Log in

آموزش زبان انگلیسی برای مشاغل خاص شامل 10 شغل برتر جهان

Last updated on January 14th, 2023 by | Category: LELB Society's Services | 54 Views | Reading Time: 6 minutes

یادگیری زبان انگلیسی برای همه شغل ها در جهان امروز بسیار مهم می باشد. در دنیای پیشرفته فناوری اطلاعات امروز، هر فردی نیاز به افزایش اطلاعات و به روز رسانی دانش خود داشته که فقط با افزایش دانش زبان انگلیسی بعنوان زبان واحد بین المللی میسر می شود.

به علاوه، پیشرفت و توسعه در هر شغلی به توانایی برقراری ارتباط موثر با نقاط مختلف جهان بستگی دارد که لازمه آن تسلط به زبان انگلیسی تخصصی شغل مورد نظر می باشد. به آموزش زبان انگلیسی برای مشاغل و اهداف خاص، English for Specific Purposes می گویند. بنابراین، تسلط به زبان انگلیسی تخصصی هر شغلی به عنوان یک ابزار حیاتی برای پیشرفت در آن شغل بوده و گذراندن دوره های آموزش زبان انگلیسی ویژه مشاغل برای پیشرفت یک امر ضروری است.

ویدیوی این مقاله را ببینید

آموزش زبان انگلیسی برای مشاغل خاص با روش های نوین

Persian Vocabulary about Jobs & Careers at LELB Society with Video and Podcast for non-Persian Speakers

آکادمی دوزبانه LELB Society، پیشگام در آموزش آنلاین زبان انگلیسی با منابع گسترده اورجینال، روش های نوین آموزشی را در یادگیری زبان بکار گرفته است، به طوری که زبان آموزان به شکل کاملا کاربردی و عملی می توانند لغات تخصصی و دانش زبانی خود را به شکل هدفمند یاد بگیرند. روش های طراحی شده توسط دکتر محمد حسین حریری اصل به شکل کاربردی برای تقویت همزمان همه مهارت های زبان آموزی (Writing, Listening, Reading & Speaking) بکار گرفته می شود.

روشهای نوین آموزش زبان انگلیسی در آکادمی LELB Society

Practical Persian about jobs and occupations at LELB Society

آکادمی LELB Society به عنوان اولین مرکز آموزش آنلاین زبان انگلیسی است که از روش های نوین و منابع اورجینال برای آموزش غیرهمزمان (asynchronous learning) و همزمان (کلاس آنلاین در زمان خاص) زبان انگلیسی استفاده می نماید. در زیر به مهمترین تفاوت های آموزش زبان انگلیسی تخصصی در آکادمی LELB Society در مقایسه با سایر مراکز اشاره می گردد. همه متقاضیان می توانند جلسه مشاوره رایگان برای اهداف خود را داشته و بعد از برنامه ریزی دقیق با توجه به سطح و نیاز خود از امکانات موجود بهترین استفاده را نمایند.

تفاوتهای آکادمی LELB Society در آموزش زبان انگلیسی برای مشاغل خاص

دسترسی به بیش از 2800 واژه آکادمیک انگلیسی به شکل تصویری که اولین و بزرگترین دستاورد آکادمی LELB Society توسط دکتر محمد حسین حریری اصل می باشد. لازم به ذکر است که آکادمی LELB Society، از نظر آموزش واژگان آکادمیک با تصویر و در متون واقعی، دارای رتبه اول در سطح جهانی می باشد.

Learn vocabulary with images in real context

آکادمی LELB Society، جامع ترین فرهنگ لغت و اصطلاحات تصویری را در سایت آموزشی خود در سراسر جهان دارد که شامل تمام واژگان پرفروش ترین کتاب های درسی مثل 504 واژه ضروری، 1100 واژه، 601 واژه و لغات GRE است. زبان آموزان می توانند همه این واژه های سخت را در متن با تصاویر در سطح پیشرفته یاد بگیرند. هر کدام از واژگان به شکل یک درس مجزا دارای تعریف، مترادف ها، متضادها، تصویر، متن و مثال های واقعی مرتبط با واژه می باشد. این درس ها طوری طراحی شده اند که زبان آموزان مهارت های درک مطلب، خواندن و شنیدن را علاوه بر یادگیری لغات می توانند تقویت کنند.

flipped classroom LELB Society

استفاده از روش یادگیری معکوس یا flipped learning، برای آموزش زبان انگلیسی با متخصص این روش، دکتر محمد حسین حریری اصل بعنوان دومین دستاورد منحصر به فرد آکادمی LELB Society می باشد که رضایت و موفقیت بسیاری از زبان آموزان را به همراه داشته است. شما می توانید برای آگاهی درباره این روش خاص و ویژه، صفحه یادگیری معکوس و غیر همزمان را ببینید.

