Log in

تجربه من در کلاس زبان فارسی آنلاین به مدت یک سال

Last updated on November 12, 2022 by | 46 Views | Reading Time: 8 minutes

LELB Society: A Bilingual Academy of English & Persian Forums Feedback Box for LELB Society’s Students تجربه من در کلاس زبان فارسی آنلاین به مدت یک سال

Viewing 1 reply thread
  • Author
    Posts
    • #110549

      تجربه من در کلاس زبان فارسی آنلاین به مدت یک سال در آکادمی دوزبانه LELB Society به این شکل بوده است که من در طول این مدت، توانستم به کمک داستانهای فارسی که دارای ویدیو و نسخه انگلیسی هستند، واژگان فارسی را در داخل متن یاد بگیرم و از آموزش زبان فارسی لذت ببرم. همچنین، به غیر از کلاس آنلاین فارسی، آموزش غیر همزمان زبان فارسی با پشتیبانی دایمی مدرسین فارسی در LELB Society به من خیلی کمک کرد تا بتوانم قبل و بعد از کلاس آنلاین فارسی نیز، زبان فارسی را تمرین کنم. همچنین، مطالعه مطالب علمی و آموزنده در زبان فارسی برای من خیلی جالب بود.

    • #110554

      خیلی خوشحالم که تجربه آموزشی خوبی در آموزش خودآموز زبان فارسی به شکل آنلاین در آکادمی دوزبانه ما داشتید. همانطوری که گفتید، در LELB Society ما فقط تدریس نمی کنیم. در واقع، کار اصلی ما، تولید محتوای اوریجینال در زمینه آموزش زبان فارسی و انگلیسی می باشد. به همین دلیل، ما توانسته ایم در زمینه آموزش غیر همزمان زبان فارسی و انگلیسی با استفاده از روش یادگیری معکوس بسیار موفق باشیم و زبان آموزان ما از پیشرفت خود راضی باشند.

      منابع آموزش زبان فارسی در آکادمی دوزبانه LELB Society روز به روز در حال کامل تر شدن می باشد و تیم تولید محتوای آموزشی ما شبانه روز در این زمینه تلاش می کند.

Viewing 1 reply thread
  • You must be logged in to reply to this topic.