Log in

بهترین روش آموزش زبان فارسی/ 10 گام اصلی یادگیری سریع فارسی

Last updated on February 25, 2023 by | 451 Views | Reading Time: 7 minutes

آیا می خواهید با بهترین روش آموزش زبان فارسی آشنا شوید و بدانید چطور زبان فارسی را سریع و موثر یاد بگیرید و از روند یادگیری فارسی لذت ببرید؟ مدرسه فارسی LELB Society، در آموزش آنلاین زبان فارسی برای همه سنین و سطوح در سطح جهانی پیشگام بوده و در این مقاله، شما را با سریع ترین و بهترین روش آموزش زبان فارسی آشنا می کند. این مقاله، یک راهنمای عملی برای کسانی است که می خواهند زبان فارسی را به راحتی، سریع و کاربردی یاد بگیرند.

ویدیوی این مقاله درباره بهترین روش آموزش زبان فارسی

ویدئوی زیرا را ببینید. در این ویدئو به طور کامل درباره نحوه آموزش زبان فارسی توضیح داده شده است.

چطور زبان فارسی را یاد بگیریم؟

شما می توانید برای شرکت در دوره های آموزش فارسی و همینطور آموزش غیرهمزمان زبان فارسی از طریق contact us با ما تماس بگیرید. جلسه مشاوره و برآورد سطح برای انتخاب دوره آموزش زبان فارسی مورد نیاز کاملا رایگان می باشد.

بهترین منابع آموزش زبان فارسی

برخلاف سایر زبان های رایج مانند زبان انگلیسی، پیدا کردن منابع استاندارد و جامع برای آموزش زبان فارسی بسیار دشوار است. برای همین، بیشتر فارسی آموزان از منابع قدیمی برای یادگیری زبان فارسی استفاده می کنند که برآورده کننده نیازهای امروزی فارسی آموزان به ویژه از نظر ارتباطی نمی باشند.

peractical farsi for non-persian speakers to communicate easily with videos at LELB Society

اغلب مراکز آموزش زبان فارسی از کتاب های درسی فارسی استفاده می کنند که در زمان های بسیار قبل و با متد قدیمی تدوین شده و نیازهای ارتباطی فارسی آموزان را در قرن 21 پوشش نمی دهند. در مدرسه فارسی LELB Society، که یک آکادمی دوزبانه انگلیسی و فارسی است، ما روش و منابع کاملا منحصر به فردی را برای آموزش زبان فارسی بکار گرفته ایم.

منابع آموزش زبان فارسی در مدرسه فارسی LELB Society، بر اساس روش های نو و مدرن آموزش زبان دوم تدوین شده است. رویکرد آموزشی ما، به هیچ وجه کتاب محور نیست. در واقع، ما به طور آگاهانه از کتاب های درسی فارسی موجود در بازار برای آموزش زبان فارسی استفاده نمی کنیم. برای اینکه، محتوای کتاب ها به شکل چند رسانه ای نبوده و امکان یادگیری زبان فارسی به شکل فعال و موثر را فراهم نمی کنند.

ما در مدرسه فارسی LELB Society، از محتوای آموزشی متنوع و چندرسانه ای خود استفاده می کنیم. منابع آموزش فارسی ما از سال 2017 توسط تیم مجرب آموزش زبان فارسی LELB Society به شکل چندرسانه ای در حال تدوین می باشد. منابع آموزش فارسی براساس نیازها و علاقه فارسی آموزان امروزی تدوین شده و به شکل عملی و کاربردی برای ارائه بهترین روش آموزش زبان فارسی بکار گرفته می شوند.

تولید محتوا و منابع فارسی چندرسانه ای از جمله فعالیت های مهم آکادمی LELB Society می باشد که به شکل طبقه بندی شده در بسته آموزش زبان فارسی در دسترس فارسی آموزان می باشد. فارسی آموزان ما می توانند به بیش از 400 درس فارسی با ویدئوی آموزشی، فرم کامنت گذاری و پرسش و پاسخ در انجمن زبان فارسی دسترسی داشته باشند.

