Log in

بهترین سایت تصحیح رایتینگ آیلتس با 240 مقاله تصحیح شده

Published on July 27th, 2023 | Last updated on August 1st, 2023 by | Category: IELTS Essay Writing Practice | No Comments on بهترین سایت تصحیح رایتینگ آیلتس با 240 مقاله تصحیح شده | 198 Views | Reading Time: 7 minutes

آیا متقاضی شرکت در آزمون آیلتس هستید و به دنبال بهترین سایت تصحیح رایتینگ آیلتس می گردید؟ بازخورد بیشتر شرکت کنندگان آزمون آیلتس نشان داده است که بخش رایتینگ آیلتس یکی از پر چالش ترین بخشها می باشد. بنابر این، تعداد زیادی از شرکت کنندگان در آزمون آیلتس متاسفانه نمی توانند نمره مورد نیاز در این بخش را کسب کنند. جالب است بدانید که این عدم توانایی در کسب نمره مورد قبول در بخش رایتینگ آیلتس تنها به دلیل پایین بودن سطح زبان انگلیسی عمومی یا General English شما نیست. در این مقاله کوتاه، به شما توضیح می دهیم چگونه می توانید از سامانه تصحیح رایتینگ آیلتس در آکادمی دوزبانه LELB Society به منظور کسب نمره مورد قبول در این بخش از آزمون استفاده کنید.

ویدیوی این مقاله درباره بهترین سایت تصحیح رایتینگ آیلتس

نحوه تصحیح رایتینگ آیلتس

IELTS Essay on Celebrities' Income at LELB Society
نحوه استفاده از سامانه تصحیح مقالات و گزارش های تسک 1 و تسک 2 در بخش رایتینگ آزمون آیلتس

در این مقاله کوتاه، ما تنها به این نکته می پردازیم که چرا آکادمی دوزبانه LELB Society بهترین سایت تصحیح رایتینگ آیلتس می باشد. برای آشنایی با روش درست مقاله نویسی و نوشتن گزارش در تسک 1 و 2 آزمون آیلتس، مقاله زیر به زبان انگلیسی را مطالعه کنید:

Best IELTS Preparation Tips that Guarantee 100% Success

برای استفاده از سرویس نمره دهی و تصحیح رایتینگ آیلتس، نخست باید به گروه زبان آموزان آکادمی دوزبانه LELB Society بپیوندید. در حال حاضر، آکادمی LELB Society بیش از 220 زبان آموز فعال از سرتاسر دنیا دارد که در دو زبان انگلیسی و فارسی تحصیل می کنند. جالب است بدانید که ما در زمینه آموزش آنلاین زبان فارسی نیز از اعتبار علمی بسیار بالایی برخوردار هستیم.

برای پیوستن به زبان آموزان ما، نخست با یکی از حساب های اجتماعی خود مانند گوگل، فیس بوک یا توییتر و تنها با یک کلیک وارد حساب کاربری خود شوید. به عنوان زبان آموز جدید، شما می توانید به مدت 24 ساعت، همه خدمات آموزشی آکادمی دوزبانه LELB Society را رایگان تست کنید. پیش از ثبت نام و پیوستن به زبان آموزان ما، شما می توانید درباره خدمات گسترده آموزشی آکادمی دوزبانه LELB Society اطلاعات کافی کسب کنید.

IELTS Essay Writing Correction Service - LELB Society (2)
آشنایی با بهترین سایت تصحیح رایتینگ آزمون آیلتس شامل مقالات تسک 2 و گزارش های تسک 1

نحوه ارسال مقالات آیلتس برای تصحیح و نمره دهی

به عنوان یکی از زبان آموزان ما، شما می توانید در طول عضویت ماهانه خود، به تعداد نامحدود، مقاله تسک 2 و یا گزارش تسک 1 بخش رایتینگ آزمون آیلتس را برای ما ارسال کنید. نحوه ارسال مقالات و گزارش های بخش رایتینگ آیلتس در آکادمی دوزبانه LELB Society به دو روش زیر صورت می گیرد. لازم به ذکر است که در هر دو روش زیر، روش آموزشی، منحصرا بر اساس یادگیری ناهمزمان یا asynchronous learning و بدون نیاز به حضور در کلاس آنلاین با ساعت ثابت و مشخص می باشد.

