Log in
Home  »  Learn Persian Online with 400 Persian Lessons + Videos   »   آموزش زبان فارسی از پایه و رایگان برای غیر فارسی زبانان

آموزش زبان فارسی از پایه و رایگان برای غیر فارسی زبانان

Last updated on July 25, 2023 | 168 Views | Reading Time: 10 minutes

اگر به دنبال آموزش زبان فارسی از پایه برای غیر فارسی زبانان می گردید، این مقاله را تا پایان بخوانید. مرکز آموزش زبان فارسی LELB Society با درسهای فارسی رایگان برای غیر فارسی زبانان پیشگام می باشد. فارسی آموزان در مدرسه فارسی LELB Society تجربه متفاوتی از یادگیری زبان فارسی دارند. تدوین درس های فارسی با ویدیو با توجه به نیازهای آموزشی غیر فارسی زبانان توسط تیم مجرب آموزش فارسی ما صورت گرفته است. ما با تولید بهترین منابع آموزش زبان فارسی، آموزش چند رسانه ای و غیر کتابی، تمرین عملی در انجمن زبان فارسی، تعامل و ارتباط از طریق کامنت گذاری صوتی و متنی با مدرسین فارسی، امکان یادگیری آسان و لذت بخش زبان فارسی را برای غیر فارسی زبانان فراهم نمود ه ایم.

ویدیوی آموزش زبان فارسی از پایه

در ویدیوی زیر شما را با موضوع های مهم این مقاله درباره آموزش زبان فارسی از پایه آشنا می کنیم.

بهترین منابع آموزش زبان فارسی رایگان

یکی از نیازهای اصلی علاقمندان به یادگیری زبان فارسی عدم دسترسی به منابع آموزش زبان فارسی مناسب است. تدریس زبان فارسی در مراکز آموزش زبان فارسی با کتاب های قدیمی یا درسی صورت می گیرد. بنابراین، مدیریت و تیم آموزش فارسی ما در مدرسه فارسی LELB Society با توجه به نیازهای آموزشی غیر فارسی زبانان، اقدام به تولید محتوای چند رسانه ای با تمرین های عملی و کاربردی نموده است.

آموزش زبان فارسی رایگان با 400 درس فارسی و ویدیو
آموزش زبان فارسی از پایه به شکل رایگان با بیش از 400 درس فارسی چند رسانه ای برای یادگیری عملی و آسان زبان فارسی

در مرکز آموزش زبان فارسی LELB Society درس های فارسی از سطح پایه (مقدماتی) تا پیشرفته برای سنین مختلف با ویدیوی آموزشی به شکل رایگان در دسترس فارسی آموزان قرار دارد. علاوه بر آن، مدرسه فارسی LELB Society با درس های متنوع بر اساس آموزش مبتنی بر محتوا گام بزرگی در آموزش زبان فارسی رایگان برداشته است. لازم به ذکر است که تولید محتوا و درس های جدید به طور مستمر و مداوم در مرکز آموزش آنلاین زبان فارسی LELB Society ادامه دارد.

کتاب آموزش زبان فارسی یا آموزش چند رسانه ای

هدف اصلی ما در مرکز آموزش زبان فارسی LELB Society، بکارگیری روش های نوین برای یادگیری فعال، آسان و لذت بخش زبان فارسی برای همه علاقمندان می باشد. مدرسه فارسی LELB Society از بهترین منابع آموزش زبان فارسی با مزیت چند رسانه ای و غیر کتابی خود برای آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان استفاده می نماید.

