Log in

بهترین سایت آموزش زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان

Last updated on February 8th, 2023 by | Category: Learn Persian Online with 400 Persian Lessons + Videos | 130 Views | Reading Time: 8 minutes

آیا به دنبال یک سایت آموزش زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان هستید؟ در این مقاله، شما را با ویژگی های مهم یک وب سایت یا نرم افزار آموزش زبان فارسی آشنا می کنیم. با خواندن این مقاله، شما متوجه خواهید شد که چرا نرم افزار آموزش زبان فارسی LELB Society به نوبه خود بی نظیر می باشد.

ویدیوی این مقاله درباره سایت آموزش زبان فارسی

نرم افزار آموزش زبان فارسی در سایت آموزشی LELB Society

سایت آموزش زبان فارسی LELB Society در اصل یک نرم افزار یا اپلیکیشن آموزشی می باشد که در دو زبان فارسی و انگلیسی تنها برای زبان آموزان سایت قابل استفاده می باشد. آکادمی دوزبانه LELB Society کار حرفه ای خود را از سال 2015 با آموزش زبان انگلیسی شروع کرد. ولی پس از دو سال تلاش شبانه روز، در سال 2017 میلادی، آموزش زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان را نیز به لیست خدمات خود اضافه کرد.

نرم افزار آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان با پشتیبانی همیشگی اساتید دوزبانه
سایت آموزش زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان شامل هزاران درس فارسی به همراه ویدیو با پشتیبانی دایمی اساتید دوزبانه

سایت آموزش زبان فارسی LELB Society ترکیبی هوشمندانه از کلاس آنلاین فارسی و آموزش ناهمزمان فارسی بر اساس یادگیری معکوس می باشد. در ادامه این مقاله، به دو موضوع کلاس آنلاین زبان فارسی و آموزش غیر همزمان زبان فارسی به تفصیل می پردازیم و توضیح می دهیم که فارسی آموزان چگونه می توانند از بسته های آموزش زبان فارسی ما استفاده کنند.

کلاس آنلاین فارسی برای غیر فارسی زبانان

کلاس آنلاین زبان فارسی در مدرسه فارسی LELB Society با تدریس اساتید دوزبانه مسلط به فارسی و انگلیسی برگزار می شود. مطالب استفاده شده در این کلاسها، تنها از برترین منابع آموزش زبان فارسی که در آکادمی دوزبانه ما موجود است، می باشد. این منابع، شامل بیش از 400 درس فارسی به همراه ویدیو می باشد که تیم تولید محتوای سایت آموزش زبان فارسی ما آنها را از سال 2017 تا کنون تهیه و تدوین کرده است.

Best online Farsi course for non-Persian speakers
کلاس آموزش زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان با مشاوره و تعیین سطح رایگان و پشتیبانی همیشگی با بهره گیری از اساتید دوزبانه

جلسه اول کلاس آنلاین زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان به همراه مشاوره و تعیین سطح، به شکل کاملا رایگان می باشد. ما برای همه گروه های سنی و اهداف آموزشی، کلاس فارسی گروهی و خصوصی داریم. با این حال، باید به این نکته مهم توجه داشت که آموزش زبان فارسی در آکادمی دوزبانه LELB Society هرگز محدود به کلاس آنلاین فارسی با زمان محدود نمی باشد. چراکه آموزش ناهمزمان و یادگیری معکوس، همواره مکمل و یا جایگزین خوبی برای کلاس آنلاین زبان فارسی هستند.

آموزش ناهمزمان زبان فارسی در کنار کلاس آنلاین

سایت آموزش زبان فارسی LELB Society پیشگام در آموزش خودآموز زبان فارسی بر اساس کلاس وارونه و یادگیری غیر همزمان می باشد. این بدین معناست که درصد بالایی از زبان آموزان ما، در کلاسهای آنلاین با زمان محدود و ثابت شرکت نمی کنند. این دسته از زبان آموزان، تنها با پرداخت هزینه اندک عضویت ماهانه که معادل هزینه یک کلاس خصوصی یک ساعته می باشد، از خدمات ممتاز سایت آموزش زبان فارسی ما به شکل ناهمزمان استفاده می کنند.

