Log in

آموزش زبان فارسی درباره رفتن به اردو با ویدیو

Published on September 16th, 2022 | Last updated on September 17th, 2022 by | Category: Learn Persian Online with 400 Persian Lessons + Videos | No Comments on آموزش زبان فارسی درباره رفتن به اردو با ویدیو | 102 Views | Reading Time: 3 minutes

آموزش زبان فارسی درباره رفتن به اردو به همراه ویدیو مناسب برای آموزش زبان فارسی به نوجوانان و بزرگسالان غیر فارسی زبان در سرتاسر دنیا و آموزش واژگان و اصطلاحات فارسی در متن

ویدیوی درس فارسی رفتن به اردو

رفتن به اردو

Trek - English Flashcard for trek - LELB Society

اردو به سفری کوتاه گفته می شود که بیشتر برای تفریح و سرگرمی می باشد. برخلاف اقامت در هتل، برای رفتن به اردو، مردم به جاهای طبیعی می روند. بعضی مردم بیشتر دوست دارند در سفر به هتل بروند، و برخی دیگر بیشتر ترجیح می دهند با چادر زدن در طبیعت، از سفر خود لذت ببرند.

مکان اردو

Traverse meaning in real context

اردو معمولا در فضای باز و در طبیعت تشکیل می شود. در هنگام اردو، معمولا به جای خانه از چادر و یا کلبه های چوبی استفاده می شود. مکان ها یا جاهای طبیعی مانند جنگل، بیشه، کوه، غار، رودخانه، دریاچه، دریا و غیره، از مکان های طبیعی هستند که برای اردو استفاده می شوند.

هدف رفتن به اردو

Writing Practice on Camping vs. Hotel Booking

اردو می تواند هدف های مختلفی داشته باشد. ولی مهم ترین اهداف یا هدف های اردو، تفریح و سرگرمی در دل طبیعت و یا گردش علمی می باشد. گردش علمی یا field trip به سفری کوتاه گفته می شود که در آن دانش آموزان چیزی را یاد می گیرند و یا تجربه می کنند.

گردش علمی

Field trip - English Flashcard for Field trip - LELB Society

گردش علمی می تواند به شکل بازدید از یک کارخانه، بنای تاریخی و یا فضای آموزشی باشد. در گردش علمی، راهنمای تور یا tour guide به دانش آموزان درباره اردو و مکان خاص آن توضیح می دهد.

IELTS essay on tourism with full essay model and essay question + scoring

با شرکت در اردو، می توانید دوستان خود را بهتر و بیشتر بشناسید زیرا برای مدتی طولانی، در کنار آنها زندگی می کنید. همچنین، می توانید مهارت های مردمی یا people skills را یاد بگیرید و تمرین کنید.

فعالیت گروهی در اردو

در اردو، شرکت کنندگان به شکل گروهی و با هم کار می کنند. یعنی هر شرکت کننده باید کار خاصی را انجام دهد. مثلا فردی چوب و هیزم جمع می کند. فردی دیگر، آتش درست می کند.

Kindle GRE Vocabulary Flashcard at LELB Society

فردی دیگر، مراقب چادر، کلبه و وسایل اردو است. یکی از شرکت کنندگان آشپزی می کند و غیره. ولی نکته مهم در اینجاست که همه باید با هم هماهنگ باشند و همکاری داشته باشند.

وسایل نقلیه برای رفتن به اردو

public transportation LELB Society

برای رفتن به اردو، از وسایل نقلیه عمومی یا خصوصی استفاده می شود. اتوبوس، قطار، کشتی و غیره از رایج ترین وسایل نقلیه هستند که برای رفتن به اردو استفاده می شوند. همچنین، مدت شرکت در اردو نیز ممکن است متفاوت باشد. یک اردو می تواند خیلی کوتاه یعنی فقط برای چند ساعت، و یا خیلی طولانی مثلا برای یک هفته یا بیشتر باشد.

We respond to all comments immediately. View the 30 newest comments and new topics in forums.

Leave a Comment

2 × three =