Log in
Home  »  Website Management Tips & Services   »   چاپ مقاله علمی پژوهشی در فارسی و انگلیسی با مزایای فراوان

چاپ مقاله علمی پژوهشی در فارسی و انگلیسی با مزایای فراوان

آیا به دنبال چاپ مقاله علمی پژوهشی در دو زبان فارسی و انگلیسی هستید؟ چنانچه قصد دارید مقالات خود را در یک مرکز آموزشی معتبر و بین المللی چاپ کنید، آکادمی دوزبانه LELB Society می تواند یک انتخاب مطمئن و حساب شده باشد. در این مقاله، فواید چاپ مقالات علمی و آموزشی در آکادمی ما را به شما توضیح می دهیم. همچنین، شما با دستور العمل یا شیوه نامه چاپ مقالات خود در این مرکز آموزشی آشنا خواهید شد.

ویدیوی این مقاله درباره چاپ مقاله عملی پژوهشی

نسخه انگلیسی شیوه نامه چاپ مقاله علمی پژوهشی

از آنجایی که وب سایت ما یک آکادمی یا مدرسه دوزبانه فارسی و انگلیسی با صدها زبان آموز فعال می باشد، ما نسخه انگلیسی شیوه نامه چاپ مقالات علمی و آموزشی را نیز تهیه و منتشر کرده ایم.

مخاطبین آکادمی دوزبانه LELB Society

LELB meaning in LELB Society as a bilingual academy of English and Persian
آشنایی با مخاطبین اصلی و محتوای آموزشی در آکادمی دوزبانه ما برای چاپ مقاله علمی پژوهشی

یک نویسنده حرفه ای، در درجه اول، مخاطبین مقاله یا نوشته خود را در نظر می گیرد. بنابر این، چنانچه قصد دارید مقالات خود را در مرکز آموزشی ما و به نام خودتان منتشر کنید، لطفا نخست با مخاطبین و محتوای آموزشی ما بیشتر آشنا شوید. آکادمی دوزبانه LELB Society در اصل یک نرم افزار یا سایت آموزش زبان فارسی و انگلیسی می باشد. روش یا متدلوژی آموزشی LELB Society بسیار شبیه دانشنامه آزاد ویکی پدیا می ماند از آنجایی که محتوای آموزشی آن توسط تیم مجرب نویسندگان و مدرسین دوزبانه آن تهیه و تدوین می گردد.

کسب شهرت جهانی به عنوان نویسنده

LELB Society تنها یک آکادمی یا مدرسه دوزبانه نیست. نرم افزار آموزش زبان فارسی و انگلیسی ما در حال حاضر دارای بیش از 4100 درس فارسی و انگلیسی به همراه ویدیو می باشد. با بررسی دستاوردهای بی نظیر آموزشی LELB Society در سال 2022، با ویژگی های ممتاز آموزشی ما به همراه آمار دقیق آن بیشتر آشنا می شوید. در اینجا ذکر این نکته مهم است که ما در زمینه آموزش واژگان در بافت واقعی و با تصویر، دارای رتبه نخست در سطح جهان هستیم.

آموزش واژگان در بافت واقعی با تصویر شامل 2820 واژه دشوار و آکادمیک

تمامی این واژگان که در حال حاضر بیش از 2820 واژه آکادمیک و دشوار می باشد، در مقاله آموزشی شما نشان داده خواهد شد که خود باعث می شود مقاله شما خواننده بیشتری داشته باشد. در اصل، LELB Society به مانند یک دیکشنری یا فرهنگ لغت مصور می ماند با این تفاوت که واژگان در متون واقعی استفاده شده و آموزش داده شده اند.

بهینه سازی سئو برای دیده شدن مقاله شما

تفاوت بازاریابی درونگرا و برونگرا برای موفقیت در کسب و کار آنلاین
بهینه سازی سئو در مقاله شما به شکل کاملا تخصصی برای دیده شدن اثر علمی شما در صفحات اول موتورهای جستجو و کسب شهرت جهانی

یکی دیگر از افتخارات مدرسه دوزبانه ما، آگاهی کامل و عملی بهینه سازی محتوای آموزشی برای دیده شدن در موتورهای جستجو یا سئو می باشد. ما این تضمین را به شما می دهیم که با چاپ مقاله علمی پژوهشی خود در LELB Society، تنها چند روز پس از انتشار مقاله، تیم متخصص بهینه سازی سئو ما، مقاله شما را در فهرست نتایج موتورهای جستجو نشان خواهد داد.

