Log in

آموزش زبان فارسی رایگان با 400 درس فارسی و ویدیو

Published on March 18th, 2023 | Last updated on July 25th, 2023 by | Category: Learn Persian Online with 400 Persian Lessons + Videos | No Comments on آموزش زبان فارسی رایگان با 400 درس فارسی و ویدیو | 168 Views | Reading Time: 10 minutes

آیا به دنبال آموزش زبان فارسی رایگان برای خود یا یکی از آشنایان غیر فارسی زبان هستید؟ ما در مدرسه فارسی LELB Society بیش از 400 درس فارسی با ویدیو برای آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان از مبتدی تا پیشرفته را فراهم نموده ایم.

ویدیوی مقاله آموزش زبان فارسی رایگان

ویدیوی زیر را درباره آموزش زبان فارسی رایگان در آکادمی دو زبانه LELB Society ببینید.

آموزش زبان فارسی رایگان با بیش از 400 درس فارسی

مدرسه فارسی LELB Society اولین و تنها مدرسه آموزش آنلاین زبان فارسی با بیش از 400 درس فارسی اورجینال می باشد. همه درس های فارسی توسط تیم مجرب LELB Society به شکل حرفه ای برای آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان تدوین شده اند. علاقمندان به یادگیری زبان فارسی از سر تا سر دنیا به راحتی از طریق سایت آموزش فارسی ما به درس های رایگان زبان فارسی دسترسی دارند.

درس های رایگان زبان فارسی با ویدیوی آموزشی

مهمترین ویژگی متفاوت مدرسه فارسی LELB Society تولید محتوای آموزش زبان فارسی متنوع برای همه سنین و سطوح با ویدیو و پادکست آموزشی می باشد. مدیریت و تیم آموزش فارسی LELB Society با توجه به نیاز غیر فارسی زبانان به منابع آموزش زبان فارسی مناسب با تلاش مستمر و روزانه اقدام به تدوین و گردآوری بیش از 400 درس فارسی نموده است.

Learn Farsi free with 400 premium Persian lessons and videos and our constant support in the comment forms
آموزش زبان فارسی رایگان با بیش از 400 درس فارسی به همراه ویدیوی آموزشی

مدرسه فارسی LELB Society در آموزش آنلاین زبان فارسی به غیر فارسی زبانان پیشگام می باشد. یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار برای موفقیت ما در کسب رضایت فارسی آموزان، استفاده از درس های فارسی متنوع و غیر کتابی خودمان می باشد. بعلاوه، همه درس های فارسی ما دارای ویدیوی آموزشی است. در نتیجه، فارسی آموزان با توجه به نیاز شخصی خود برای یادگیری بهتر، یک تا چند بار ویدیو را می بینند.

مهمتر از همه اینکه، نیازهای آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در ویدیوهای آموزش فارسی ما لحاظ شده است. در نتیجه، علاقمندان به یادگیری زبان فارسی به شکل خودآموز از بسته آموزش زبان فارسی ما به شکل رایگان استفاده می کنند.

آموزش زبان فارسی رایگان برای غیر فارسی زبانان

مدرسه فارسی LELB Society برای آموزش آنلاین زبان فارسی به غیر فارسی زبانان بنا نهاده شده است. بنابراین مدیریت و تیم آموزش فارسی ما، کمبودها و نقص های آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان را مورد توجه قرار داده است.

peractical farsi for non-persian speakers to communicate easily with videos at LELB Society
آموزش زبان فارسی رایگان برای غیر فارسی زبانان از سطح پایه تا پیشرفته

عدم دسترسی به منابع آموزش زبان فارسی مناسب، یکی از مشکلات غیر فارسی زبانان برای یادگیری زبان فارسی می باشد. برای جبران کمبود منابع آموزش زبان فارسی، آکادمی دو زبانه LELB Society در تولید و انتشار بیش از 400 درس فارسی متنوع و غیر کتابی همراه با ویدیوی آموزشی از سال 2015 تا کنون، تلاش مضاعف و مستمر نموده است.

