Log in

کلاس فارسی آنلاین برای غیر فارسی زبانان با 400 درس فارسی

Last updated on January 14, 2023 by with 105 Views and Reading Time: 3 minutes

کلاس فارسی آنلاین برای غیر فارسی زبانان در آکادمی آنلاین LELB Society این امکان را برای زبان آموزان فارسی فراهم می کند تا زبان فارسی را به شکل آنلاین و بر اساس برترین و مدرن ترین روش ها و منابع آموزشی فرا گیرند.

در کلاس فارسی آنلاین ما، برخلاف سایر مراکز آموزشی که بیشتر از کتب درسی استفاده می کنند، تمرکز اصلی بر منابع واقعی که در داخل جامعه مورد استفاده قرار می گیرد می باشد. همچنین، در آکادمی آنلاین LELB Society، هزاران فلش کارت مصور برای تسهیل در فرآیند یادگیری واژگان زبان فارسی وجود دارد و در داخل دروس قرار داده شده اند.

ویدیوی این مقاله را ببینید

کلاس آنلاین آموزش فارسی توسط اساتید مجرب تدریس می شود. اساتیدی که خود به شکل مستقل، محتوای آموزشی را تهیه و تدوین کرده اند، به جای اینکه وابسته به کتب درسی باشند. خود این امر نشان می دهد که اساتید دپارتمان آموزش زبان فارسی ما از تسلط کامل نسبت به موضوع تدریس برخوردار می باشند.

تدریس در کلاس های آنلاین فارسی

همچنین آکادمی آنلاین LELB Society این امکان را برای علاقه مندان و واجدین شرایط فراهم کرده است که در صورت داشتن صلاحیت کافی پس از برگزاری آزمون، به عنوان مدرس زبان فارسی، به آکادمی آنلاین LELB Society بپیوندند و از منافع مالی و اعتبار علمی مناسبی برخوردار شوند.

به دلیل مهاجرت بسیاری از ایرانیان، بسیاری از این عزیزان علاقه مند هستند که فرزندانشان با زبان مادری خودشان که فارسی می باشد، آشنا شوند. برای رسیدن به این منظور، آکادمی آنلاین LELB Society کلاس های آنلاین ویژه ای را هم به شکل کلاس گروهی و هم به شکل خصوصی، برای فرزندان و حتی کودکان شما در نظر گرفته است. شما می توانید کلیه کلاس های آنلاین فارسی ما را به شکل رایگان تست کنید و در صورت جلب رضایت شما، نسبت به ثبت نام در آنها اقدام نمایید.

روش تدریس در کلاس آنلاین فارسی

روش تدریس آموزش آنلاین فارسی در آکادمی ما بر اساس موضوعات پرکاربرد در جامعه می باشد که به آن روش ارتباطی یا Communicative می گویند. کلاس های ما بر اساس محتوای آموزشی تهیه شده توسط تیم مجرب ما برگزار می شود.

در داخل دروس آموزش زبان فارسی، هزاران فلش کارت مصور، پادکست و فرم کامنت گذاری وجود دارد که باعث می شود روند یادگیری آموزش زبان فارسی فقط محدود به کلاس نباشد.

به بیانی دیگر، زبان آموزان ما می توانند از محتوای آموزشی ما در قبل و بعد از کلاس نیز، استفاده نمایند و در صورت داشتن هر گونه سوالی، از فرم کامنت گذاری در پایین هر درس استفاده کرده و پرسش های خود را مطرح نمایند. اساتید دپارتمان آنلاین زبان فارسی در آکادمی ما بلافاصله و با جزئیات به تمامی پرسش های زبان آموزان فارسی ما جواب خواهند داد.

برای مشاهده بسته کامل آموزشی زبان فارسی که در حال تکمیل شدن می باشد، اینجا را کلیک کنید.

کلاس های خصوصی ما به انتخاب خود شما بر روی نرم افزار های واتساپ، اسکایپ و غیره برگزار می شود. ولی برای شرکت در کلاس های گروهی، به سرور اختصاصی ما بر روی نرم افزار دیسکورد ملحق شوید.

لازم به ذکر است که از آنجایی که کلیه مطالب آموزشی ما اوریجینال بوده و توسط کادر مجرب آکادمی LELB Society تهیه و تدوین شده است، دسترسی به این منابع تنها برای زبان آموزان، دانشجویان و اعضای تیم ما امکان پذیر می باشد. برای عضویت در سایت و دسترسی به منابع آموزشی و همینطور شرکت در کلاسهای آنلاین آموزش فارسی، با ما در تماس باشید.

کلاس فارسی با برترین منابع آموزشی

کلاس فارسی آنلاین در آکادمی ما بر اساس صدها درس فارسی به همراه ویدیو می باشد. منابع آموزش زبان فارسی موجود در سایت ما در کل دنیا بی نظیر می باشد. تمامی این دروس فارسی، از پیش تدریس شده و برای غیر فارسی زبانان مناسب سازی شده اند.