کتاب آموزش زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان
آموزش زبان فارسی از پایه با ویدیوهای آموزشی مناسب غیر فارسی زبانان بدون نیاز به کتاب آموزش زبان فارسی

در زیر دلایل اصلی عدم استفاده از کتاب آموزش زبان فارسی در مرکز آموزش زبان فارسی LELB Society را برای شما می آوریم:

  • کتاب های فارسی اغلب برای فارسی زبانان تالیف شده و نیازهای آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در آن ها لحاظ نشده است.
  • یادگیری کتاب نیاز به تدریس حضوری و محدود در کلاس دارد. یعنی اگر محتوای درس در کلاس یاد گرفته نشود امکان مرور و تمرین به تنهایی برای فارسی آموز وجود ندارد.
  • آموزش با کتاب درسی بدلیل غیر فعال بودن یادگیری، خسته کننده می باشد.
  • آموزش چند رسانه ای در مقایسه با کتاب بخصوص در آموزش زبان فارسی به کودکان بسیار مفیدتر می باشد. در آموزش چند رسانه ای به دلیل استفاده از تصویر، صدا و بکارگیری حواس پنجگانه در یادگیری زبان فارسی، ذوق و اشتیاق برای یادگیری چندین برابر می شود.
  • امکان بکارگیری فکر، خلاقیت و آموخته های فارسی آموز در آموزش با کتاب فارسی مهیا نیست.
  • یادگیری غیر فعال و حفظی در آموزش زبان فارسی با کتاب، دلیل اصلی فراموشی آموخته ها در طی زمان می باشد. بنابراین، یادگیری به شکل گذار بوده و جذابیت زیادی برای فارسی آموزان بویژه کودکان ندارد.
  • امکان استفاده از تمرین های عملی و کاربردی مختلف در آموزش زبان فارسی با کتاب درسی وجود ندارد.

آموزش زبان فارسی از پایه برای کودکان

آموزش زبان فارسی از پایه برای کودکان شامل آموزش الفبای فارسی، خواندن و نوشتن حروف الفبای فارسی می باشد. درس های آموزش الفبای فارسی در مدرسه فارسی LELB Society برای آموزش زبان فارسی به کودکان مقیم خارج از کشور تدوین شده است. با توجه به رده سنی، آموزش زبان فارسی به کودکان با آهنگ، شعر، داستان و بازی های کودکانه صورت می گیرد.

Learn Persian online for kids with videos for non-Persian speakers
آموزش زبان فارسی از پایه برای کودکان با تصویر، شعر، آهنگ، کارتون و داستان به شکل جذاب و آموزنده

در مدرسه فارسی LELB Society، همه درس های آموزش زبان فارسی از پایه برای کودکان و نوجوانان همراه با ویدیوی آموزشی می باشد. در نتیجه، کودکان بدون نیاز به همراهی والدین بر اساس نیاز خود می توانند یک تا چند بار ویدیو را ببینند. سپس، مدرسین فارسی در کلاس آموزش آنلاین زبان فارسی از طریق پرسش و پاسخ با کودکان، آموخته های آن ها را بکار می گیرند.

آموزش خواندن و نوشتن زبان فارسی از پایه برای کودکان

در مدرسه فارسی LELB Society آموزش خواندن و نوشتن زبان فارسی از پایه برای کودکان از همان ابتدای یادگیری مورد توجه قرار می گیرد. خواندن و نوشتن حروف الفبای زبان فارسی به کودکان در کلمه ها با تصویر و انیمیشن یاد داده می شود. فکر و خلاقیت کودکان از طریق بازی با حروف و ساختن کلمه های ساده فارسی برای یادگیری آسان و جذاب حروف الفبای فارسی بکار گرفته می شود.

online Persian class for children
آموزش خواندن و نوشتن زبان فارسی برای کودکان غیر فارسی زبان با درس های جالب و فعالیت های پویا

آموزش زبان فارسی از پایه برای کودکان در مدرسه فارسی LELB Society شامل آموزش مفاهیم ساده از جمله رنگ ها، فصل ها، حیوانات مزرعه، حیوانات جنگل، سلام و احوالپرسی ساده و موضوع های جالب دیگر می باشد. بنابراین، آموزش خواندن و نوشتن زبان فارسی در خلال یادگیری مفاهیم ساده به شکل اکتیو و فعال انجام می گیرد. در نتیجه به خاطر سپاری و یادگیری واژگان و اصطلاحات فارسی برای کودکان ساده و جذاب می گردد.