بهترین روش آموزش زبان فارسی

مدرسه فارسی  LELB Society، افتخار این را دارد که اولین آکادمی آموزش آنلاین زبان فارسی با بکارگیری بهترین روش های بروز دنیا برای آموزش زبان دوم  باشد. استفاده از روش یادگیری معکوس و آموزش غیرهمزمان به ویژه برای یادگیری زبان از جمله تفاوت های اصلی آکادمی دوزبانه LELB Society می باشد.

express interests in Persian to practice speaking for non-Persian speakers with videos at LELB Society

روش یادگیری معکوس و آموزش غیرهمزمان به شکل متفاوت توسط دکتر محمد حسین حریری اصل برای آموزش زبان فارسی در این آکادمی بکار گرفته شده است. روش یادگیری معکوس از جمله روش های نوین و کاربردی آموزش زبان می باشد که مزایای زیادی برای زبان آموزان دارد.

در روش یادگیری معکوس (flipped learning)، آموزش و یادگیری محدود به ساعت کلاس آنلاین نمی باشد. در واقع، بخش اصلی یادگیری قبل و بعد از کلاس صورت می گیرد. به این ترتیب که، فارسی آموزان محتوای درسی مربوطه شامل متن و ویدئو را بر اساس نیاز خود یک تا چند بار می بینند، به پرسش ها در قسمت کامنت گذاری پاسخ می دهند، در انجمن فارسی سوال های خود را می پرسند و در نهایت در کلاس آموخته های خود را به شکل بحث و گفتگو ارائه می دهند.

با روش یادگیری معکوس، یادگیری به شکل اکتیو و فعال بوده و فارسی آموزان در روند یادگیری مشارکت فعال دارند. برخلاف روش های سنتی آموزش زبان، که کتابی و غیرفعال هستند و زبان آموزان درس را فقط در کلاس از مدرس فرا می گیرند، در روش یادگیری معکوس محدویت زمانی نبوده و چندرسانه ای بودن محتوای درسی امکان یادگیری غیرمنفعل را برای زبان آموزان فراهم می کند.

یکی از مزایای مهم بکارگیری یادگیری معکوس در آموزش زبان فارسی، ایجاد انگیزه و اشتیاق بیشتر در فارسی آموزان به ویژه غیرفارسی زبانان است. از آنجائی که، اغلب فارسی آموزان در محیط غیرفارسی زبان زندگی می کنند، امکان بکارگیری آموخته های فارسی خود را ندارند. برای همین، دسترسی به منابع آموزشی چند رسانه ای و فراهم آوردن محیطی برای تمرین، اهمیت زیادی در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان دارد.

شما می توانید نظرات فارسی آموزان را که سیستم آموزش معکوس و غیرهمزمان فارسی ما را تجربه کرده اند را در قسمت بازخورد زبان آموزان (feedback box for LELB Society’s students) ببینید. همه تلاش تیم آموزش فارسی LELB Society، استفاده از بهترین روش آموزش زبان فارسی برای یادگیری کاربردی و موثر است.

با استفاده از فعالیت های متنوع که قبل و بعد از کلاس آنلاین فارسی انجام می گیرد، حتی برخی از زبان آموزان نیازی به شرکت در کلاس نداشته و از آموزش غیرهمزمان با پشتیبانی 24 ساعته استفاده می کنند. در روش عضویتی و بهره مندی از آموزش غیرهمزمان، تمام نیازهای آموزشی از طریق منابع خودآموز زبان فارسی، کانال های ارتباطی با مدرسین از جمله انجمن فارسی، کامنت گذاری و چت روم برآورده می شود.

آموزش غیرهمزمان زبان فارسی با منابع خودآموز فارسی

روش آموزش غیر همزمان (asynchronous learning) یک روش نوین و کارآمد در آموزش زبان می باشد. این روش به شکل متفاوت و پویا، فقط در آکادمی دوزبانه LELB Society توسط دکتر محمد حسین حریری برای آموزش زبان فارسی و انگلیسی بکار گرفته شده است. برای همین، اغلب افراد با آن آشنایی نداشته و فقط کسانی که در آکادمی LELB Society در حال یادگیری زبان فارسی یا انگلیسی هستند، روش آموزشی غیرهمزمان را تجربه می کنند.

Asynchronous Conversations in Farsi in Audio or Voice Discussion Board at LELB Society for Non-Persian Speakers

در زیر به مهمترین تفاوت های آموزش غیرهمزمان در مقایسه با آموزش کلاسی اشاره می کنیم تا براساس این اطلاعات روش مناسب را برای یادگیری فارسی انتخاب نمایید. سیستم آموزش زبان فارسی غیرهمزمان ما می تواند به دلایل زیر برای شما مفید باشد:

1-  از نظر هزینه در مقایسه با کلاس آنلاین فارسی مقرون به صرفه تر است. برای اینکه، فقط هزینه اشتراک ماهانه را پرداخت می کنید.