Asynchronous Conversations in Farsi in Audio or Voice Discussion Board at LELB Society for Non-Persian Speakers
آموزش ناهمزمان زبان فارسی با عضویت ماهانه و دسترسی به صدها درس فارسی به همراه ویدیو

این خدمات آموزشی شامل موارد زیر می باشد که به شکل خلاصه به آنها اشاره می کنیم:

  1. امکان مکالمه و مکاتبه نامحدود و همیشگی بین فارسی آموز و اساتید دوزبانه به شکل ناهمزمان برای تقویت هر چهار مهارت زبانی
  2. مقاله نویسی و تمرین نگارش فارسی به شکل ناهمزمان با ارسال مقاله ها و تصویری از دستخط فارسی آموز و ارزیابی دقیق اساتید دوزبانه
  3. دسترسی به بیش از 4100 درس فارسی و انگلیسی به همراه ویدیو که بر اساس روش کلاس وارونه تدریس شده اند به همراه پشتیبانی 24 ساعته اساتیدی که همواره آماده پاسخ به پرسش های متنی و صوتی فارسی آموزان هستند
  4. امکان مکالمه و مکاتبه نامحدود با صدها زبان آموز فارسی و انگلیسی دیگر که به شکل ناهمزمان از مطالب سایت آموزش زبان فارسی ما استفاده می کنند
  5. طرح پرسش در انجمن زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان به شکل غیر همزمان و دریافت پاسخ سریع و کامل از طرف اساتید دوزبانه

پرورش کودک دوزبانه مسلط به فارسی و انگلیسی

از آنجایی که سایت آموزش زبان فارسی LELB Society در اصل یک آکادمی دوزبانه می باشد، و در سایت ما بیش از 4100 درس فارسی و انگلیسی وجود دارد، شما می توانید برای پرورش کودک دوزبانه مسلط به فارسی و انگلیسی از خدمات آموزشی ما استفاده کنید. برای توضیح بیشتر، تمامی داستانهای فارسی موجود در سایت ما، نسخه انگلیسی و ویدیو نیز دارند. از سوی دیگر، تمامی اساتید ما نیز، دوزبانه هستند.

Raise a bilingual child who knows Persian and English equally well about animals
پرورش کودک دوزبانه مسلط به فارسی و انگلیسی با بهره گیری از منابع آموزشی در دو زبان و همچنین تدریس اساتید دوزبانه

وجود منابع آموزشی به دو زبان فارسی و انگلیسی و همچنین بهره گیری از اساتید دوزبانه، دو ستون اصلی برای پرورش و رشد کودک دوزبانه می باشند. همچنین، استفاده از کلاسهای گروهی و فعالیت های جذاب و مشارکتی در امر پرورش کودک دوزبانه بسیار مهم می باشد که در سایت آموزش زبان فارسی ما به آنها توجه می شود. استفاده از ترکیبی از آموزش همزمان و ناهمزمان در رشد کودک دوزبانه نیز در آکادمی LELB Society در نظر گرفته می شود.

آموزش خواندن و نوشتن فارسی برای غیر فارسی زبانان

در سایت یا نرم افزار آموزش زبان فارسی LELB Society، مطالب درسی از طریق لینک، پیش از کلاس آنلاین فارسی به فارسی آموزان داده می شود. خیلی از این درسها درباره آموزش روخوانی متون فارسی و آموزش حروف الفبای فارسی می باشند که همگی از پیش تدریس شده و همراه با ویدیو هستند. این درسها و ویدیوهای آموزشی در سایت ما به دو زبان فارسی و انگلیسی تدریس شده اند تا برای غیر فارسی زبانان مناسب باشند.

Reading Out Practice in Farsi with Correction at LELB Society - Learn Persian Online
تمرین خواندن و نوشتن فارسی و آشنایی با حروف الفبای فارسی در سایت آموزش زبان فارسی

همچنین، در کلاس آنلاین فارسی، ما از تخته سیاه دیجیتالی استفاده می کنیم تا فارسی آموزان ما بتوانند با شکل درست حروف الفبای فارسی و نگارش زیبای آنها به شکل زنده آشنا شوند. فارسی آموزان ما می توانند با شرکت در فرم ارسال دیدگاه و انجمن زبان فارسی، به شکل ناهمزمان و نامحدود، به تمرین خواندن و نوشتن فارسی بپردازند. ما به همه کامنت ها و پرسش های فارسی آموزان در کوتاه ترین زمان و با جزئیات کامل پاسخ می دهیم.