آموزش زبان فارسی از پایه برای کودکان با داستان های آموزنده

در مدرسه فارسی LELB Society، آموزش زبان فارسی از پایه برای کودکان با داستان های کوتاه، آموزنده و جالب صورت می گیرد. صدها داستان معروف از ازوپ، کلیله و دمنه، فردوسی، سعدی و غیره توسط تیم مجرب آموزش زبان فارسی LELB Society برای کودکان ترجمه و ساده نویسی شده است. همه داستان ها دارای ویدیو آموزشی و متن فارسی می باشد. در نتیجه فارسی آموزان بر خلاف کتاب، برای خواندن و یاد گرفتن زبان فارسی به والدین یا معلم نیاز ندارند.

learn persian with simplify stories for non-persian speakers with videos at LELB Society
آموزش زبان فارسی از پایه برای کودکان غیر فارسی زبان با داستان های جالب و آموزنده

کودکان و نوجوانان غیر فارسی زبان به راحتی از طریق ارتباط با شخصیت های داستان، زبان فارسی را یاد می گیرند. آن ها از فکر و خلاقیت شان برای بیان داستان از زبان خود در کلاس آنلاین فارسی استفاده می کنند. مهمتر از همه این که، همه مهارت های زبانی یعنی شنیدن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن با درس های داستانی در LELB Society به طور همزمان و با لذت تقویت می شود.

دوره آموزش زبان فارسی از پایه برای بزرگسالان

دوره آموزش زبان فارسی از پایه برای بزرگسالان و دوره سواد آموزی با درس های متنوع چند رسانه ای و غیر کتابی در مدرسه فارسی LELB Society به شکل آنلاین برگزار می شود. درس های آموزش زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان همراه با ویدیو تدوین شده است. نیازهای آموزشی غیر فارسی زبانان علاقمندان به یادگیری زبان فارسی در ارائه درس های فارسی مد نظر قرار گرفته است. بنابراین، فارسی آموزان بدون نیاز به مدرس می توانند از ویدیو های آموزشی درس ها برای یادگیری کامل زبان فارسی استفاده نمایند.

آموزش آنلاین فارسی به غیرفارسی زبانان به آسانی
آموزش زبان فارسی از پایه برای بزرگسالان با درسهای متنوع همراه با ویدیو و تمرین های عملی

مهمتر از همه موارد فوق، فارسی آموزان از طریق کامنت گذاری متنی و صوتی با مدرسین فارسی به طور 24 ساعته در ارتباط هستند. در نتیجه، فارسی آموزان در کامنت گذاری متنی به شکل عملی نوشتن فارسی را هم تمرین می کنند. مدرسین فارسی ما نیز اشتباه های نوشتاری، دستوری و املایی را از طریق پاسخ به کامنت برطرف می نمایند.

آموزش الفبای زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان

آموزش الفبای زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان به شکل درس های همراه با ویدیو توسط دکتر محمد حسین حریری اصل تدریس شده است. این درس ها به طور ویژه برای غیر فارسی زبانان تدوین شده اند. بدین ترتیب که، نحوه خواندن و نوشتن حروف الفبای فارسی به شکل عملی از طریق بورد دیجیتال نشان داده می شود. به علاوه، فارسی آموزان می توانند تمرین های پایان درس ها را از طریق کامنت گذاری انجام دهند. در نتیجه، فارسی آموزان به راحتی آموخته های خود را به شکل عملی و فعال در یادگیری زبان فارسی بکار می برند.

Learn Persian Alphabet Letter R, Z & Zh at LELB Society with podcast
آموزش الفبای زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان از الف تا ی همراه با ویدیو

درس های آموزش زبان فارسی از پایه برای بزرگسالان شامل آموزش حروف الفبای زبان فارسی، آموزش نحوه خواندن و نوشتن حروف الفبای فارسی، آشنایی با تلفظ صحیح و صداهای زبان فارسی می باشد. همچنین، یادگیری واژگان و اصطلاحات زبان فارسی در متن درس های ساده به شکل داستان های آموزنده نیز صورت می گیرد.