ارسال مقاله یا گزارش آیلتس به شکل کامنت

تنظیمات دیدگاه در وردپرس برای بهبود رابط کاربری و افزایش ترافیک در وردپرس
بهترین سایت تصحیح رایتینگ آیلتس با ارسال مقالات و گزارش های آیلتس از طریق شرکت در فرم کامنت گذاری

در این روش که ما پیشنهاد می کنیم، اساتید مجرب آکادمی دوزبانه LELB Society، از جمله دکتر محمد حسین حریری اصل، موضوع مقاله تسک 2 یا گزارش تسک 1 آزمون رایتینگ آیلتس را مشخص می کنند. سپس برای موضوع انتخاب شده، پست یا صفحه ای را در وب سایت ایجاد می کنند. پست یا صفحه ایجاد شده از طریق سامانه گفتگوی آنلاین که تنها برای اعضای محترم سایت قابل دسترس است، با زبان آموز به اشتراک گذاشته می شود.

سپس زبان آموز با لینکی که در اختیار دارد، صفحه مورد نظر را باز می کند. موضوع مقاله آیلتس در بالای صفحه و فرم ارسال دیدگاه یا کامنت در پایین صفحه وجود دارد. متقاضی شرکت در آزمون آیلتس می بایست مقاله یا گزارش خود را به شکل تایپ شده و از طریق فرم ارسال دیدگاه یا کامنت، برای ما ارسال کند. برای هر موضوع، تنها یک مقاله یا گزارش قابل قبول می باشد.

مقاله یا گزارش ارسال شده، با دقت بالا بررسی و نمره دهی می شود. همچنین، زبان آموز می تواند، در صورت داشتن هر گونه سوالی، از طریق همان فرم ارسال دیدگاه، پرسش های خود را با ما مطرح کند. جالب است بدانید که در حال حاضر، یعنی ماه جولای سال 2023، ما به بیش از 6.000 کامنت پاسخ داده ایم که در صفحه Comments and Forums شما می توانید 20 کامنت جدید را ملاحظه کنید.

تعیین موضوع مقاله آیلتس در انجمن توسط زبان آموز

Create a new topic in our English and Persian forums to ask us your questions or express your opinions
بهترین سایت تصحیح رایتینگ آیلتس با شرکت در انجمن های طبقه بندی شده بر اساس آموزش ناهمزمان

چنانچه موضوع خاصی را مد نظر دارید و ترجیح می دهید که موضوع رایتینگ آیلتس را خودتان تعیین کنید، می توانید در انجمن های طبقه بندی شده ما یا Forums شرکت کنید. شما تنها کافی است که موضوع جدیدی را در انجمن های طبقه بندی شده ما ایجاد کنید. توضیحات کامل به زبان انگلیسی ساده و روان در صفحه زیر وجود دارد:

Create a Topic in 14 Best English and Persian Forums

شما می توانید در هر دو روش بالا، از پشتیبانی 24 ساعته اساتید مجرب ما از طریق سامانه گفتگوی آنلاین و یا شرکت در انجمن های سایت، بهره مند گردید. همچنین، همانطوری که در بالا گفته شد، سرویس تصحیح رایتینگ آیلتس مانند دیگر خدمات آموزشی سایت ما به همراه تست رایگان برای زبان آموزان جدید فراهم می باشد.

