Log in

کلاس زبان فارسی آنلاین برای همه سنین از مقدماتی تا پیشرفته

Last updated on January 14, 2023 by | 180 Views | Reading Time: 7 minutes

کلاس زبان فارسی آنلاین با بهترین درس های آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان برای همه سنین در سطح مقدماتی تا پیشرفته، بدون نیاز به هیچ اپلیکیشنی در سایت آموزشی LELB Society، برگزار می شود.

آموزش کامل فارسی شامل آموزش الفبای فارسی، آموزش مکالمه فارسی، آموزش خواندن و نوشتن فارسی، تقویت مهارت شنیدن و خوب گوش کردن، روان صحبت کردن فارسی به طور همزمان در کلاس زبان فارسی آنلاین انجام می گیرد.

آموزش کامل فارسی در کلاس زبان فارسی آنلاین

آکادمی دو زبانه LELB Society، اولین سایت آموزش آنلاین فارسی است که به طور تخصصی در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان اقدام به برگزاری کلاس زبان فارسی آنلاین با محتوای آموزشی اورجینال و غیر کتابی نموده است. عدم دسترسی به منابع آموزش فارسی جدید و همین طور خودآموز فارسی از مشکلات عمده فارسی آموزان غیر ایرانی و ایرانی خارج از کشور می باشد.

ویدیوی این مقاله را تماشا کنید

سایت های آموزش زبان فارسی غالبا از کتاب های قدیمی و دبستانی زبان فارسی به عنوان محتوای آموزشی برای کلاس ها استفاده می کنند که برای یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم کاملا مناسب نمی باشند. تفاوت اصلی سایت آموزش فارسی LELB Society، برگزاری کلاس زبان فارسی آنلاین با منابع آموزشی متفاوت، کاربردی و تدوین شده توسط تیم آموزشی ما می باشد.

به علاوه، از فعالیت های متنوع، پویا و جذاب آموزشی برای یادگیری آسان و کامل فارسی در این مدرسه آنلاین فارسی استفاده می شود. کلاس زبان فارسی آنلاین برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با توجه به نیاز، علایق، سن و سطح زبان فارسی آن ها برگزار می گردد.

کلاس زبان فارسی آنلاین برای آموزش زبان فارسی برای خارجی ها

express interests in Persian to practice speaking for non-Persian speakers with videos at LELB Society

مدرسه آنلاین فارسی LELB Society، بهترین منابع اورجینال آموزش فارسی برای خارجی ها از سر تا سر دنیا را تدوین نموده است. فارسی آموزان ایرانی و نیز غیر فارسی زبانان با ثبت نام در کلاس زبان فارسی آنلاین، به منابع کامل آموزش زبان فارسی دسترسی دارند.

بهترین روش آموزش زبان فارسی، تقویت همزمان خواندن، نوشتن، شنیدن، صحبت کردن فارسی به طور طبیعی و فعال است که توسط تیم آموزشی ما برای تدوین درس ها و تدریس فارسی در نظر گرفته شده است.

تولید محتوای آموزش فارسی اورجینال به همراه ویدیو برای همه سنین و سطوح فارسی از جمله فعالیت های متفاوت تیم آموزشی ما برای رفع نیازهای اساسی فارسی آموزان است.

همه درس های فارسی در بسته های آموزش فارسی طبقه بندی شده است تا فارسی آموزان با توجه به نیاز، سن و سطح خود از آن ها استفاده نمایند. به علاوه، مدرسین مجرب فارسی زبان ما، مسلط به زبان انگلیسی بوده که نیاز غیر فارسی زبانان را به طور کامل پوشش می دهند.

فعالیت های آموزشی در کلاس زبان فارسی آنلاین

peractical farsi for non-persian speakers to communicate easily with videos at LELB Society

در کلاس زبان فارسی آنلاین از روش های متنوع، جذاب و عملی برای آموزش زبان فارسی استفاده می شود. در این روش های آموزشی، حواس پنج گانه، فکر، استدلال و خلاقیت فارسی آموزان درگیر یادگیری فارسی می شود. در نتیجه افراد، زبان فارسی را به طور طبیعی و کاربردی همانند زبان مادری یاد گرفته و به راحتی از آن برای گفتگو و ارتباط با فارسی زبانان استفاده می کنند.

