4 دوره آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان

مدرسه آنلاین فارسی LELB Society، دوره آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان را در سطوح و سنین مختلف برگزار می کند. آموزشگاه LELB Society، افتخار این را دارد که در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان پیشگام بوده و با استفاده از منابع آموزش فارسی اورجینال و غیرکتابی، زبان فارسی را به شکل کاملا عملی و با روش های جدید آموزش می دهد.

دوره تخصصی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان

مدرسه فارسی آنلاین LELB Society، با مدرسین فارسی زبان مسلط به زبان انگلیسی، برگزارکننده دوره آنلاین آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان می باشد. دوره های تخصصی آموزش زبان فارسی با توجه به نیاز و هدف فارسی آموزان برنامه ریزی می شود. علاقمندان به یادگیری زبان فارسی می توانند جلسه مشاوره رایگان را برای انتخاب دوره مورد نظر خود داشته باشند.

ویدیوی این مقاله را ببینید

دوره نوآموز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان

یکی از نیازهای غیر فارسی زبانان خارجی، آموزش زبان فارسی به بزرگسالان یا دوره سوادآموزی زبان فارسی می باشد. اغلب آموزشگاه های آموزش زبان فارسی، برگزارکننده دوره آموزش زبان فارسی در سطوح مقدماتی و متوسط برای کودکان و نوجوانان هستند. مدرسه فارسی آنلاین LELB Society، از طریق منابع آموزش فارسی کامل در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان پیشگام بوده و همه نیازهای غیر فارسی زبانان را از نوآموز تا پیشرفته پوشش می دهد.

Learn Persian online for kids with videos for non-Persian speakers
آموزش الفبای فارسی در دوره نوآموز زبان فارسی برای همه سنین

دوره نوآموز آموزش زبان فارسی شامل آموزش حروف الفبای فارسی، نحوه خواندن و نوشتن الفبای فارسی با کلمات ساده فارسی، گفتگو و صحبت کردن فارسی در سطح مبتدی می باشد. دوره نوآموز آموزش زبان فارسی بدون محدودیت سنی بوده و برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به شکل متفاوت با توجه به سن آنها برگزار می شود. دوره سوادآموزی زبان فارسی برای بزرگسالان به شکل آنلاین و کاربردی نیز انجام می شود.

دوره مقدماتی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان

بعد از یادگیری حروف الفبای فارسی در دوره نوآموز، آموزش خواندن و نوشتن فارسی در دوره مقدماتی آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان در قالب متن داستان یاد داده می شود. مدرسه آنلاین فارسی LELB Society، با استفاده از درس های فارسی متنوع و متفاوت، امکان یادگیری زبان فارسی به شکل عملی و متفاوت را برای همه سنین فراهم نموده است.

دوره متوسط آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان

در مدرسه فارسی LELB Society، دوره متوسط آموزش زبان فارسی با استفاده از روش های متنوع و متفاوت برگزار می شود. روش ها و درس های کاربردی در دوره متوسط آموزش فارسی برای تقویت همه مهارت های زبان آموزی (خواندن، نوشتن، شنیدن، صحبت کردن) به شکل همزمان استفاده می شود.

دوره پیشرفته آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان

علاقمندان به یادگیری زبان فارسی با شرکت در دوره پیشرفته آموزش زبان فارسی در مدرسه فارسی آنلاین LELB Society، درس های متفاوتی را تجربه می کنند. بحث و گفتگو درباره موضوعات خاص و کاربردی، مصاحبه فارسی، آشنایی کامل با گرامر فارسی، نوشتن انشا فارسی و فعالیت های متنوع دیگر که یادگیری فارسی را برای غیرفارسی زبانان در مرحله پیشرفته شیرین و لذت بخش می نماید.