2- در آکادمی LELB Society، آموزش غیرهمزمان با یادگیری معکوس ادغام شده که امکان یادگیری مستقل و موثر زبان فارسی را برای فارسی آموزان فراهم می کند. در نتیجه استفاده از این روش، فارسی آموزان در یادگیری فارسی نه تنها متکی به خود هستند بلکه، به شکل پویا می توانند آموخته های خود را به شکل عملی بکار بگیرند.

3- افرادی که مشغله زیادی دارند و نمی توانند در زمان های ثابت در کلاس آنلاین شرکت کنند، با استفاده از این روش می توانند از وقت های آزاد خود برای یادگیری زبان فارسی بهره برده و با انتخاب روش آموزش غیرهمزمان برای زبان فارسی از انعطاف پذیری زمانی لذت ببرند.

4- افراد به بیش از 400 درس فارسی اورجینال با محتوای متنی و ویدئوی آموزشی دسترسی دارند که می توانند براساس نیاز، سطح و علاقه خود از آنها استفاده نمایند. این منابع فارسی به ویژه برای آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان برای همه سنین و سطوح توسط تیم آموزش زبان فارسی LELB Society، تدوین شده است.

5- پشتیبانی 24 ساعته و پاسخگویی مدرسین فارسی این امکان را برای شما فراهم می کند که همیشه معلم را در کنار خود داشته باشید. در نتیجه، هر سوال و مشکلی که در روند یادگیری زبان فارسی برایتان پیش آمد، بدون نگرانی می توانید در فورم فارسی یا کامنت پایان درس ها مطرح کنید. مدرسین فارسی ما پاسخگوی سوال های شما خواهند بود.

Persian language forum to ask us Farsi questions
ارتباط و تعامل موثر برای اهداف آموزشی از طریق تالار گفتگو و انجمن زبان فارسی را فقط در مدرسه فارسی ما تجربه می کنید

6- تعامل و ارتباط از طریق انجمن زبان فارسی و کامنت گذاری متنی و صوتی، امکان بکارگیری آموخته ها به شکل عملی را برای فارسی آموزان فراهم می نماید. به این ترتیب، فارسی آموزان با اشتیاق و انگیزه ی زیاد برای بالا بردن سطح خود فعالیت می کنند. روشی که فارسی آموزان از آن لذت ببرند و با اشتیاق روند یادگیری خود را ادامه دهند به معنی استفاده از بهترین روش آموزش زبان فارسی می باشد.

آموزش خودآموز زبان فارسی به ویژه برای بزرگسالان از طریق آموزش غیر همزمان فارسی بسیار موثر و مفید می باشد. افراد علاقمند به آموزش زبان فارسی می توانند قبل از ثبت نام، روش آموزش غیرهمزمان زبان فارسی را به طور رایگان امتحان نموده و در صورت رضایت، برای ثبت نام اقدام نمایند.

تمرین فارسی در انجمن زبان فارسی

فارسی آموزان در مدرسه فارسی LELB Society، یک پلتفورم عالی برای پرسش و پاسخ و تمرین عملی بوسیله فورم یا انجمن زبان فارسی دارند که در هیچ کدام از مراکز آموزش فارسی وجود ندارد. فارسی آموزان ما می توانند از انجمن زبان فارسی برای اهداف آموزشی خود مانند بحث و گفتگو، مطرح کردن سوال های خود، تقویت مهارت نوشتن فارسی استفاده نمایند.

Persian forum to learn Farsi online asynchronously in our online community

انجمن زبان فارسی LELB Society، از سیستم کامنت گذاری متنی و صوتی پشتیبانی می کند. بنابراین، فارسی آموزان به راحتی می توانند نوشتن و صحبت کردن فارسی را به شکل عملی تمرین کنند. بعلاوه، از طریق این تالار گفتگو به راحتی می توانید با معلم فارسی خود و سایر فارسی آموزان در ارتباط باشید. فارسی آموزان می توانند در انجمن زبان فارسی، موضوع جدید ایجاد نموده یا به موضوع ها و نظرات موجود پاسخ دهند.

فارسی آموزان در مدرسه فارسی LELB Society، می توانند از انجمن زبان فارسی برای تعامل و برقراری ارتباط با مدرسین فارسی در روش آموزش غیرهمزمان زبان فارسی استفاده نمایند. تالار گفتگو و کانال ارتباطی «انجمن زبان فارسی» به طور کامل کلاس آنلاین زبان فارسی را تکمیل نموده و با فعالیت های متنوع نظیر تمرین جمله سازی، مقاله نویسی، داستان نویسی و تبادل پرسش و پاسخ در فورم های مختلف امکان یادگیری فعال زبان فارسی را فراهم می کند.