آموزش واژگان فارسی در متن و بافت واقعی

سایت آموزش زبان فارسی LELB Society برای آموزش واژگان و اصطلاحات فارسی از روش خاصی استفاده می کند که به موجب آن، فارسی آموزان می توانند واژگان و اصطلاحات فارسی را در داخل بافت و متون واقعی بیاموزند. ما از همین روش، در آموزش واژگان انگلیسی در متن و بافت واقعی با تصویر نیز استفاده می کنیم. این روش آموزشی، جایگزین مناسبی برای آموزش لیستی از واژگان در خارج از بافت می باشد.

آموزش واژگان و اصطلاحات فارسی در بافت و متون واقعی با استفاده از تصویر

در اصل، آکادمی دوزبانه LELB Society مانند سایت ویکی‌پدیا یا دانشنامه‌ آزاد می ماند که در آن زبان آموزان فارسی و انگلیسی می توانند واژگان انگلیسی و فارسی را در داخل بافت و متون واقعی از جمله متن کتاب، نمایشنامه، مجلات معتبر، فیلم، شعر، وب سایت و غیره یاد بگیرند. ما سعی کرده ایم که از مطالبی استفاده کنیم که برای زبان آموزان سایت جذابیت داشته و برای زندگی آنها نیز مفید باشد و به همین خاطر، معنی LELB که مخفف Learn English to Live Better است، به معنی آموزش انگلیسی و فارسی برای زندگی بهتر می باشد. لازم به ذکرست که عبارت فارسی به تازگی به معنی LELB اضافه شده است.

سایت یا نرم افزار آموزش زبان فارسی = کتاب هوشمند فارسی

در مدرسه فارسی و انگلیسی LELB Society از روش کتاب-محور برای آموزش زبان استفاده نمی شود. چراکه به نظر ما، کتاب های درسی دیگر نمی توانند به تنهایی با نرم افزارها و سایت های آموزش زبان رقابت کنند. در مقاله بهترین نرم افزار آموزش زبان فارسی، به تفصیل، کتاب آموزش زبان فارسی و نرم افزار یادگیری زبان فارسی را با یکدیگر مقایسه کرده ایم. در اینجا تنها خلاصه ای از این مقایسه مفصل را برای شما بازگو می کنیم.

کتاب آموزش زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان
مقایسه سایت یادگیری زبان فارسی و کتاب درسی فارسی

سایت آموزش زبان فارسی LELB Society به شکل روزانه به روز رسانی می شود و تمامی درسهای فارسی و انگلیسی موجود در آن، از نظر موضوعی، سطح زبانی و سن زبان آموز، طبقه بندی شده است. در نرم افزار آموزش زبان فارسی ما همه درسها چند رسانه ای هستند. به بیان دیگر، تمامی درسهای سایت ما به همراه فایل صوتی یا ویدیویی هستند و ما همه این درسها را از پیش تدریس کرده ایم. همچنین، برخلاف کتابهای درسی، در سایت ما، فارسی آموزان می توانند به شکل نامحدود و 24 ساعته، با اساتید دوزبانه ما در تماس باشند. این تعامل نامحدود از طریق ارسال و دریافت فایل صوتی و متنی بر اساس آموزش ناهمزمان می باشد.

بهترین تجربه کاربری برای فارسی آموزان

تجربه کاربری یا User Experience یکی از فاکتورهای مهم یک نرم افزار یا سایت آموزش زبان فارسی می باشد. در مدرسه فارسی LELB Society، در کنار منابع آموزشی گسترده و پشتیبانی همیشگی اساتید دوزبانه مجرب، زبان آموزان ما از آموزش این دو زبان در سایت لذت می برند. زبان آموزان ما می توانند از %100 سرعت بالای سایت بر اساس محاسبه PageSpeed Insights گوگل لذت ببرند.

تنظیمات دیدگاه در وردپرس برای بهبود رابط کاربری و افزایش ترافیک در وردپرس
نرم افزار آموزش زبان فارسی نوشته شده با وردپرس با رابط کاربری و تجربه کاربری اده آل

سایت ما به عنوان یک اپلیکیشن آموزش زبان، به گونه ای طراحی شده است که اگر همه 140 زبان آموز سایت که تا کنون (ماه فوریه سال 2023) عضو سایت هستند، همگی با هم و در یک زمان، از مطالب سایت استفاده کنند، هرگز دچار افت سرعت نخواهند شد. استفاده از سایت آموزشی ما برای زبان آموزان فارسی و انگلیسی با تست و مشاوره رایگان می باشد. یعنی همه زبان آموزان جدید می توانند کلیه خدمات آموزشی ما را پیش از ثبت نام، به شکل رایگان ارزیابی کنند و از مشاوره تخصصی ما استفاده نمایند.