بررسی و نمره دهی مقاله و گزارش آیلتس

در بهترین سایت تصحیح رایتینگ آیلتس در آکادمی دوزبانه LELB Society، هم مقالات تسک 2 و هم گزارش های تسک 1 در آزمون آیلتس مورد ارزیابی قرار می گیرد. در نتیجه، متقاضیان شرکت در دو نوع آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال می توانند از سرویس تصحیح رایتینگ در وب سایت ما استفاده کنند.

روش تصحیح و نمره دهی رایتینگ آیلتس

IELTS essay on education with full essay and analysis
نحوه ارزیابی مقالات آیلتس در بهترین سایت تصحیح رایتینگ

در آکادمی دوزبانه LELB Society، برای تصحیح رایتینگ آیلتس، فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته می شود. به برخی از این فاکتورها به اختصار در زیر اشاره می کنیم. توجه داشته باشید که برای تصحیح رایتینگ آیلتس، ما تنها از زبان انگلیسی استفاده می کنیم. بنابر این، تنها زبان آموزانی می توانند از سرویس تصحیح رایتینگ آیلتس استفاده کنند که سطح زبان انگلیسی آنها متوسط به بالا باشد. این نکته، در صفحه Disclaimers آکادمی دوزبانه LELB Society به زبان انگلیسی توضیح داده شده است.

Analysis and scoring

  1. Cohesion and coherence: X of 25%
  2. Grammatical range and accuracy: X of 25%
  3. Lexical resources: X of 25%
  4. Task achievement: X of 25%
  5. Spelling
  6. Punctuation
  7. Word Count: “X Words”
  8. Time on Essay Writing: “X Minutes”
  9. Band score: X of 9

تمرین نوشتن بر اساس روش آزمون و خطا

essay writing on morality with corrections for IELTS
تمرین نوشتن به شکل عملی در بهترین سایت تصحیح رایتینگ با دریافت بازخورد سریع و دقیق

در آکادمی دوزبانه LELB Society به عنوان بهترین سایت تصحیح رایتینگ، تک تک واژگان، جمله ها و پاراگراف های موجود در رایتینگ شما با دقت بسیار بالا بررسی و ارزیابی می شود. بنابر این، اشتباهاتی که در رایتینگ انجام می دهید، باعث پیشرفت شما می شود. زیرا در آزمون اصلی آیلتس، دیگر نیاز نیست این اشتباهات را تکرار کنید. این در اصل همان روش آزمون و خطا یا trial and error می باشد.

مهارت نوشتن در هر زبانی، نسبت به سه مهارت زبانی دیگر، یعنی مهارت های شنیداری، صحبت کردن و خواندن، در مرحله پیشرفته تری قرار دارد. بنابر این، برای پیشرفت کردن در مهارت نوشتن، شما نیاز به تمرین بسیار و مداوم دارید. این نکته حتی در زبان مادری شما نیز صدق می کند. به بیان ساده تر، اگر شما برای مدتی، حتی به زبان فارسی نیز چیزی ننویسید، شروع مجدد نوشتن یک مقاله حتی به زبان فارسی نیز برای شما دشوار و کند خواهد بود.

بنابر این، با عضویت در آکادمی دوزبانه LELB Society به عنوان بهترین سایت تصحیح رایتینگ، شما می توانید به شکل نامحدود در طول عضویت ماهانه خود، به تمرین نوشتن به زبان انگلیسی بپردازید و از بازخورد و پشتیبانی اساتید مجرب بهره مند گردید. شما می توانید علاوه بر تمرین رایتینگ آیلتس که در بالا توضیح داده شد، در انجمن های زبان انگلیسی طبقه بندی شده و فرم های ارسال دیدگاه در پایین هر درس شرکت کنید و نظرها و پرسش های خود را به شکل مکتوب برای ما ارسال کنید. ما به همه کامنت های شما با دقت و سرعت بالا پاسخ می دهیم.