آموزش زبان فارسی با داستان های جذاب

اگر میخواهید بدانید چگونه زبان فارسی را با داستان های کوتاه و محتوای جذاب یاد بگیرید، مقاله “یادگیری فارسی با داستانهای فارسی” را ببینید. تیم آموزش فارسی LELB Society، بهترین داستان های فارسی را برای اعضا و فارسی آموزان خود انتخاب، ترجمه و ساده نموده است. یادگیری فارسی با داستان های کوتاه فواید زیادی را برای یادگیری سریع و ماندگار زبان فارسی فراهم می کند.

learn persian with simplify stories for non-persian speakers with videos at LELB Society

در مدرسه فارسی LELB Society، آموزش زبان فارسی با داستان با فعالیت های متنوع و به شکل متفاوت ارائه می شود. در زیر تعدادی از این تفاوت ها را می آوریم:

1- تمام داستان های علاوه بر محتوای متنی دارای ویدئوی آموزشی بوده که فارسی آموزان می توانند براساس نیاز خود یک یا چندین بار آن را ببینند. بنابراین، به راحتی با کلمات و واژگان فارسی در قالب داستان آشنا می شوند و مهارت شنیدن فارسی خود را نیز تقویت می کنند.

2- فارسی آموزان می توانند نسخه انگلیسی داستان را هم از طریق لینک آن در درس ببینند و از ادبیات تطبیقی آن لذت ببرند.

3- داستان های فارسی با عکس، تصویر و گاهی انیمیشن پویانمایی شده تا مفهوم داستان به راحتی در ذهن فارسی آموزان تداعی شود. استفاده از عکس و تصاویر رنگارنگ از طریق یادگیری بصری تاثیر زیادی در به خاطرسپاری و یادگیری آسان زبان فارسی به ویژه برای کودکان و نوجوانان دارد.

4- آموزش فارسی با داستان به ویژه در آموزش زبان فارسی برای کودکان بسیار اثربخش می باشد. برای اینکه از طریق شخصیت های داستان با مفاهیم زبان فارسی به راحتی ارتباط برقرار می کنند.

بهترین روش آموزش زبان فارسی از طریق آموزش فارسی با داستان های جالب و آموزنده
بهترین روش آموزش زبان فارسی از طریق آموزش فارسی با داستان

5- همان طور که در بالا نیز اشاره شده، استفاده از انجمن زبان فارسی برای تمرین عملی از فعالیت های منحصر به فرد برای یادگیری زبان است که فقط در مدرسه فارسی LELB Society استفاده می شود. ما برای تعامل بیشتر فارسی آموزان، تمرین عملی و بکارگیری آموخته ها برای هر داستان یک انجمن فارسی ایجاد نموده ایم. فارسی آموزان به شکل متنی و صوتی می توانند در فورم مربوط به داستان کامنت گذاشته به پرسش ها پاسخ دهند و پاسخ سایر فارسی آموزان را نیز ببینند و نظرات خود را ارائه دهند.

6- یکی از فعالیت های دیگری که شما منحصرا در مدرسه فارسی LELB Society می بینید، استفاده از انجمن فارسی برای داستان گویی در فارسی می باشد. در این فعالیت، یک داستان با معرفی شخصیت ها و موضوع به شکل فورم ایجاد می شود و فارسی آموزان با خلاقیت خود داستان را ساخته و ادامه می دهند. استفاده از فکر و خلاقیت خود در داستان نویسی فارسی یک راه عملی بسیار موثر در یادگیری زبان فارسی به ویژه برای کودکان و نوجوانان است.

6- بیان شفاهی داستان در کلاس آنلاین زبان فارسی، نه تنها مهارت صحبت کردن فارسی را تقویت می کند. بلکه، فارسی آموزان از فکر و خلاقیت خود به شکل پویا در تعریف داستان استفاده می کنند که بهترین روش آموزش زبان فارسی است.