فارسی آموزان در کلاس آنلاین فارسی با فعالیت های مختلف و جذاب مثل روخوانی متن فارسی، جمله سازی، نوشتن انشای فارسی، خلاصه نویسی داستان، قصه گویی، ارائه سخنرانی و، همه مهارت های زبان فارسی را تمرین و تقویت می کنند.

learn persian with simplify stories for non-persian speakers with videos at LELB Society

آموزش فارسی با داستان های ساده نویسی شده توسط تیم آموزشی LELB Society، از جمله روش های مورد استقبال فارسی آموزان در همه سنین و سطوح می باشد. یادگیری زبان فارسی با داستان برای فارسی آموزان بسیار جذاب بوده که یادگیری کاربردی و عملی زبان فارسی را آسان می کند.

همچنین در آموزش فارسی با داستان همه مهارت های زبانی (خواندن، نوشتن، شنیدن، حرف زدن) به طور همزمان و اکتیو تمرین و تقویت می شود.

از جمله این فعالیت ها می توان به یادگیری واژگان و اصطلاحات فارسی در متن داستان، آشنایی با ضرب المثل های فارسی، تمرین خواندن با روخوانی متن داستان، تمرین نوشتن با خلاصه نویسی داستان و پاسخ به پرسش های درس، تمرین شنیدن با گوش کردن به داستان، تمرین صحبت کردن با بیان شفاهی داستان و فعالیت های متنوع دیگر اشاره نمود.

آموزش مکالمه زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در کلاس فارسی

Asynchronous Conversations in Farsi in Audio or Voice Discussion Board at LELB Society for Non-Persian Speakers

نیاز مهم فارسی آموزان در یادگیری زبان فارسی، تسلط کامل به فارسی صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن با فارسی زبانان می باشد. ایرانیان مقیم خارج از کشور و فارسی آموزان غیر ایرانی که در محیط غیر فارسی زبان زندگی می کنند، نیاز به تمرین شنیدن و گفتگوی فارسی در کلاس دارند.

بنابراین، آموزش مکالمه فارسی در آموزش زبان فارسی به انگلیسی زبانان اهمیت بیشتری دارد. فعالیت های مختلفی نظیر انجام مصاحبه فارسی، آموزش فارسی کاربردی و ارتباطی، گفتگو درباره تصاویر، بیان علایق، نقش بازی کردن، بیان شفاهی داستان، ارائه سخنرانی و ، برای مکالمه فارسی و تمرین صحبت کردن در کلاس انجام می گیرد. به این ترتیب، روان صحبت کردن فارسی آموزان به شکل طبیعی و فعال تقویت می شود.

علاوه بر آن، درس های مکالمه فارسی با موضوعات کاربردی در زندگی روزمره برای آشنایی با واژگان و اصطلاحات فارسی همراه با ویدیوی آموزشی در دسترس فارسی آموزان می باشد.

آموزش نوشتن و خواندن فارسی با تدریس آنلاین فارسی

Reading Out Practice in Farsi with Correction at LELB Society - Learn Persian Online

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و روش های جدید آموزشی، یادگیری زبان فارسی همانند زبان های دیگر، نیاز به تدریس آنلاین فارسی دارد. آموزش نوشتن و خواندن فارسی با درس های متنوع و اورجینال همراه با ویدیوی آموزشی با توجه به سن و سطح زبان فارسی از طریق سایت در دسترس فارسی آموزان قرار دارد.

فعالیت های مختلفی مثل روخوانی متون فارسی، مقاله نویسی، املای فارسی و نگارش درست، انشای فارسی، خلاصه نویسی داستان، تمرین دستخط فارسی، جمله سازی، مکاتبات بازرگانی و …، برای تقویت و تمرین خواندن و نوشتن فارسی انجام می گیرد.