کسب درآمد ایده آل به عنوان مدرس دوزبانه

با چاپ مقاله علمی پژوهشی خود در مدرسه دوزبانه LELB Society که به نام خود شما و در صفحه پروفایل شخصی شما منتشر می شود، پس از مدتی کوتاه، شما می توانید زبان آموزان فارسی و انگلیسی زیادی از بین بازدیدکنندگان سایت ما پیدا کنید. این بازدیدکنندگان می توانند با مطالعه تالیفات شما در سایت ما، به شکل مستقیم با خود شما در تماس باشند. این کار از طریق اطلاعات تماس شما که در صفحه پروفایل شما وجود دارد، امکان پذیر می باشد.

تدریس زبان انگلیسی و فارسی به شکل آنلاین در آکادمی دوزبانه LELB Society
پیوستن به تیم مجرب نویسندگان، اساتید دوزبانه و بازاریابان ما

به عنوان مثال، توجه شما را به دو پروفایل نویسندگان و مدرسین دوزبانه در سایت جلب می کنیم: دکتر محمد حسین حریری اصل و خانم هاجر عزیز زنجانی. در پایین همه مقالات و پست های شما در LELB Society، نام شما به عنوان نویسنده و مولف اثر، به همراه اطلاعات تماس به شکل اتوماتیک ثبت می شود. برای روشنتر شدن این موضوع، شما می توانید به پایان این مقاله رجوع کنید تا بخش مولف یا نویسنده این پست را بررسی نمایید.

موضوعات مورد قبول برای چاپ مقاله علمی پژوهشی

topic LELB Society
لیست موضوعات پیشنهادی برای چاپ مقاله علمی پژوهشی

از آنجایی که LELB Society در اصل، یک آکادمی یا مدرسه دوزبانه فارسی و انگلیسی می باشد، دامنه موضوعات مورد پذیرش برای چاپ مقاله علمی پژوهشی نیز بسیار گسترده می باشد. برای آشنایی با موضوعات پیشنهادی ما، لطفا به محتوای آموزشی طبقه بندی شده در سایت ما که در زیر می بینید، توجه فرمایید:

  1. طبقه بندی بیش از 4100 درس فارسی و انگلیسی
  2. برچسب ها یا تگ های پرکاربرد در درسها
  3. لیست مقالات علمی و آموزشی

حجم مقاله از نظر تعداد واژگان

تعداد واژگان موجود در مقاله شما باید حد اقل 600 و حد اکثر 2500 واژه باشد. مقالاتی که کمتر از 600 واژه داشته باشند، برای چاپ شدن و انتشار، در نظر گرفته نمی شوند. یکی از دلایل این قانون این است که مقالاتی که کمتر از 600 واژه داشته باشند، به راحتی در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ ایندکس نمی شوند یا به عبارتی دیگر، دیده نمی شوند.

فرمت مورد قبول مقاله

  1. مقاله شما باید با مقدمه ای در حدود 150 واژه شروع شود. این مقدمه به شکل کلی درباره موضوع اصلی مقاله توضیح می دهد.
  2. مقاله شما باید در قالب چند عنوان اصلی و فرعی طبقه بندی شده باشد. این عناوین اصلی و فرعی، در فهرست مطالب که در بالای مقاله شما دیده می شود، به شکل اتوماتیک لیست می شوند.
  3. بیشترین تعداد تصویر که می توانید برای هر مقاله، به ما بدهید، 3 عدد می باشد که یکی از آنها، تصویر شاخص یا featured image است که در بالای مقاله شما قرار می گیرد. طول هر عکس باید 650 پیکسل باشد و تنها فرمت تصویر مورد قبول ما WebP است. ما همه عکسها را پیش از آپلود کردن، بهینه سازی می کنیم تا بدون افت کیفیت و وضوح تصویر، با حجم کمتر و سرعت بیشتر در مقاله شما نشان داده شوند. همه تصاویر ارسالی شما باید نخست مورد تایید تیم ویراستاران ما قرار بگیرد. چنانچه تصویری برای مقاله خود انتخاب نکنید، تیم ویراستاران ما با دقت بالا، برای مقاله شما تصاویری را تهیه خواهند کرد.