کسب رتبه اول در آموزش آنلاین زبان فارسی برای مدرسه فارسی LELB Society
کسب رتبه اول در آموزش آنلاین زبان فارسی برای مدرسه فارسی ما

منابع آموزش زبان فارسی مدرسه فارسی LELB Society در مقایسه با سایر منابع موجود زبان فارسی کم نظیر می باشد. به همین علت مدرسه فارسی ما توانسته در آموزش آنلاین زبان فارسی به غیر فارسی زبانان پیشگام باشد.

مدرسه فارسی آنلاین برای آموزش زبان فارسی رایگان برای خارجی ها

مدرسه آنلاین فارسی LELB Society برای آموزش زبان فارسی رایگان برای غیر فارسی زبانان به بهترین شکل عمل نموده است. برخلاف سایر موسسه های آموزش زبان فارسی، مدرسه فارسی ما از کتاب ها و روش های قدیمی برای تدریس زبان فارسی استفاده نمی نماید.

Best online Farsi course for non-Persian speakers
مدرسه فارسی آنلاین برای آموزش زبان فارسی رایگان

مدرسه فارسی آنلاین LELB Society با استفاده از روش های کاربردی و نوین در زمینه آموزش زبان فارسی به کودکان و بزرگسالان غیر فارسی زبان پیشگام می باشد. آکادمی ما با ارائه خدمات آموزش زبان فارسی متفاوت کمک می کند که یادگیری حروف الفبای زبان فارسی، خواندن و نوشتن فارسی برای غیر فارسی زبانان بسیار آسان و لذت بخش باشد. همه فارسی آموزان ما با اشتیاق و مستمر در هر چهار دوره آموزش زبان فارسی ما از مقدماتی تا پیشرفته شرکت می کنند.

در وهله نخست، آکادمی LELB Society بدلیل دو زبانه بودن از مجرب ترین و بهترین مدرسین زبان فارسی مسلط به زبان انگلیسی برخوردار می باشد. بعد از آن، با استفاده از درس های فارسی متنوع، غیر کتابی و چند رسانه ای توانسته بهترین منبع آموزش زبان فارسی را برای خارجی ها فراهم نماید. فراتر از همه موارد فوق، با استفاده از فعالیت های آموزشی متفاوت در انجمن زبان فارسی و گفتگوی متنی یا صوتی در سایت، امکان یادگیری عملی و کاربردی زبان فارسی را مهیا کرده است.

آموزش زبان فارسی رایگان و عملی در انجمن زبان فارسی

اغلب افراد علاقمند به یادگیری زبان فارسی در محیط غیر فارسی زبان زندگی می کنند. در نتیجه، امکان برقراری ارتباط و تمرین صحبت کردن فارسی برای آن ها وجود ندارد. برای حل این مشکل نیز، مدرسه فارسی LELB Society چاره ای برای علاقمندان یادگیری زبان فارسی اندیشیده است. به این ترتیب که، فارسی آموزان بدون هیچ هزینه ای و به شکل رایگان می توانند در انجمن زبان فارسی ما در سایت آموزش زبان فارسی LELB Society به تمرین عملی و گفتاری بپردازند.

انجمن زبان فارسی برای آموزش فارسی به غیر فارسی زبانان- بهترین روش آموزش زبان فارسی در مدرسه فارسی LELB Society
آموزش زبان فارسی رایگان و کاربردی در انجمن زبان فارسی

فواید انجمن آموزش زبان فارسی ما برای غیر فارسی زبانان

تدبیر هوشمندانه ایجاد انجمن آموزش زبان فارسی در LELB Society برای غیر فارسی زبانان توسط موسس و مدیر سایت، دکتر محمد حسین حریری اصل، متخصص روش های نوین آموزش زبان دوم صورت گرفته است. این تدبیر عالی برای آموزش آنلاین زبان فارسی به غیر فارسی زبانان فواید بسیاری دارد که در زیر به مهمترین آن ها اشاره می کنیم:

  • ارتباط و تعامل فارسی آموزان از سر تا سر دنیا با یکدیگر و همچنین با مدرسین مجرب فارسی ما
  • وجود صدها انجمن آموزش زبان فارسی با موضوع های متنوع، چالش برانگیز، مورد علاقه و نیاز غیر فارسی آموزان
  • یادگیری عملی و کاربردی زبان فارسی با بکارگیری فکر، خلاقیت و دانش زبان فارسی برای پاسخ گویی و طرح پرسش در انجمن زبان فارسی ما
  • یادگیری فعال، اکتیو و ماندگار زبان فارسی با مشارکت در پاسخ گویی و تبادل نظر در انجمن های مختلف زبان فارسی ما
  • یادگیری سریع و آسان زبان فارسی همانند زبان مادری از طریق بکارگیری آموخته های زبان فارسی برای ارتباط و تعامل با دیگر فارسی زبانان
  • افزایش انگیزه و اشتیاق یادگیری زبان فارسی بدلیل بکارگیری یادگیری مشارکتی و حس حضور اجتماعی از طریق شرکت در انجمن آموزش زبان فارسی
  • ارتباط با مدرسین زبان فارسی برای پرسش و دریافت پاسخ به طور غیر همزمان بدون هیچ محدودیت در طرح سوال
  • آموزش زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان محدود به ساعت کلاس نیست. فارسی آموزان در هر زمانی می توانند از انجمن آموزش زبان فارسی برای یادگیری بهتر و عملی بدون هیچ محدودیتی به شکل رایگان استفاده کنند.

آموزش زبان فارسی رایگان با استفاده از بهترین روش آموزش زبان فارسی

مدرسه فارسی LELB Society از بهترین روش آموزش زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان بهره می برد. موسس و مدیر آکادمی دو زبانه LELB Society، دکتر محمد حسین حریری اصل، متخصص روش های نوین آموزش زبان دوم هستند. بنابراین، در مدرسه فارسی LELB Society از روش های سنتی و کتابی برای آموزش زبان فارسی استفاده نمی شود.

How to learn Persian language fast 10 great tips
آموزش زبان فارسی رایگان با استفاده از بهترین روش آموزش زبان فارسی

تفاوت های عمده آموزش زبان فارسی رایگان در مدرسه فارسی آنلاین LELB Society به شرح زیر است:

  • آموزش زبان فارسی رایگان در آکادمی دو زبانه LELB Society بر اساس آموزش مبتنی بر محتوا می باشد. بر این اساس، از موضوع های جالب، چالش برانگیز و مورد علاقه فارسی آموزان برای تولید محتوای آموزش زبان فارسی استفاده شده است.
  • درس های رایگان زبان فارسی به شکل چند رسانه ای ارائه شده است. استفاده از ویدیو و پادکست آموزشی در درس های فارسی به همراه متن امکان یادگیری آسان زبان فارسی را برای همه غیر فارسی زبانان فراهم نموده است.
  • توجه به نیازهای آموزش زبان فارسی برای خارجی ها در تدوین درس های کاربردی و عملی برای یادگیری آسان، لذت بخش و ماندگار زبان فارسی همانند زبان مادری
  • آموزش زبان فارسی رایگان با استفاده از روش های نوین آموزش زبان دوم از جمله یادگیری معکوس، یادگیری مشارکتی و آموزش غیر همزمان زبان فارسی
  • یادگیری و تقویت همه مهارت های زبانی از جمله شنیدن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن فارسی به طور همزمان و موازی با یکدیگر از طریق درس های متنوع فارسی
  • مهمترین تفاوت: امکان تعامل و گفتگو با سایر فارسی آموزان و مدرسین فارسی به شکل نامحدود از طریق انجمن زبان فارسی و همچنین سیستم کامنت گذاری متنی و صوتی در سایت

بهترین نرم افزار آموزش زبان فارسی رایگان برای خارجی ها

در دنیای امروزی، کتاب آموزش زبان فارسی نمی تواند نیازهای آموزشی زبان فارسی را به ویژه برای غیر فارسی زبانان برآورده نماید. از سوی دیگر، نرم افزارهای آموزش زبان فارسی که به تعداد انگشت شمار موجود هستند، به دلیل یادگیری غیرفعال و طولانی مدت برای غیر فارسی زبانان موثر واقع نشده اند. در این زمینه نیز، سایت LELB Society به شکل نرم افزار آموزش زبان فارسی به بهترین شکل عمل می نماید.