7- آشنایی با فرهنگ زبان فارسی و ضرب المثل فارسی در قالب داستان های جالب و آموزنده موجب افزایش اشتیاق برای یادگیری فارسی می شود. برای اینکه، تیم آموزش فارسی LELB Society، داستان های بسیار خوب، شیرین و آموزنده ای را از نویسندگان معروف نظیر ازوپ، کلیله و دمنه، شاهنامه و … برای فارسی آموزان انتخاب، ترجمه و ساده نموده است.

online Persian class for children

هدف اصلی ما، استفاده از بهترین روش آموزش زبان فارسی برای یادگیری سریع و کاربردی فارسی با لذت و اشتیاق خود فارسی آموزان است. بیشتر فارسی آموزان ما دوره های آموزش زبان فارسی ما را از سطح مبتدی شروع نموده و با اشتیاق تا سطح عالی و پیشرفته ادامه می دهند. به این دلیل که، ما از درس ها و فعالیت های متنوع، جدید و متفاوت برای آموزش زبان فارسی استفاده می نماییم.

آموزش الفبای فارسی برای کودکان و بزرگسالان

بیشتر فارسی‌آموزان از ما می‌پرسند که، چگونه زبان فارسی بخصوص الفبای فارسی را یاد بگیریم. یادگیری الفبای فارسی، به ویژه برای کودکان و بزرگسالان بسیار مهم و جالب است. تفاوت های زیادی در یادگیری نحوه خواندن و نوشتن زبان فارسی و سایر زبان ها وجود دارد.

یکی از بسته های مهم آموزش فارسی ما شامل آموزش حروف الفبای فارسی با ویدئوی آموزشی به زبان انگلیسی و فارسی برای غیر فارسی زبانان می باشد. برای سهولت در یادگیری الفبای فارسی از تابلوی دیجیتال استفاده شده و نحوه نوشتن الفبا به شکل عملی نمایش داده شده است. نحوه نوشتن الفبای فارسی به شکل چسبیده و جداگانه متفاوت می باشد که با مثال های متعدد در درس توصیح داده شده اند. علاوه بر آن، زبان آموزان ما می توانند از انجمن فارسی برای تمرین نوشتن استفاده نمایند.

Learn Persian alphabet and letters with videos for non-Persian speakers

فارسی آموزان ما می توانند در روش آموزش غیرهمزمان، بدون محدودیت دست نوشته های خود را برای ما ارسال نمایند. مدرسین فارسی ما با دقت آن ها را ارزیابی نموده و اشتباه نوشتاری، گرامری یا دستخط آن ها را تصحیح می کنند.

آموزش الفبای فارسی به کودکان به شکل متفاوتی درس داده شده است. شکل حروف الفبای فارسی، نحوه نوشتن الفبای فارسی در کلمات فارسی با عکس، تصویر، شعر و آهنگ آموزش داده شده است به طوری که برای کودکان جذاب باشد. به این ترتیب، کودکان به راحتی الفبای زبان فارسی را یاد می گیرند.

فعالیت های متنوع برای آموزش زبان فارسی به شکل کاربردی

در مدرسه فارسی LELB Society، فارسی آموزان می توانند از فعالیت های متنوع، جالب و بسیار مفید آموزشی برای افزایش یادگیری زبان فارسی خود بهره ببرند و زبان فارسی را به شکل طبیعی و عملی یاد بگیرند. از همه مهمتر اینکه، همه مهارت های زبانی از جمله شنیدن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن فارسی به طور همزمان تقویت می شوند.

story telling in persian to practice speaking for non-persian speakers with videos at LELB Society

استفاده از فعالیت های متنوع برای ارائه بهترین روش آموزش زبان فارسی از اهداف اصلی در آکادمی LELB Society می باشد. برای آشنایی شما، طرح کلی آنها را در زیر جمع بندی می کنیم:

1- ارائه سخنرانی به زبان فارسی با موضوع های جالب و مورد علاقه فارسی آموزان

2- انجام مصاحبه بین فارسی آموزان و معلم با موضوع های مورد نیاز و علاقه آن ها

3- بیان شفاهی داستان های کوتاه فارسی برای تمرین صحبت کردن فارسی

4- مقاله نویسی یا خلاصه نویسی فارسی با بازخورد و ارزیابی دقیق توسط مدرسین فارسی

5- خواندن متون فارسی و بحث در مورد مطالب خوانده شده برای آشنایی شکل درست تلفظ کلمات فارسی

6- ارسال تعداد نامحدودی از کامنت متنی، پیام صوتی و دست نوشته برای تمرین نوشتن و صحبت کردن به صورت ناهمزمان

7- انجام تحقیق به زبان فارسی و ارائه آن ها در کلاس آنلاین فارسی برای تمرین همزمان خواندن و صحبت کردن فارسی