Learn Persian alphabet and letters with videos for non-Persian speakers

آموزش نوشتن و خواندن حروف الفبا در پکیج خود آموز فارسی ما، طوری طراحی و تدوین شده که نیازهای آموزش فارسی غیر فارسی زبانان را پوشش داده است. شکل نوشتن حروف فارسی، اسم و صدای حروف فارسی با استفاده از مثال های متعدد، آموزش کلمات ساده فارسی با تصویر در ویدیوی آموزش الفبای فارسی تدریس شده است. برای همین، پکیج آموزش خودآموز الفبای فارسی ما بسیار مورد استقبال فارسی آموزان به ویژه غیر فارسی زبانان قرار گرفته است.

نحوه ی آموزش خواندن و نوشتن فارسی

آموزش خواندن و نوشتن زمانی شروع می گردد که زبان آموزان به خوبی بتوانند هر کلمه ای را که می شنوند درست تلفظ کنند، معنی آن را بفهمند، بخش ها و صداهای آن کلمه را بشناسند.

شکل صداها (حروف الفبای فارسی) و چگونگی نوشتن آنها نسبت به خط زمینه بر اساس اصول و قواعد آموزش فارسی یاد داده می شود. برای سهولت یادگیری از خط ساده نسخ و حروف چاپی استفاده می شود تا زبان آموزان به آسانی قواعد نوشتن را یاد گرفته و بتوانند به راحتی متن ها را در هر کتاب و نوشته چاپی بخوانند.

کلاس آنلاین زبان فارسی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان

Learn Persian online for kids with videos for non-Persian speakers

افراد در سنین مختلف، نیازها و علایق متفاوتی در یادگیری زبان فارسی دارند. بنابراین، برای آموزش زبان فارسی به کودکان و خردسالان، نوجوانان و بزرگسالان از منابع و روش های آموزش فارسی مختلفی استفاده می شود.

آموزش زبان فارسی به بزرگسالان با توجه به نیاز، علایق و اهداف فارسی آموزان برای هر زبان آموز به شکل متفاوتی انجام می گیرد. بنابراین، در کلاس خصوصی آموزش فارسی از محتوای آموزشی و فعالیت های مورد نیاز خود فارسی آموزان برای یادگیری جذاب و آسان زبان فارسی استفاده می شود.

Learn persian with poem for non-Persian kids

آموزش خواندن و نوشتن فارسی برای کودکان به صورت آنلاین روش های خاصی را می طلبد. کودکان و خردسالان در محیط شاد و پویا به طور عملی و با اشتیاق زبان فارسی را یاد می گیرند. به علاوه، کودکان برای یادگیری بهتر زبان فارسی نیاز به تکرار بیشتر دارند که باید در آموزش فارسی به کودکان مورد توجه قرار گیرد.

بنابراین آموزش فارسی به کودکان با بازی، نقاشی، شعر و داستان و فعالیت های مختلف آموزشی انجام می گیرد که حواس پنجگانه، فکر و خلاقیت کودکان را در یادگیری زبان فارسی درگیر می کند.

در نتیجه، آموزش زبان فارسی را به طور طبیعی و همانند زبان مادری برای کودکان میسر می نماید. موارد ذکر شده در آموزش زبان فارسی برای کودکان خارج از کشور اهمیت بیشتری دارد برای اینکه، آن ها در محیط غیر فارسی زبان رشد می کنند. آکادمی دوزبانه LELB Society، با برگزاری کلاس ویژه کودکان و خردسالان (خونه شادی) در آموزش زبان فارسی برای کودکان خارج از کشور و آموزش زبان انگلیسی به کودکان به طور موفق عمل نموده است. با توجه به این که سایت آموزشی LELB Society یک مدرسه آنلاین دو زبانه است از منابع عالی آموزشی برای پرورش کودک دوزبانه برخوردار است.