محتوای مورد قبول مقاله

محتوای قابل قبول برای چاپ مقاله علمی پژوهشی
  1. چاپ مقاله علمی پژوهشی در LELB Society در دو زبان فارسی و انگلیسی صورت می گیرد و انتخاب این دو زبان با خود شما می باشد.
  2. محتوای سرقت شده و یا محتوایی که با ماشین مانند Google Translate به شکل خودکار ترجمه شده باشد، به هیچ وجه، مورد پذیرش قرار نمی گیرد. ما تنها محتوایی را در مدرسه دوزبانه LELB Society منتشر می کنیم که دست اول باشد و در جایی دیگر چاپ نشده باشد. از آنجایی که مقاله شما به نام خود شما چاپ می شود، پیشنهاد می کنیم در بالا بردن کیفیت محتوای مقاله خود، به عنوان رزومه کاری شما، تلاش کنید. به عنوان مثال، بهتر است سعی کنید تا دانش و احاطه کامل خود نسبت به موضوع مقاله را به خواننده نشان دهید.
  3. محتوایی که پیشتر در جایی دیگر منتشر شده باشد، محتوای سرقت شده یا plagiarized content نام دارد. امروزه، تشخیص محتوای سرقت شده کار بسیار آسانی است و برای انجام این کار، ابزارهای آنلاین و رایگان متعددی وجود دارد. یکی از بهترین این ابزارها Copyscape Plagiarism Checker می باشد. لطفا دقت کنید که مقاله شما پیش از انتشار، توسط تیم ویراستاران ما، مورد ارزیابی قرار می گیرد.
  4. امکان استفاده از لینک های پولی یا لینک هایی که از نظر مالی حمایت شده اند sponsored or paid links در محتوای مقاله شما وجود ندارد. در مقابل، ما نیز این تعهد را به شما می دهیم که در نسخه نهایی مقاله شما، از چنین لینک هایی استفاده نکنیم.
  5. بیشترین تعداد مجاز بک لینک یا backlink به وب سایت خود شما 4 عدد می باشد. با این وجود، شما می توانید، در صورت نیاز، از لینک های خارجی یا external links به سایت های معتبر استفاده نمایید.

زندگینامه نویسنده مقاله

Biography - English Flashcard for Biography - LELB Society
شرح مختصری از نویسنده مقاله به عنوان زندگینامه علمی و آکادمیک مولف برای چاپ مقاله علمی پژوهشی
  1. همه مقالات و آثار علمی شما به نام خود شما به عنوان صاحب اثر، منتشر خواهد شد. در واقع، LELB Society یک مرکز آموزشی می باشد که محتوای آن توسط تیم مجرب نویسندگان و مدرسین دوزبانه تهیه و تدوین می شود. در نتیجه، وجود زندگینامه مختصری از نویسنده در قالب چند جمله و با تاکید بر سوابق و تجربیات علمی مولف، ضروری می باشد.
  2. زندگینامه شما می تواند شامل توضیحاتی درباره خود شما، شرکت و یا کسب و کار شما باشد. همچنین می توانید در زندگینامه خود، از لینک به وب سایت خود و یا حساب های اجتماعی خود استفاده کنید.
  3. همانطوری که قبلا اشاره شد، تمامی آثار علمی شما در وب سایت ما به نام خود شما و در صفحه پروفایل شخصی شما درج می گردد. بنابر این، برای پیوستن به تیم نویسندگان ما، شما نخست باید در سایت ما حساب کاربری داشته باشید. لطفا بر روی لینک ثبت نام و ایجاد حساب کاربری کلیک کنید. سیستم ایجاد حساب کاربری در سایت ما بر اساس ثبت نام با حساب های اجتماعی مانند گوگل، فیس بوک، و توییتر می باشد. یعنی دیگر نیازی به نام کاربری و کلمه عبور نیست و شما تنها با یکی از حساب های اجتماعی خود و فقط با یک کلیک، در سایت ما لاگین می شوید. فقط برای اولین بار، حساب کاربری شما باید توسط ما تایید و فعال گردد، که برای این کار، می بایست با ما تماس بگیرید.

