Log in
Home  »  Learn Persian Online with 400 Persian Lessons + Videos   »   آموزش آنلاین فارسی به آسانی با فلش کارت و ویدئوهای آموزشی

آموزش آنلاین فارسی به آسانی با فلش کارت و ویدئوهای آموزشی

آموزش آنلاین فارسی به آسانی

آموزش آنلاین فارسی به آسانی

هدف اصلی آموزش آنلاین فارسی در آکادمی LELB Society، یادگیری زبان فارسی به راحتی برای زبان آموزان می باشد. با این هدف، درس های آموزشی به صورت متن و ویدئوی آموزشی در سایت قابل دسترس فراگیران بوده و افراد از هر جای دنیا می توانند در زمان متناسب با برنامه های روزانه خود از این مطالب آموزشی استفاده نمایند.

در آموزش آنلاین فارسی همواره این نکته مورد توجه بوده که همه مهارت های زبانی (خواندن، نوشتن، روان صحبت کردن، شنیدن و درک مطلب) با هم در فرایند یادگیری زبان فارسی تقویت شود. درست شنیدن و گوش کردن که اولین مرحله زبان آموزی است بوسیله استفاده از ویدئوهای آموزشی فراگرفته می شود. افراد می توانند با توجه به توانایی و نیازهای یادگیری خود، چندین دفعه ویدئوهای آموزشی را دیده و محتوای آموزشی هر درس را به خوبی یاد بگیرند. بدین ترتیب؛ علاوه بر آن که کلمات را در ساختار جمله فرامی گیرند، با تلفظ صحیح کلمات، نحوه بیان درست جمله ها با آهنگ صحیح، شکل نوشتاری (املایی) کلمات و مفهوم آن ها نیز آشنا می شوند.

محتوای آموزشی بیشتر از مواردی انتخاب شده که افراد در زندگی روزانه خود با آن ها مواجه می شوند. محتواهای آموزشی کاربردی نظیر نحوه سلام و احوالپرسی، روزهای هفته، اعضای بدن، رنگ ها، اصطلاحات مربوط به تعارف در فارسی، قسمت های مختلف خانه و … به شکل متن و ویدئو آموزشی، یادگیری آسان زبان فارسی را برای فراگیران فراهم می نماید. آموزش فارسی با شعر، نقاشی و پویانمایی همراه با ویدئوی آموزشی هر درس برای کودکان، آن ها را در یادگیری فارسی کمک می کند.

استفاده از فلش کارت ها در محتوای همه آموزش ها، روشی برای ارتباط فراگیران با معنی کلمات می باشد. افراد با توجه کردن به فلش کارت های هر درس، علاوه بر آشنایی نحوه خواندن کلمه (فونتیک)، معنی انگلیسی، فارسی و فرانسه آن را مشاهده می کنند.

آموزش های آنلاین فارسی در همه سطوح از مقدماتی تا پیشرفته ارائه شده و فراگیران با توجه به نیاز و سطح خود می توانند از آن ها برای یادگیری فارسی استفاده نمایند. در سطح متوسط به بالا، افراد می توانند از درس های ادبی نظیر داستان های کلیله و دمنه، داستان های شاهنامه فردوسی و درس های دستور زبان فارسی استفاده نمایند.

علاوه بر استفاده از محتواهای آموزش فارسی، فراگیران می توانند در دوره های آموزش آنلاین فارسی نیز شرکت نمایند. سطح فراگیران بدون محدودیت سنی، در جلسه اول به صورت رایگان سنجیده می شود. هر فرد با توجه به نیاز و هدف آموزشی خود  می تواند در دوره های آموزش فارسی به صورت حضور در کلاس آنلاین شرکت نماید.


About Hajar Aziz Zanjani

Hajar Aziz Zanjani is a professional Persian / Farsi teacher and full-time content developer in Farsi at LELB Society. She has published hundreds of original Persian lessons, created hundreds of Persian podcasts, and taught so many Persian students all around the globe. She's got an MBA degree and is an SEO expert. Study our guest posting guidelines for authors.

View All 216 Posts by this Author »

We respond to all comments immediately. View the 30 newest comments and new topics in forums, or create a new topic in forums. You can also contact us to leave voice messages.

Leave a Comment