8- شرکت در آزمون های استاندارد فارسی برای ارزیابی مهارت شما در زبان فارسی

9- استفاده از نقش آفرینی در کلاس آنلاین فارسی برای تمرین عملی مکالمه فارسی

10- جمله سازی با چند کلمه و عبارات داده شده در فورم و انجمن فارسی برای آشنایی بیشتر با دستور زبان فارسی و تمرین عملی آن ها

11- بحث و گفتگو درباره موضوع های جذاب و مورد علاقه فارسی آموزان و طرح سوال های چالش برانگیز به زبان فارسی برای تقویت صحبت کردن فارسی به شکل عملی

12- املای فارسی برای تقویت نوشتن زبان فارسی و سنجش درک شنیداری

Round Table برای یادگیری موثر زبان فارسی

از آنجائیکه اغلب کسانی که بدنبال آموزش آنلاین زبان فارسی هستند در محیط غیر فارسی زبان زندگی می کنند. برای همین، تعامل و بکارگیری زبان فارسی اهمیت زیادی در بخاطرسپاری و تمرین عملی آموخته ها دارد. بنابراین، مدرسه فارسی LELB Society، یک گام جلوتر برداشته و با طراحی روش آموزشی متفاوت و موثر Round Table توسط دکتر محمد حسین حریری، امکان یادگیری همزمان و غیرهمزمان را برای فارسی آموزان خود فراهم نموده است.

بهترین منابع آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان برای ارائه بهترین روش آموزش زبان فارسی

پایه اصلی آموزش های ما، براساس یادگیری فعال و طبیعی زبان فارسی و استفاده از بهترین روش آموزش زبان فارسی بنا نهاده شده است. روش Round Table در آموزش زبان فارسی به این ترتیب است که آموزش همزمان فارسی در کلاس آنلاین زبان فارسی به شکل تعامل موثر بین فارسی آموزان و معلم صورت می گیرد. اما، قسمت اصلی یادگیری قبل از کلاس توسط خود فارسی آموزان به شکل غیرهمزمان انجام می گیرد.

درروش Round Table، لینک درس مربوطه با فارسی آموزان به اشتراک گذاشته می شود. درس های فارسی محتوی متن و ویدئوی آموزشی بوده و فارسی آموزان براساس نیاز خود یک تا چند بار می توانند آن را ببینند و به طور کامل مطالب فارسی را یاد بگیرند. وظایف و تمرین های خاص مرتبط با درس در انجمن زبان فارسی به فارسی آموزان محول می شود. با طراحی فعالیت های متنوع، فارسی آموزان به شکل های متفاوت می توانند آموخته های خود را به شکل طبیعی و عملی بکار بگیرند.

اساس روش Round Table، همان یادگیری معکوس است که در بالا توضیح داده شد. یادگیری واژگان فارسی در متن درس و بکارگیری آن ها در جمله های فارسی خود در تمرین ها و حرف زدن فارسی، بهترین روش آموزش زبان فارسی است. روش Round Table موجب مشارکت فارسی آموزان را در یادگیری زبان فارسی به شکل فعال و پویا شده و آموزش فارسی را برای آنها لذت بخش می نماید. با افزایش اشتیاق و انگیزه، ادامه روند یادگیری فارسی بسیار سریع و آسان خواهد بود.

درس های فارسی متفاوت در مدرسه فارسی LELB Society

در زیر می توانید آخرین درس های فارسی ما را از بین بیش از 400 درس در منبع زبان فارسی ببینید. همه درس ها ویدئوی آموزشی داشته و از طریق کلمات کلیدی و سیستم Tag به هم مرتبط هستند. بنابراین، شما می توانید در پایان هر درس، دیگر درس های مرتبط با آن را ببینید. بعلاوه، از طریق جستجو واژگان در Search box، درس های مربوط به آن واژه را در سایت می یابید که باز هم از تفاوت های و مزایای آکادمی LELB Society می باشد.

Learn Persian online at LELB Society

درس های متنوع فارسی ما با ویدئوی آموزشی، انجمن زبان فارسی و پشتیبانی 24 ساعته، آکادمی دوزبانه LELB Society را به بستری مناسب و عالی برای غیر فارسی زبانان تبدیل نموده تا از یادگیری فارسی لذت ببرند و پیشرفت چشمگیر خود را در کوتاهترین زمان ببینند.

موارد زیر از جمله جدیدترین درس های فارسی ما می باشند که برای فارسی آموزان ما به شکل رایگان در دسترس هستند.