Presentations in Persian for non-Persian speakers with videos at LELB Society

دوره آموزش زبان فارسی با روش نوین غیرهمزمان

فارسی آموزان می توانند با عضویت در سایت به شکل غیرهمزمان در دوره آموزش زبان فارسی شرکت نمایند. مزیت دوره غیرهمزمان برای فارسی آموزان، دسترسی به منابع آموزش فارسی اورجینال با ویدئو و پادکست آموزشی با پشتیبانی 24 ساعته می باشد.

آموزش غیرهمزمان (asynchronous learning) که توسط دکتر محمد حسین حریری به شکل متفاوت و کاربردی برای آموزش زبان فارسی و انگلیسی در آکادمی LELB Society بکار گرفته شده یک روش کاملا نوین می باشد که هیچ کدام از آموزشگاه های زبان فارسی و انگلیسی با آن آشنا نیستند.

با استفاده از انجمن فارسی و سیستم کامنت گذاری در پایان درس ها، فارسی آموزان به شکل غیرهمزمان در دوره آموزش زبان فارسی شرکت می کنند. با توجه به انعطاف پذیری آموزش آنلاین زبان فارسی از نظر زمانی، روش غیرهمزمان بسیار مورد استقبال فارسی آموزان بوده است. پرسش و پاسخ در انجمن آموزش زبان فارسی برای یادگیری کاربردی و عملی زبان فارسی با ارتباط مستقیم فارسی آموزان با مدرسین همراه است که لذت یادگیری فارسی را برای همه دوچندان می کند.

Persian forum to learn Farsi online asynchronously in our online community
انجمن آموزش زبان فارسی برای ارتباط مستقیم فارسی آموزان، پرسش و پاسخ، تمرین نوشتن و صحبت کردن فارسی

آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در مدرسه فارسی LELB Society

آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در مدرسه آنلاین فارسی LELB Society، به شکل متفاوتی ارائه می شود. آموزش آنلاین زبان فارسی به کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با توجه به سطح، سن، هدف و نیاز فارسی آموزان برنامه ریزی می شود. آموزش آنلاین زبان فارسی به شکل کلاس خصوصی و گروهی یا آموزش غیرهمزمان فارسی ارائه می شود.

اغلب فارسی زبانان مقیم خارج از کشور برای آموزش زبان فارسی به فرزندان خود نیاز به کلاس های فارسی آنلاین دارند. برای اینکه در محیط غیرفارسی زبان زندگی نموده و ارتباط با زبان فارسی برای فرزندان آنها در محیط زندگی وجود ندارد. مدرسه فارسی LELB Society، با برگزاری کلاس خصوصی و گروهی فارسی به شکل آنلاین با منابع اورجینال غیرکتابی و فعالیت های متنوع تلاش نموده همه نیازهای فارسی آموزان را با توجه به سن و سطح پوشش دهد.

کسب رتبه اول در آموزش آنلاین زبان فارسی برای مدرسه فارسی LELB Society
کسب رتبه اول در آموزش آنلاین زبان فارسی برای مدرسه فارسی LELB Society

مدرسه فارسی آنلاین LELB Society، در آموزش آنلاین زبان فارسی به غیر فارسی زبانان دارای رتبه اول در سطح دنیا می باشد که میتوانید این موضوع را با جستجوی گوگل “آموزش آنلاین زبان فارسی” در رتبه بندی گوگل و در تصویر بالا ببینید.

تفاوت آموزش آنلاین زبان فارسی به خارجی ها در مدرسه LELB Society

آموزش آنلاین زبان فارسی به خارجی ها در آکادمی LELB Society، به شکل متفاوتی ارائه می شود به طوری که همه فارسی آموزان ایرانی مقیم خارج از کشور و غیرفارسی زبانان که آموزش فارسی را در مدرسه فارسی ما تجربه کردند رضایت کامل داشتند. میتوانید نظرات فارسی آموزان را در انجمن “Feedback Box for LELB Society’s Students” ببینید.

story telling in persian to practice speaking for non-persian speakers with videos at LELB Society

موفقیت مدرسه آنلاین فارسی LELB Society در کسب رضایت فارسی آموزان و رتبه اول جهانی در آموزش زبان فارسی به دلایل مختلفی می باشد که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره می نمائیم:

1- دسترسی فارسی آموزان به بهترین منابع آموزش فارسی اورجینال و جدید برای همه سنین و سطوح

2- استفاده از انجمن آموزش زبان فارسی برای پرسش و پاسخ و یادگیری مداوم فارسی

3- استفاده از کامنت گذاری در پایان درس ها برای حل سوال های مرتبط با درس برای فارسی آموزان

4- امکان برقراری ارتباط 24 ساعته با آموزشگاه فارسی LELB Society به شکل آنلاین و مستقیم از طریق اپلیکیشن سایت

5- درس های فارسی به شکل ویدئو و پادکست آموزش فارسی

6- ارائه درس های متفاوت و غیرکتابی با داستان، مطالب علمی، فارسی کاربردی و ارتباطی 

7- درس های طبقه بندی شده بر اساس سن، سطح و موضوع در بسته آموزش زبان فارسی

8- تقویت همزمان مهارت های زبان آموزی شامل خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن فارسی

9- تیم آموزش فارسی مجرب و مدرسین فارسی زبان که به زبان انگلیسی مسلط هستند

10- استفاده از فعالیت های متنوع برای آموزش فارسی بر اساس سن و سطح وافزایش اشتیاق فارسی آموزان

11- پوشش نیازهای فارسی آموزان خارج از کشور و افراد غیرفارسی زبان از سطح نوآموز و مبتدی تا پیشرفته

12- داشتن پرتفولیوی آموزشی برای آگاهی فارسی آموزان و والدین از روند پیشرفت خود در طول زمان

13- آشنایی با فرهنگ فارسی، کلمات و اصطلاحات روزمره فارسی، ضرب المثل های فارسی در قالب درس ها و داستان های فارسی

14- استفاده از داستان های ترجمه و ساده سازی شده فارسی از نویسندگان معروف مثل ازوپ، داستان های فردوسی، کلیله و دمنه و غیره برای آموزش فارسی با داستان

15- تدوین درس های متنوع و جدید براساس نیاز فارسی آموزان توسط تیم مجرب LELB Society به شکل مدوام برای ارائه بهترین روش آموزش زبان فارسی

16- ارزیابی مستمر در طول دوره آموزش زبان فارسی با پرسش و پاسخ در درس ها

منابع آموزش زبان فارسی جدید و کامل در آکادمی LELB Society

یکی از دستاوردهای مهم و پویای مدرسه فارسی آنلاین LELB Society، تولید محتوا و منابع آموزش فارسی اورجینال توسط تیم مجرب خود می باشد. منابع آموزش زبان فارسی LELB Society، غیر کتابی و همگی تدوین خود آکادمی بوده، درس ها طوری طراحی  شده که نیازهای آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان را پوشش می دهد. درس های فارسی همگی دارای ویدئوی آموزشی بوده که فارسی آموزان براساس توانایی و نیاز خود قبل و بعد از کلاس می توانند آن ها راببینند.

express interests in Persian to practice speaking for non-Persian speakers with videos at LELB Society

تدوین درس های فارسی با ویدئو امکان استفاده از آموزش غیرهمزمان و خودآموز زبان فارسی را برای فارسی آموزان فراهم نموده طوری که افراد می توانند فقط با عضویت در سایت از این منابع درسی استفاده نمایند. در این صورت، سوال ها و اشکالات خود از طریق انجمن زبان فارسی یا کامنت گذاری پایان درس ها مطرح می کنند که بلافاصله توسط مدرسین فارسی پاسخ داده می شوند.

منابع آموزش فارسی آکادمی LELB Society، در بسته آموزش فارسی براساس سن، سطح و موضوعی طبقه بندی شده است. بعلاوه، با توجه به نیاز فارسی آموزان خارجی همواره در حال به روزرسانی و تولید محتوای جدید می باشد.