انجمن آموزش زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان

اغلب علاقمندان به یادگیری زبان فارسی در سنین مختلف در محیط غیر فارسی زبان زندگی می کنند. بنابراین، برای یادگیری پویا و عملی نیازمند به ارتباط و تعامل به زبان فارسی با دیگران هستند. بر همین اساس، مرکز آموزش زبان فارسی LELB Society با تدبیر هوشمندانه مدیریت سایت، دکتر محمد حسین حریری اصل، انجمن آموزش زبان فارسی را برای غیر فارسی زبانان ایجاد نموده است.

فارسی آموزان در انجمن آموزش زبان فارسی LELB Society با سایر فارسی آموزان و مدرسین فارسی در ارتباط و تعامل هستند. در نتیجه، با پرسش و پاسخ به موضوع های متنوع در انجمن زبان فارسی به شکل پویا و عملی می توانند آموخته های زبان فارسی خود را بکار بگیرند. فارسی آموزان با تبادل نظر و دیدگاه در انجمن زبان فارسی از طریق یادگیری مشارکتی، زبان فارسی را مانند زبان مادری به راحتی یاد می گیرند.

انجمن زبان فارسی برای آموزش فارسی به غیر فارسی زبانان- بهترین روش آموزش زبان فارسی در مدرسه فارسی LELB Society
انجمن آموزش زبان فارسی از پایه تا پیشرفته برای غیر فارسی زبانان با بهترین تمرین های عملی و ارتباطی برای تقویت همه مهارت های زبانی

لازم به ذکر است که فارسی آموزان در مرکز آموزش زبان فارسی LELB Society در چندین جلسه به راحتی همه حروف الفبا را همراه با خواندن و نوشتن کلمات ساده یاد می گیرند. فارسی آموزان از طریق کامنت گذاری با یافتن حروف در کیبورد فارسی و تایپ کردن کلمات به شکل عملی، نوشتن و خواندن زبان فارسی را تمرین می کنند. تایپ کردن فارسی برای یادگیری و تمرین نوشتن زبان فارسی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان بسیار جالب و پویا تر از نوشتن عادی بر روی کاغذ می باشد.

بهترین سایت آموزش زبان فارسی از پایه برای خارجی ها

سایت LELB Society از سال 2017 تا کنون بطور تخصصی، منحصر به فرد و عالی در زمینه آموزش زبان فارسی از پایه تا پیشرفته برای غیر فارسی زبانان فعالیت می نماید. در سایت آموزش زبان فارسی LELB Society از بهترین روش های آموزش زبان دوم از جمله یادگیری معکوس، یادگیری مشارکتی، آموزش غیر همزمان و آموزش همزمان در کلاس آنلاین فارسی استفاده می شود.

سایت آموزش زبان فارسی LELB Society با تدوین بهترین منابع آموزش زبان فارسی از پایه تا پیشرفته و برگزاری دوره های آنلاین آموزش زبان فارسی توانسته رضایت فارسی آموزان را کسب نماید. شما می توانید نظرات فارسی آموزان را در feedback box و همچنین رتبه نخست LELB Society را در جستجوی “آموزش آنلاین زبان فارسی” ببینید.

کسب رتبه اول در آموزش آنلاین زبان فارسی برای مدرسه فارسی LELB Society
رتبه نخست آکادمی ما در آموزش آنلاین زبان فارسی به غیر فارسی زبانان

آموزش زبان فارسی از پایه در مدرسه فارسی LELB Society بر مبنای آموزش مبتنی بر محتوا صورت می گیرد. یعنی، آموزش زبان فارسی به شکل کتابی و خسته کننده نمی باشد. در آکادمی دو زبانه LELB Society از مفاهیم و موضوع های مورد علاقه فارسی آموزان برای آموزش زبان فارسی استفاده می شود. در نتیجه، فارسی آموزان با اشتیاق و انگیزه درونی، زبان شیرین فارسی را یاد می گیرند.

