدریس زبان انگلیسی و فارسی و نویسندگان هستند، می توانند در وبینارهای هفتگی ما داوطلبانه شرکت کنند. در این وبینارهای هفتگی، تجربیات، پیشنهادها و انتقادهای تیم آموزشی ما مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. وبینارهای ما در دو زبان فارسی و انگلیسی برگزار می شوند و در آنها ما معمولا از متخصصین ویژه در امر آموزش بهره مند می شویم.