کلاس آنلاین زبان فارسی مبتدی تا پیشرفته در آکادمی LELB Society

با توجه به این که اغلب فارسی آموزان مقیم خارج از کشور بوده در محیط غیرفارسی زبان زندگی می کنند بنابراین، بیشتر مایل به شرکت در کلاس زبان فارسی آنلاین هستند. مدرسه آنلاین فارسی LELB Society، با تجربه چندین ساله کلاس آنلاین زبان فارسی مبتدی تا پیشرفته را برای همه سنین برگزار می کند.

online Persian class for children

کلاس فارسی آنلاین بر اساس رده سنی و سطح فارسی آموزان توسط مدرسین فارسی زبان مسلط به زبان انگلیسی برگزار می شود. بنابراین، افرادی که به دنبال آموزش آنلاین زبان فارسی برای غیرفارسی زبانان هستند می توانند از طریق contact us با ما تماس گرفته و براساس نیاز و خواسته خود در دوره های آموزش زبان فارسی LELB Society، به شکل آنلاین شرکت نمایند.

دوره آموزش زبان فارسی به کودکان در مدرسه آنلاین فارسی LELB Society

دوره آموزش زبان فارسی به کودکان با توجه به سن آن ها متفاوت می باشد. در دوره آموزش زبان فارسی به کودکان به ویژه غیر فارسی زبانان از فعالیت های متنوع استفاده می شود طوری که ذهن خلاق و پویای کودکان را بکار گیرد و یادگیری آسان و لذت بخش زبان فارسی را برای کودکان فراهم آورد.

استفاده از موسیقی، فیلم و نمایش، کارتون، داستان، شعر و بازی های متنوع در درس های فارسی تدوین شده برای کودکان انگیزه آن ها را برای فارسی آموزی دوچندان می کند. مدرسین با تجربه که سابقه طولانی در آموزش فارسی به کودکان دارند با برقراری ارتباط دوستانه و شیرین، اشتیاق آنها را برای آموزش فارسی فراهم می کنند.

Persian lessons with animation and transcript for kids at LELB Society

استفاده از روش های متنوع آموزش زبان فارسی به کودکان و ایجاد علاقه با آموزش مفاهیم در متن داستان، کارتون، شعر و بازی، توجه و ذوق کودکان را به یادگیری زبان فارسی بیشتر می کند. برگزاری کلاس آنلاین گروهی با دوستان هم در یادگیری فارسی بسیار تاثیر گذار می باشد.

دوره آموزش زبان فارسی به بزرگسالان در مدرسه آنلاین فارسی LELB Society

دوره آموزش زبان فارسی به بزرگسالان با توجه به سطح آموزشی از سوادآموزی و مبتدی تا پیشرفته برگزار می شود. نیاز و هدف آموزش زبان فارسی بزرگسالان متفاوت بوده و با توجه به شغل و فعالیت های دیگر روزانه، نیاز به برنامه ریزی بهتری دارند.

از سوی دیگر، منابع آموزش فارسی به بزرگسالان که در آموزشگاه های زبان فارسی دیگر استفاده می شود قدیمی و کتابی بوده نیازهای امروزی فارسی آموزان را برآورده نمی کند. با توجه به موارد فوق، مدرسه فارسی LELB Society، نه تنها کلاس آنلاین فارسی برای غیرفارسی زبانان را برگزار می کند، بلکه از منابع فارسی غیرکتابی، جدید و متنوع برای آموزش فارسی به بزرگسالان استفاده می کند که تیم آموزش زبان فارسی آن تدوین نموده است.

به علاوه، علاقمندان به آموزش فارسی از سطح مبتدی تا پیشرفته می توانند از دوره آموزش زبان فارسی به بزرگسالان به شکل غیرهمزمان و خودآموز هم استفاده کنند. در این دوره، درس فارسی با ویدئوی آموزشی از طریق سایت در اختیار فارسی آموزان قرار می گیرد و فارسی آموزان می توانند برای حل سوال های خود از طریق اپلیکیشن موجود در سایت با مدرسین در ارتباط باشند.