بهترین نرم افزار آموزش زبان فارسی از پایه برای خارجی ها

همان طور که در بالا ذکر شد در دنیای امروزی آموزش کتابی و کلاسی برای آموزش زبان دوم موثر نمی باشد. بر خلاف زبان انگلیسی که به دلیل متداول بودن در سر تا سر دنیا، اپلیکیشن های مختلفی برای یادگیری دارد، زبان فارسی دارای اپلیکیشن های آموزشی متعدد و خاص برای غیر فارسی زبانان نمی باشد. اما در این زمینه نیز، سایت آموزش زبان فارسی LELB Society به عنوان یک نرم افزار آموزش زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان به بهترین شکل عمل می نماید.

نرم افزار آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان با پشتیبانی همیشگی اساتید دوزبانه
بهترین نرم افزار آموزش زبان فارسی از پایه تا پیشرفته برای غیر فارسی زبانان با پشتیبانی همیشگی اساتید دوزبانه

فواید نرم افزار آموزش زبان فارسی LELB Society برای آموزش زبان فارسی از پایه تا پیشرفته به شرح زیر می باشد:

  1. این نرم افزار آموزش زبان فارسی به شکل رایگان، کاربردی و منحصر به فرد برای غیر فارسی زبانان طراحی و تدوین شده است.
  2. نرم افزار LELB Society نیاز به نصب و به روز رسانی توسط کاربر ندارد. این نرم افزار از طریق سایت در دسترس علاقمندان به یادگیری زبان فارسی در سر تا سر دنیا قرار دارد.
  3. فارسی آموزان به بیش از 400 درس فارسی با ویدیو از سطح پایه و مقدماتی تا پیشرفته و آکادمیک دسترسی دارند.
  4. نرم افزار آموزش زبان فارسی LELB Society همواره با درس های جدید فارسی و فعالیت های تازه به روز رسانی می شود. در نتیجه، فارسی آموزان همیشه محتوای جدید آموزش زبان فارسی برای شنیدن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن فارسی دارند.
  5. درس های فارسی متنوع و متفاوت برای سنین مختلف کودکان، نوجوانان و بزرگسالان توسط تیم مجرب زبان فارسی LELB Society تدوین شده است. بنابراین، علاقمندان به یادگیری زبان فارسی با توجه به سن، سطح و علاقه خود می توانند از بسته آموزش زبان فارسی ما استفاده نمایند.
  6. فارسی آموزان از طریق انجمن زبان فارسی و همچنین کامنت گذاری صوتی و متنی در سایت LELB Society با مدرسین فارسی بدون محدودیت ارتباط دارند. در نتیجه، فارسی آموزان می توانند پرسش های خود را مطرح نموده و پاسخ آن ها را به شکل غیر همزمان دریافت کنند. بنابراین، با LELB Society همیشه مدرسین فارسی برای یادگیری زبان فارسی، همراه فارسی آموزان هستند.
  7. تقویت همه مهارت های زبانی یعنی شنیدن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن زبان فارسی به طور موازی با هم و همزمان با LELB Society برای غیر فارسی زبانان فراهم می باشد.
  8. آموزش زبان فارسی برای خارجی ها در آکادمی دو زبانه LELB Society به شکل عملی، پویا و کاربردی می باشد. ما همه امکانات را طوری فراهم نموده ایم که فارسی آموزان به راحتی و با لذت و اشتیاق درونی، زبان فارسی را از سطح پایه تا پیشرفته یاد بگیرند.

About Hajar Aziz Zanjani

Hajar Aziz Zanjani is a professional Persian / Farsi teacher and full-time content developer in Farsi at LELB Society. She has published hundreds of original Persian lessons, created hundreds of Persian podcasts, and taught so many Persian students all around the globe. She's got an MBA degree and is an SEO expert. Study our guest posting guidelines for authors.

View All 224 Posts by this Author »

We respond to all comments immediately. View the 30 newest comments and new topics in forums.

Leave a Comment

four × one =