بهترین سامانه جمله سازی آنلاین فارسی برای کودکان

اگر به دنبال سامانه ای برای جمله سازی آنلاین فارسی برای فرزند خود هستید، این مقاله را با دقت بخوانید. در این مقاله، ما به شما نشان می دهیم که ساختن جمله در زبان فارسی و دریافت بازخورد مناسب چه فوایدی در آموزش زبان فارسی دارد و شما چگونه می توانید از این سرویس ویژه در مدرسه فارسی و انگلیسی (دوزبانه) LELB Society استفاده کنید.

ویدیوی جمله سازی آنلاین فارسی

جمله چیست؟

Conditional Sentences in Farsi for non-Persian speakers with video and English translation
آشنایی با ساختار جمله و دستور زبان فارسی با بیش از 500 درس فارسی به همراه ویدیوی آموزشی و پشتیبانی همیشگی اساتید دوزبانه

در هر زبانی، جمله به مجموعه کلماتی گفته می شود که معنی روشن و مستقلی داشته باشند که معمولا با علامت نقطه مشخص می شود و پایان می یابد. برای ساخت یک جمله درست، زبان آموز باید از دانش دستور زبانی یا گرامر کافی برخوردار باشد. همچنین، سطح واژگان و دایره لغات زبان آموز نیز می بایست به اندازه کافی بالا باشد تا بتواند مفهوم مورد نظر را در قالب جمله بگنجاند.

آموزش غیر مستقیم دستور زبان فارسی با جمله سازی

Basic Farsi grammar for non-Persian speakers and adult learners at LELB Society
تمرین جمله سازی در زبان فارسی و آشنایی با دستور زبان فارسی به شکل کاملا عملی و بر اساس روش آزمون و خطا با ارسال دیدگاه و دریافت بازخورد سریع

در آکادمی دوزبانه LELB Society که به عنوان یک مدرسه فارسی آنلاین نیز فعالیت می کند، فارسی آموزان می توانند به هزاران درس فارسی و انگلیسی به همراه ویدیو دسترسی داشته باشند. در پایین هر کدام از این درسها، فرم کامنت گذاری وجود دارد. زبان آموزان فارسی و انگلیسی ما می توانند با استفاده بهینه از فرم کامنت گذاری و ارسال دیدگاه، در ارتباط با درس مطالعه شده، کامنت بگذارند. مدرسین دوزبانه آکادمی LELB Society تک تک جمله ها در کامنت ها را از نظر گرامری بررسی می کنند و به زبان آموزان فارسی و انگلیسی وب سایت آموزشی ما، بازخورد مناسب را ارائه می دهند.

Persian Sentence Structure for Non-Persian Speakers
آشنایی با ساختار جمله در زبان فارسی به شکل خودآموز و بر اساس آموزش غیر همزمان از راه ارسال دیدگاه و دریافت بازخورد سریع از طرف مدرسین دوزبانه مسلط به فارسی و انگلیسی

این بازخورد در قالب Reply یا پاسخ به دیدگاه زبان آموزان ارائه می گردد که کاملا بر اساس سیستم آموزش غیر همزمان، یادگیری ناهمزمان یا asynchronous learning می باشد. از این راه، زبان آموزان فارسی و انگلیسی می توانند بدون شرکت در کلاس آنلاین فارسی یا انگلیسی، و به شکل کاملا خودآموز، بر اساس روش آزمون و خطا، به یادگیری آکادمیک زبان فارسی یا انگلیسی بپردازند.

Reply Button LELB Society
تصویری از رابط کاربری فرم کامنت گذاری برای تمرین جمله سازی با مقایسه کامنت های اصلی و پاسخها

زبان آموزان می توانند تا 9 مرحله به کامنت های یکدیگر پاسخ دهند. در هر مرحله، کامنت ها کمی به سمت راست جلوتر می روند تا تشخیص کامنت ها و پاسخها از یکدیگر راحت تر باشد. این بدین معناست که استفاده مناسب از فرم کامنت گذاری تعاملی به ویژه به منظور جمله سازی آنلاین فارسی، باعث شده است زبان آموزان به شکل خودآموز، ناهمزمان و تعاملی، به یادگیری زبان دوم بپردازند.

