Log in

مدرسه فارسی LELB Society آموزش زبان فارسی با 4000 درس

Last updated on January 14, 2023 by with 108 Views and Reading Time: 6 minutes

مدرسه فارسی LELB Society، با آموزش زبان فارسی برای همه سنین و سطوح با روش های نوین گام برداشته است. فارسی آموزان از سرتاسر دنیا با توجه به سن، سطح و هدف آموزش فارسی خود در کلاس آنلاین فارسی شرکت می کنند.

همه درسهای فارسی به شکل طبقه بندی شده در بسته آموزش فارسی از طریق سایت در اختیار فارسی آموزان می باشد. بنابراین، یادگیری فقط محدود به ساعت کلاس نبوده و هر فارسی آموز بر اساس زمان های آزاد خود می تواند از آن ها برای آموزش فارسی استفاده نماید. به بیان دیگر، ما برای آموزش زبان فارسی از ترکیبی از آموزش غیر همزمان و یادگیری معکوس به علاوه آموزش همزمان در کلاس آنلاین استفاده می کنیم.

مدرسه فارسی LELB Society، پیشگام در آموزش آنلاین زبان فارسی

داستان گویی در فارسی - انجمن آموزش زبان فارسی

مدرسه فارسی LELB Society، پیشگام در آموزش زبان فارسی با منابع گسترده اورجینال، روش های نوین آموزشی را در یادگیری فارسی به ویژه برای کودکان و نوجوانان بکار گرفته است. طوری که فارسی آموزان به شکل کاملا جذاب، کاربردی و عملی می توانند زبان فارسی را یاد بگیرند.

روش های طراحی شده توسط دکتر محمد حسین حریری اصل به شکل کاملا کاربردی و جذاب برای تقویت همه مهارت های زبان آموزی (خواندن، نوشتن، صحبت کردن، شنیدن و درک مطلب) به طور همزمان بکار گرفته می شود.

نسخه ویدیویی این مقاله درباره آموزش زبان فارسی

دوره آموزش زبان فارسی برای غیرفارسی زبانان

Best Farsi classes for adults with 4000 lessons and videos

دوره های آموزش زبان فارسی برای غیرفارسی زبانان برای همه سنین (کودکان، نوجوانان و بزرگسالان) به شکل گروهی و خصوصی برگزار می شود. همه درس های فارسی توسط تیم آموزشی موسسه آموزش زبان فارسی LELB Society، تدوین و طراحی شده است. در تدوین درس های فارسی مهمترین توجه تیم آموزش فارسی ما، برطرف کردن نیازهای فارسی آموزان ایرانی مقیم خارج از کشور و غیرفارسی زبانان بوده است.

مدرسه فارسی LELB Society، این افتخار را دارد که در آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان با روش های غیر کتابی و نوین پیشگام می باشد. شما می توانید نظرات فارسی آموزان را در صفحه Feedback Box Forum ببینید.

بهترین روش آموزش زبان فارسی در مدرسه فارسی LELB Society

مدرسه فارسی LELB Society به عنوان اولین مرکز آموزش آنلاین زبان فارسی است که از روش های نوین و منابع اورجینال برای آموزش زبان فارسی استفاده می نماید. فارسی آموزان با توجه به نیاز و هدف خود از دو روش متفاوت برای یادگیری فارسی از پایه تا پیشرفته می توانند بهره ببرند.

Asynchronous Conversations in Farsi in Audio or Voice Discussion Board at LELB Society for Non-Persian Speakers

روش های مورد استفاده در موسسه آموزش زبان فارسی LELB، شامل آموزش غیرهمزمان (asynchronous learning) و همزمان (کلاس آنلاین در زمان خاص) می باشد. فارسی آموزان از سر تا سر دنیا از طریق عضویت در سایت و روش غیرهمزمان نه تنها به همه درس های اورجینال دسترسی دارند، بلکه با پشتیبانی 24 ساعته و از طریق کامنت و انجمن (Forum) با مدرسین فارسی در ارتباط هستند.

یادگیری معکوس در آموزش زبان فارسی

Collaborative flipped learning through CALL to account for social presence in online English classes

بر اساس روش یادگیری معکوس، همه درس ها دارای ویدیوی آموزشی بوده که فارسی آموزان با توجه به نیاز خود می توانند یک تا چند بار دیده و درس ها را به خوبی یاد بگیرند. مدرسه فارسی LELB Society، به دلیل استفاده از محتوای آموزشی مناسب و روش های ذکر شده توانسته است در آموزش زبان فارسی برای خارجی ها به ویژه در آموزش زبان فارسی به بزرگسالان پیشگام و موفق باشد.