Archive of Lessons at LELB Society

بیش از 4000 درس انگلیسی اورجینال با کیفیت بسیار بالا برای تقویت همه مهارت های زبان آموزی (Writing, Listening, Reading, Speaking) به طور همزمان در دسترس زبان آموزان می باشد. تمامی درس ها در صفحه بسته های آموزشی از نظر موضوعی طبقه بندی شده اند. همه افراد از سطح مبتدی تا پیشرفته با توجه به نیاز و هدف خود با برنامه ریزی برای زمان خاص می توانند بهترین آموزش ها را دریافت نمایند.

Content-based instruction in language learning

در آکادمی LELB Society، از محتوای آموزشی مفید و جذاب برای مباحث خاص همراه با ویدیوی آموزشی استفاده شده است. بطوری که همه نیازهای زبان آموزان را پوشش می دهد. آموزش مبتنی بر محتوا یا آموزش بر اساس مباحث مورد علاقه، بحث و گفتگو، پرسش و پاسخ در انجمن ها یا Forums و فرم های ارسال دیدگاه یا کامنت از جمله روش های مفید مورد استقبال زبان آموزان در آکادمی ما بوده است.

victorious LELB Society

آموزش آنلاین زبان انگلیسی در آکادمی LELB Society، با برنامه ریزی بر اساس نیاز و سطح زبان آموزان طوری طراحی می شود که انگیزه یادگیری و تداوم برای ادامه آموزش تا رسیدن به هدف را در زبان آموزان افزایش می دهد. هیچ کدام از زبان آموزان در نیمه راه خسته نشده و حتی بعد از اتمام دوره ها نیز مایل به ادامه عضویت در سایت و یادگیری هستند.

انعطاف پذیری در زمان آموزش که برای شاغلین بسیار مهم می باشد. زبان آموزان در هر مکانی به راحتی از امکانات موجود در سایت می توانند استفاده نمایند. استفاده از زمان های مرده برای تقویت Listening و یادآوری واژگان از طریق سایت در این مورد بسیار موثر می باشد. در کنار همه کارهای روزانه می توان به راحتی برای زمان های خاص شخصی برای یادگیری زبان وقت گذاشته و از طریق درس های آموزشی موجود در سایت بهترین استفاده را نمود.

تقویت استقلال زبان آموزان در یادگیری موثر و ماندگار زبان انگلیسی به ویژه در بخش تخصصی که انگیزه آنها را نیز افزایش می دهد. زبان آموزان در آکادمی LELB Society، یاد می گیرند که بر دانش زبانی خود تکیه نموده و آن را به شکل عملی و آکادمیک بکار بگیرند.

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی تخصصی

Study at LELB Society, a bilingual academy of English and Persian

با توجه به محدودیت زمانی برای افراد شاغل، آموزش آنلاین زبان انگلیسی تخصصی به شکل غیر همزمان به مراتب بهره وری و نتیجه بهتری نسبت به کلاس های حضوری دارد. آموزش آنلاین زبان بدون صرف وقت و هزینه برای رفت و آمد بوده و به دلیل استفاده از زمان های آزاد شخصی و تمرکز بیشتر روی هدف خاص برای یادگیری زبان، روشی کارآمد می باشد. در زیر به دوره های آموزش زبان انگلیسی تخصصی اشاره می شود که به شکل خصوصی و گروهی برگزار می گردد.

  1. دوره های انگلیسی برای کسب و کار BEC (Business English Courses)
  2. آموزش زبان انگلیسی تخصصی پزشکی، پرستاری، داروسازی
  3. آموزش زبان انگلیسی تخصصی گردشگری
  4. آموزش زبان انگلیسی تخصصی مدیریت
  5. آموزش زبان انگلیسی تجارت و بازرگانی، خرید و فروش
  6. آموزش زبان انگلیسی تخصصی بازاریابی و تبلیغات، اصول و فنون مذاکره
  7. آموزش زبان انگلیسی تخصصی فناوری اطلاعات
  8. آموزش زبان انگلیسی تخصصی حسابداری
  9. آموزش زبان انگلیسی تخصصی حقوق و وکالت
  10. آموزش زبان انگلیسی تخصصی هنر و موسیقی

مزایای دوره های آموزش زبان انگلیسی تخصصی مشاغل

Profession English Flashcard LELB Society

یادگیری زبان و شرکت در دوره های آموزش زبان انگلیسی تخصصی مشاغل یک سرمایه گذاری بلندمدت برای همه شغل ها می باشد. تسلط به زبان انگلیسی تخصصی برای دستیابی به اهداف شغلی بسیار اهمیت دارد که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره شده است.

  • افزایش آگاهی و دانش مربوط به شغل
  • دستیابی به موقعیت و فرصت شغلی بهتر در سطح جهانی
  • امکان بروز رسانی اطلاعات و دانش مربوط به شغل
  • امکان برقراری ارتباط موثر در سطح جهانی
  • امکان انتقال دانش، مهارت و تجربه های شخصی در سطح جهانی
  • افزایش اعتماد به نفس برای پیشرفت شغلی