تمرین جمله سازی در زبان فارسی

پس از یادگیری کامل حروف الفبای فارسی در آکادمی دوزبانه ما، فارسی آموزان می توانند در بخش ارسال دیدگاه و یا انجمن زبان فارسی موجود در وب سایت آموزشی ما، به جمله سازی و تمرین نوشتن فارسی بپردازند. امکان ارسال دیدگاه و شرکت در انجمن های زبان فارسی و انگلیسی تنها برای زبان آموزان مدرسه فارسی و انگلیسی ما فراهم آورده شده است. البته زبان آموزان جدید می توانند همه خدمات آموزشی ما را به شکل رایگان تست کنند. برای فعال کردن حساب کاربری خود جهت استفاده از سامانه جمله سازی آنلاین فارسی، با دیدن از صفحه Contact Us، با ما در تماس باشید.

making sentences in farsi for non-Persian speakers with examples at LELB Society
تمرین جمله سازی در زبان فارسی به شکل آنلاین از راه ارسال دیدگاه و دریافت بازخورد فوری

تا زمان نوشتن این مقاله، یعنی ماه ژوئن سال 2024، ما به بیش از 7300 کامنت یا دیدگاه پاسخ داده ایم. شما می توانید 50 دیدگاه جدید که با ذکر تاریخ در آکادمی دوزبانه ما ارسال و پاسخ داده شده اند را در صفحه Comments and Forums بررسی نمایید.

تنظیمات دیدگاه در وردپرس برای بهبود رابط کاربری و افزایش ترافیک در وردپرس
استفاده از فرم ارسال دیدگاه با تنظیمات تعاملی برای تمرین نوشتن و جمله سازی و دریافت بازخورد از مدرس فارسی و سایر فارسی آموزان بر اساس روش یادگیری ناهمزمان

از آنجایی که فرم ارسال دیدگاه ما به شکل تعاملی تنظیم شده است، برخی از درسهای فارسی موجود در سایت، بیش از 100 کامنت دارند. در نتیجه، فارسی آموزان می توانند به کامنت های یکدیگر پاسخ دهند و از بازخورد یکدیگر به جز مدرس فارسی نیز استفاده کنند. به این روش، peer-assessment گفته می شود که بر اساس یادگیری ناهمزمان بنا نهاده شده است.

تمرین خلاصه نویسی و بیان شفاهی داستان

Learn English with 100+ Best Aesop's Fables with Videos for ESL Students
ساختن جمله های ساده و تمرین خلاصه نویسی و بیان شفاهی داستان با بیش از صد داستان ساده و آموزنده در دو نسخه فارسی و انگلیسی به همراه ویدیو

در آکادمی دوزبانه LELB Society، بیش از صد داستان ساده و آموزنده به زبان فارسی به همراه ویدیوی آموزشی وجود دارد. همه این داستانهای فارسی به همراه نسخه انگلیسی می باشند تا در صورت نیاز، بتوانید از آنها برای پرورش کودک دوزبانه مسلط به انگلیسی و فارسی استفاده کنید. نسخه انگلیسی داستانهای کوتاه و آموزنده را می توانید در بسته آموزشی English Short Stories بیابید.

Persian forum to learn Farsi online asynchronously in our online community
جمله سازی آنلاین فارسی با استفاده از انجمن های طبقه بندی شده موجود در آکادمی دوزبانه فارسی و انگلیسی ما

فارسی آموزان می توانند با استفاده از فرم ارسال دیدگاه یا کامنت گذاری، در فعالیت های آموزشی بیان شفاهی داستان و خلاصه نویسی داستان به شکل نگارشی و مکتوب شرکت کنند. یکی دیگر از راه های ساختن جمله های ساده با استفاده از داستان، کامل کردن داستان های ناتمام به شکل مشارکتی است. در این فعالیت آموزشی، یک داستان ناتمام مطرح می شود و زبان آموزان، به شکل فردی و از راه کامنت گذاشتن، یک پاراگراف به داستان ناتمام اضافه می کنند. فعالیت آموزشی داستان گویی در فارسی، علاوه بر تمرین جمله سازی آنلاین فارسی، موجب افزایش خلاقیت فارسی آموزان نیز می شود.

داستانهای فارسی برای کودکان و نوجوانان
استفاده از داستانهای ناتمام برای تمرین نگارش و جمله سازی در زبان فارسی و افزایش خلاقیت و روحیه همکاری و آموزش مشارکتی

به غیر از جمله سازی آنلاین فارسی از طریق ارسال دیدگاه یا کامنت، فارسی آموزان می توانند در انجمن های طبقه بندی شده زبان فارسی و انگلیسی موجود در نرم افزار آموزش زبان فارسی و انگلیسی ما شرکت کنند. جالب است بدانید که ما تا کنون در انجمن های موجود در سایت، به بیش از 200 موضوع جدید یا Topics و 900 پرسش مجزا، پاسخ کامل و دقیق داده ایم.

Leave a Comment