نرم افزار آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان با پشتیبانی همیشگی اساتید دوزبانه
بهترین نرم افزار آموزش زبان فارسی رایگان برای خارجی ها
  • در نرم افزار آموزش زبان فارسی LELB Society بیش از 400 درس فارسی رایگان بر اساس سن، سطح و موضوع طبقه بندی شده است.
  • ویدیو و پادکست آموزشی در این نرم افزار آموزش فارسی، امکان یادگیری موثر و تقویت مهارت شنیداری فراهم می کند.
  • کامنت گذاری صوتی و متنی در نرم افزار آموزش زبان فارسی LELB Society فعال می باشد. در نتیجه، مهارت مکالمه و صحبت کردن فارسی را به شکل عملی و فعال تقویت می نماید.
  • نرم افزار آموزش زبان فارسی LELB Society همواره به روز رسانی می شود. در این نرم افزار همیشه درس های جدید و تازه برای یادگیری زبان فارسی وجود دارد که توسط تیم مجرب آموزش زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان تدوین می شود.
  • نرم افزار آموزش زبان فارسی LELB Society رایگان و بدون نیاز به دانلود و گرفتن حجم موبایل یا کامپیوتر می باشد.
  • در نرم افزار آموزش زبان فارسی LELB Society شما با سایر فارسی آموزان در تعامل و تبادل نظر برای یادگیری زبان فارسی هستید.
  • فارسی آموزان بدون محدودیت می توانند پرسش های خود را در نرم افزار آموزش زبان فارسی ما مطرح کنند. مدرسین مجرب فارسی ما پاسخ گوی همه پرسش ها هستند.

بهترین سایت آموزش زبان فارسی رایگان برای غیر فارسی زبانان

سایت آموزش زبان فارسی LELB Society از سال 2017 تا کنون به طور تخصصی، متفاوت و منحصر به فرد در زمینه آموزش آنلاین زبان فارسی به غیر فارسی زبانان فعالیت می کند. در این بازه زمانی غیر فارسی زبانان زیادی از دوره مبتدی و پایه آموزش زبان فارسی را در آکادمی دوزبانه LELB Society ما آغاز کرده اند. همه فارسی آموزان ما با اشتیاق، دوره های زبان فارسی خود را در کمترین زمان تا رسیدن به سطح پیشرفته آموزش زبان فارسی طی نموده اند. شما می توانید نظرات فارسی آموزان را در feedback box ببینید.

سایت آموزش زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان با اساتید دوزبانه
بهترین سایت آموزش زبان فارسی رایگان برای غیر فارسی زبانان

سایت آموزش زبان فارسی LELB Society ترکیبی مدبرانه از کلاس آنلاین فارسی و آموزش ناهمزمان زبان فارسی با روش های نوین آموزش زبان دوم از جمله یادگیری معکوس مشارکتی می باشد. به این ترتیب، تلاش مداوم و روزافزون مدیریت و تیم آموزش زبان فارسی LELB Society فراهم آوردن بهترین بستر آموزش زبان فارسی برای خارجی ها به ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان علاقمند به یادگیری زبان فارسی می باشد.

سایت آموزش زبان فارسی LELB Society با بهترین منابع آموزش زبان فارسی خود در آموزش زبان فارسی رایگان برای غیر فارسی زبانان همواره موفق و سرآمد بوده است.

We respond to all comments immediately. View the 30 newest comments and new topics in forums.

Leave a Comment

three + 7 =