روند چاپ مقاله علمی پژوهشی

Publish English articles LELB Society
روند چاپ مقاله علمی پژوهشی در دو زبان فارسی و انگلیسی
  1. به دلیل حجم بالای تقاضا مبنی بر چاپ مقاله علمی پژوهشی در آکادمی LELB Society، روند چاپ مقاله ممکن است تا 10 روز کاری یا دو هفته به طول بینجامد. در طول این مدت، مقاله شما از نظر محتوا و فرمت، طبقه بندی بسته آموزشی، بهینه سازی سئو و غیره مورد ارزیابی و ویرایش قرار می گیرد.
  2. لطفا برای ارسال پیش نویس یا نسخه اولیه مقاله خود، با ما تماس بگیرید. بدیهی است که ما در اسرع وقت به شما اطلاع می دهیم که آیا پیش نویس مقاله شما مورد تایید نمی باشد، مورد تایید می باشد، و یا با اصلاحات و ویرایش مورد تایید می باشد.
  3. ممکن است نسخه نهایی مقاله شما پیش از انتشار در LELB Society توسط تیم ویراستاران ما ویرایش گردد. این ویرایش عمدتا به دلیل بیشتر دیده شدن مقاله شما در موتورهای جستجو می باشد. به عنوان مثال، بخش های مختلفی به شکل اتوماتیک به مقاله شما اضافه می گردند که عبارتند از: خرده نان صفحه وب یا breadcrumbs که موقعیت بازدیدکننده در سایت را نشان می دهد، فهرست مطالب، مقالات و پست های مشابه، تاریخ انتشار مقاله، نویسنده مقاله که شما هستید، بسته آموزشی که مقاله شما در آن قرار می گیرد، فرم ارسال دیدگاه و برچسب های مقاله. لازم به ذکر است که شما به عنوان نویسنده مقاله، از تمامی ویرایش های احتمالی در مقاله تان مطلع خواهید شد.
  4. همچنین، برای بیشتر دیده و خوانده شدن مقاله شما، در صورت تمایل، ما می توانیم نسخه ویدیویی مقاله شما را نیز تهیه کنیم و آن را در داخل مقاله شما قرار دهیم یا embed کنیم. این ویدیو، در کانال یوتیوب LELB Society با بیش از 3300 مشترک و 900 ویدیو منتشر خواهد شد. با این کار، مقاله شما به عنوان محتوای چند رسانه ای، بازخورد بهتری خواهد داشت.

انتشار نهایی مقاله شما

  1. مقاله شما پس از تایید نهایی و انتشار، بخشی از محتوای دیجیتالی آکادمی دوزبانه LELB Society خواهد شد، اگرچه شما برای همیشه نویسنده و مولف آن اثر باقی می مانید. در نتیجه، پس از انتشار نهایی، امکان حذف مقاله شما از پایگاه داده وب سایت ما موجود نمی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید صفحات شرایط استفاده از خدمات، حریم شخصی، و موارد سلب مسئولیت را مطالعه نمایید.
  2. مقاله منتشر شده شما برای مدتی در صفحه نخست سایت که 9 پست جدید را نشان می دهد، قرار می گیرد. سپس، برای همیشه و به شکل رایگان برای همه بازدیدکنندگان سایت قابل استفاده خواهد ماند و در یکی از بسته های آموزشی طبقه بندی می شود.

سلب مسئولیت درباره چاپ مقاله علمی پژوهشی

در پایان باید اضافه کنیم که مقاله منتشر شده شما در وب سایت ما تنها اهدافی که در بالا به آنها اشاره شد را دنبال می کند. بنابر این، به شما توصیه می کنیم در پی چاپ مقاله علمی پژوهشی در سایت ما با هدف ارائه آن به نهادهای آموزشی و اخذ تاییدیه رسمی نباشید.


About Dr. Mohammad Hossein Hariri Asl

Dr. Mohammad Hossein Hariri Asl is an English and Persian instructor, researcher, inventor, author, blogger, SEO expert, website developer, and the creator of LELB Society. He's got a PhD in TEFL (Teaching English as a Foreign Language). Study our guest posting guidelines for authors.

View All 3975 Posts by this Author »

We respond to all comments immediately. View the 30 newest comments and new topics in forums, or create a new topic in forums. You can also contact us to leave voice messages.

Leave a Comment