آموزش زبان فارسی مقدماتی تا پیشرفته در کلاس فارسی

Learn Persian Online at LELB Society with Videos & Podcasts for Non-Persian Speakers

آموزش فارسی در مدرسه آنلاین فارسی LELB Society، در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته بر اساس سن و نیاز فارسی آموزان ارائه می شود. درس های تدوین شده توسط تیم آموزشی ما، همه نیاز های فارسی آموزان را در هر سطحی پوشش می دهد. یادگیری زبان فارسی از آموزش الفبای فارسی و کلمات ساده فارسی آغاز شده و با پیشرفت سطح افراد، درس ها و فعالیت های آموزشی تغییر می کند.

سطح فارسی آموزان در جلسه مشاوره رایگان مشخص می شود. سپس، فارسی آموزان از برنامه آموزش زبان فارسی منحصر به فرد خود بر اساس علایق و نیازهایشان در کلاس استفاده می کنند.

دوره مقدماتی آموزش فارسی

هدف اصلی دوره مقدماتی، یادگیری خواندن و نوشتن فارسی است. زبان آموزان در پایان دوره می توانند هر متن ساده ای را بخوانند و بفهمند و مطالب خود را در قالب جمله های ساده و درست بنویسند.

اگر زبان آموزان با روش صحیح، خواندن و نوشتن را فرا بگیرند هرگز از خواندن کلمات نا آشنا ترس نخواهند داشت و هر کلمه ای را که به فارسی بیان شود با توجه به صداها می توانند بنویسند. بدیهی است که گاهی کلمه های نا آشنا را غلط تلفظ نموده یا هنگام نوشتن، شکل های حروف هم صدا را به جای هم بنویسند. این گونه اشتباه ها بر اثر تمرین، تکرار و مهارت یافتن در خواندن و نوشتن به تدریج برطرف خواهد شد.

پکیج خودآموز فارسی برای آموزش زبان فارسی به خارجی ها

Learn Persian vocabulary and expressions for non-Persian speakers with videos

ایرانیان مقیم خارج از کشور و انگلیسی زبانان که زبان فارسی را به عنوان زبان دوم خود یاد می گیرند، برای یادگیری بهتر و سریع تر زبان فارسی، نیاز به تمرین بیشتر دارند. یکی از مزیت های آموزش آنلاین زبان فارسی در سایت آموزشی LELB Society، دسترسی به بیش از 320 درس فارسی اورجینال به شکل طبقه بندی شده در پکیج خودآموز فارسی می باشد.

فارسی آموزان از سر تا سر دنیا بدون محدویت زمانی، در وقت آزاد خود می توانند از بسته های آموزش فارسی موجود در سایت استفاده نموده و از مزیت های آموزش غیر همزمان فارسی نیز بهره مند شوند. بدین ترتیب، آموزش زبان فارسی آنلاین، محدود به دو یا چند ساعت در کلاس فارسی نبوده و فارسی آموزان به طور روزانه و با برنامه می توانند زبان فارسی خود را تمرین و تقویت کنند.

متن همه درس های فارسی با واژگان و اصطلاحات فارسی همراه با ویدیوی آموزشی در دسترس فارسی آموزان قرار دارد.

Collaborative flipped learning through CALL to account for social presence in online English classes

از سوی دیگر، فارسی آموزانی که امکان شرکت در کلاس آنلاین را ندارند، با عضویت در سایت می توانند به همه درس های فارسی دسترسی داشته و از آموزش غیر همزمان فارسی بهره مند شوند. یکی از مزیت های آموزش غیر همزمان فارسی با عضویت در سایت، پشتیبانی 24 ساعته مدرسین فارسی ما می باشد. فارسی آموزان می توانند ویدیوی آموزشی درس را با توجه به نیاز خود یک تا چند بار دیده و سوالات خود را به شکل متنی یا صوتی در قسمت کامنت گذاری بپرسند.

به علاوه، نوشته و تمرین های خود را برای مدرسین فارسی ارسال نمایند. تیم آموزشی و مدرسین ما، به سوالات پاسخ داده و نوشته ها را از نظر غلط املای فارسی و دستوری تصحیح می کنند.