تصحیح بیش از 240 مقاله و گزارش آیلتس

بهترین سایت تصحیح رایتینگ آیلتس برای هر دو نوع آیلتس آکادمیک و جنرال با مشاوره و تست رایگان

از زمان تاسیس آکادمی دوزبانه LELB Society در ماه جولای سال 2015 تا زمان نگارش این مقاله، یعنی ماه جولای سال 2023 که بیش از هشت سال می باشد، با افتخار، بیش از 240 مقاله و گزارش بخش رایتینگ آیلتس را ارزیابی و نمره دهی کرده ایم. در زیر، به عنوان نمونه، هشت مقاله و گزارش بخش رایتینگ آیلتس را به شما نشان می دهیم.

  • IELTS Writing Task 1 Graph on Age of Students + Analysis
    IELTS Writing Task 1 as a graph on the age of students in 4 different countries from 1961 to 2011 with full essay and assessment submitted to us by one of our students. Video of age of students IELTS graph This report is not ready yet. Write a report on the age of students The…
  • Teaching Writing Skills with 10 Best Practices and Video
    In this article, we’re going to share 10 practices for teaching writing skills with you in a practical fashion. Dr. Hariri, the author of this article has also narrated it to make a video as a presentation, and you can find the embedded video below. Video of teaching writing skills Watch this video on YouTube.…
  • IELTS Essay on Reading Story Books & Fables with Video
    IELTS essay on reading story books and fables, for instance, Aesop’s fables, submitted to us by one of our students with complete analysis and scoring. Video of IELTS essay on reading story books Watch this video on YouTube. IELTS essay question on reading story books and fables Some people believe that children should not read…
  • IELTS Writing Task 1 on Migration Reasons on a Pie Chart
    IELTS Writing Task 1 on migration reasons to / from the UK based on a pie chart submitted to us by one of our students. Join our students and send us your IELTS essays and reports for complete analysis. Video of IELTS Writing Task 1 on migration reasons Watch this video on YouTube. Write a…
  • Essay on Younger Generation with Video & Vocabulary
    An English essay on younger generation with vocabulary practice and video for ESL students submitted to us and published by Maryam Nekou Watch this video about an English essay on younger generation Watch this video on YouTube. Essay on younger generation Humans are constantly in a state of mental evolution. So there is always a…
  • An Essay on Childhood vs Adulthood with New Vocabulary
    An essay on childhood vs adulthood written by Dr. Mohammad Hossein Hariri Asl with new vocabulary and a podcast ideal for ESL students. Video of an essay on childhood vs adulthood Watch this video on YouTube. An essay on childhood vs adulthood When we are born to this world, there are some inevitable stages to…
  • IELTS Essay on Housing Market + Full Assessment & Scoring
    IELTS essay on housing market with full essay, thorough analysis and assessment submitted to us by LELB Society’s students. Join LELB Society’s students and send us your IELTS reports and essays for analysis and scoring. Watch this video about IELTS essay on housing market Watch this video on YouTube. IELTS essay question on housing market…
  • IELTS Writing Task 1 on Online Sales with Assessment
    IELTS Writing Task 1 on online sales of smartphones, laptops and tablets submitted to us by our students and members. Join LELB Society’s students and send us your IELTS essays and reports for thorough analysis. Watch this video about IELTS Writing Task 1 on online sales Watch this video on YouTube. Write a report on…

تصاویر برخی از رایتینگ های آزمون آیلتس تسک 1

در بهترین سایت تصحیح رایتینگ آکادمی دوزبانه LELB Society، در کنار مقالات آیلتس، گزارش های زیادی که مربوط به تسک 1 هستند نیز ارزیابی و نمره دهی شده است. در زیر، تصویر برخی از این گزارش ها یا report ها را ملاحظه می کنید.