آموزش زبان فارسی از پایه تا پیشرفته  در مدرسه فارسی LELB Society

Persian language resources for non-Persian speakers

در مرکز آموزش زبان فارسی LELB Society، آموزش زبان فارسی بر اساس سن، سطح، هدف و نیاز فارسی آموزان برنامه ریزی و طبقه بندی می شود. بنابراین، افراد می توانند بر اساس نیاز خود، زبان فارسی را در سطح پایه، متوسط و پیشرفته یاد بگیرند. آموزش برای سنین مختلف یعنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به شکل متفاوت ارائه می شود.

در جلسه مشاوره رایگان، هدف و سطح فارسی آموزان مشخص شده و بر اساس آن، برنامه درسی متفاوت با توجه به نیاز و علایق فارسی آموزان ارائه می گردد. مدرسه آنلاین فارسی LELB Society، افتخار این را دارد که در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان به ویژه در آموزش فارسی به کودکان ایرانی مقیم خارج از کشور پیشگام می باشد.

منابع آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان

Learn Persian online for kids with videos for non-Persian speakers

یکی از نیازهای اساسی آموزش زبان فارسی برای خارجی ها و غیر فارسی زبانان، دسترسی به منابع آموزشی مناسب می باشد. با توجه به کمبود منابع آموزش زبان فارسی، اغلب فارسی آموزان خارجی با مشکل مواجه هستند. اغلب مراکز آموزش فارسی خارج از کشور نیز بدون توجه به نیازهای جدید این افراد، همچنان از کتاب های آموزش زبان فارسی قدیمی استفاده می نمایند. بنابراین، مدرسه فارسی LELB Society، گام بزرگی را برای پوشش نیازهای فارسی آموزان برداشته و از منابع غیرکتابی و اورجینال تدوین شده توسط مدرسین فارسی متبحر خود استفاده می نماید.

آموزش فارسی کاربردی در مدرسه فارسی LELB Society

Practical Persian about jobs and occupations at LELB Society

با توجه به این که فارسی آموزان خارج از کشور در محیط غیر فارسی زبان زندگی می کنند بنابراین، نیاز به یادگیری زبان فارسی به شکل کاربردی و عملی برای آن ها اهمیت بیشتری دارد. درس های تدوین شده توسط تیم آموزش زبان فارسی ما، نیازهای ارتباطی و اجتماعی را به ویژه در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان مورد توجه قرار داده است.

Asynchronous Conversation in English to Practice Speaking at LELB Society

آموزش فارسی کاربردی از پایه تا پیشرفته در قالب مکالمه فارسی مثل سلام و احوالپرسی، معرفی خود، صحبت کردن در فروشگاه، قرار ملاقات، مکاتبه فارسی، سخنرانی فارسی و …ارائه شده است. همه درس ها دارای ویدیوی آموزشی بوده که فارسی آموزان با توجه به نیاز و توانایی خود می توانند یک تا چندین بار ببینند و همه مطالب را به خوبی یاد بگیرند.

یادگیری واژگان و اصطلاحات فارسی

منابع آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان

بعد از آموزش حروف الفبای فارسی، یادگیری واژگان و اصطلاحات فارسی آغاز می شود. در مدرسه فارسی LELB Society، از روش های گوناگون برای یادگیری کلمات فارسی استفاده می شود. یادگیری واژگان فارسی در قالب متن داستان های ساده و آموزنده از ازوپ، فردوسی و غیره، مکالمه فارسی، مطالب علمی به شکل طبیعی و آسان صورت می گیرد.

داستانهای فارسی برای کودکان و نوجوانان

استفاده از داستانهای آموزنده فارسی می تواند یادگیری مفهومی و درک مطلب فارسی را برای فارسی آموزان بسیار آسان نموده به علاوه، اشتیاق آنها را برای یادگیری فارسی بخصوص در کودکان و نوجوانان بیشتر می کند. تمامی داستانهای فارسی موجود در مدرسه فارسی LELB Society به همراه نسخه انگلیسی و ویدیو یا پادکست می باشند. این کار برای پرورش کودک دوزبانه مسلط به انگلیسی و فارسی بسیار اهمیت دارد.

لازم به ذکر است که با روش های مناسب پرورش کودک دوزبانه، رشد کودک دوزبانه کار نه چندان دشوار و در عین حال، بسیار مفید وشادی آور می باشد. همچنین، برخلاف عقاید قدیمی مبنی بر به تاخیر انداختن آموزش زبان دوم به کودکان، رشد کودک دوزبانه می تواند از بدو تولد آغاز شود.