خدمات آموزشی دیگر در کنار تصحیح رایتینگ

فواید یادگیری معکوس و غیر همزمان به شکل عضویت ماهانه
خدمات گسترده آموزشی برای متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس در کنار تصحیح رایتینگ

در آکادمی دوزبانه LELB Society، خدمات آموزشی گسترده ای برای متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس وجود دارد. زبان آموزان جدید می توانند همه این خدمات را به شکل رایگان تست کنند و در صورت جلب رضایت، به شکل رسمی ثبت نام کنند و به جمع زبان آموزان ما بپیوندند. در زیر، به طور خلاصه، به ذکر مهمترین این خدمات آموزشی می پردازیم:

  1. کلاس نقد فیلم های انگلیسی که به شکل هفتگی و گروهی برگزار می شود
  2. بهترین مستند برای یادگیری زبان انگلیسی شامل بیش از 70 مستند برتر دنیا به همراه متن، ویدیو و لیست واژگان مهم
  3. آموزش واژگان در متن با تصویر شامل بیش از 2800 واژه ضروری و آکادمیک با طبقه بندی موضوعی
  4. برگزاری آزمون آزمایشی مصاحبه آیلتس شامل هر سه بخش اصلی مصاحبه و ارزیابی دقیق عملکرد مصاحبه شونده
  5. آموزش خودآموز زبان انگلیسی با هزاران درس طبقه بندی شده به همراه ویدیو و پشتیبانی همیشگی
  6. امکان مکالمه و مکاتبه نامحدود در طول عضویت ماهانه با اساتید مجرب، از جمله دکتر محمد حسین حریری اصل
  7. شرکت در انجمن های موضوعی زبان انگلیسی برای طرح پرسش های شما و دریافت پاسخ دقیق و سریع از سوی ما

کلاس گروهی آمادگی آزمون آیلتس

کلاس آنلاین آمادگی آزمون آیلتس برای تمرین هر چهار مهارت زبانی کاملا به زبان انگلیسی و با تدریس دکتر محمد حسین حریری اصل

سامانه ارزیابی مقالات آیلتس در بهترین سایت تصحیح رایتینگ آیلتس بر اساس عضویت ماهانه و آموزش ناهمزمان می باشد. چنانچه علاقه مند به شرکت در کلاس آنلاین آمادگی آیلتس هستید، می توانید برای ثبت نام در این کلاس که به شکل زنده و آنلاین برگزار می شود، با ما تماس بگیرید. جلسه اول در کلاس آنلاین آمادگی آزمون آیلتس برای زبان آموزان جدید رایگان می باشد. همانطوری که در تصویر زیر می بینید، این کلاس آنلاین و گروهی برای تمرین هر چهار مهارت زبانی مناسب می باشد.

کلاس آنلاین آمادگی آیلتس ارائه شده در بهترین سایت تصحیح رایتینگ آیلتس برای تمرین همه مهارت های زبانی با تست رایگان برای زبان آموزان جدید

در کنار ارائه خدمات گسترده آموزشی، تیم فنی آکادمی دوزبانه LELB Society با مدیریت و طراحی سایت حرفه ای دکتر محمد حسین حریری اصل، این اطمینان را به شما می دهد که شما به عنوان زبان آموز، از تحصیل در آکادمی دوزبانه ما لذت خواهید برد.

لازم به ذکر است که آکادمی ما بین المللی می باشد و زبان آموزان ما از سرتاسر دنیا از خدمات آموزشی ما استفاده می کنند. یکی از دلایل این موفقیت، ایجاد تجربه کاربری یا User Experience بسیار ایده آل برای زبان آموزان می باشد.

برای بررسی بهتر خدمات آموزشی آکادمی دوزبانه LELB Society، شما را با بسته های آموزشی که در زیر می بینید، آشنا می کنیم. همه این بسته های آموزشی، به همراه ویدیو، فرم ارسال دیدگاه و پشتیبانی همیشگی اساتید مجرب می باشند.

We respond to all comments immediately. View the 30 newest comments and new topics in forums.

Leave a Comment

3 × 2 =